  • 201. Data: 2013-02-06 19:25:22
    Temat: Re: tak co? celebryckiego... KOMPLETNIE OT
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-02-06 19:22, quent pisze:
    > Firmy, którym spadną obroty o 14, 13, 12... %, nie będą się starały
    > zwiększyć obrotów, ale je zmniejszyć, ponieważ w fatalnej sytuacji
    > znajdzie się ta, której spadną obroty o 14,99% i nic nie dostanie, a
    > identyczna, której spadło o 15% - dotacje otrzyma.
    > Ot socjalizm i jego rozwój :-(

    No ale dzięki temu zomo lejące protestujących na ulicach pojawi się
    później, a ja będę mógł dłużej jeździć do lasu. Więc paradoksalnie
    popieram, choć to oczywiście nonsens.

    --
    pozdrawia Adam
    /porażka na maxa, żenua, polewka, a ja jestem kul-gostek, spox no i szacun!/

  • 202. Data: 2013-02-08 12:00:47
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Janko Muzykant" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Ale to jest genetyczne. Instynktowne. To jest istotą przyrody.

    Gwiazdowski o wolności:
    http://www.youtube.com/watch?v=i3AT6HOu02I

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 203. Data: 2013-02-09 12:54:52
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-02-08 12:00, quent pisze:
    > Gwiazdowski o wolności:
    > http://www.youtube.com/watch?v=i3AT6HOu02I

    No i zmarnowałem 10 minut na słuchanie banałów, które każdy z iq>100 po
    prostu wie. A miało być coś odkrywczego :)
    Za to ja mam dla Ciebie filmik, który pokaże, co będzie prawdziwym
    zagrożeniem dla porządku jaki znamy za lat naście, bądź (przez
    wszechobecną ludzką niemoc tylko), dziesiąt.
    http://www.youtube.com/watch?v=C4IJXAVXgIo

    --
    pozdrawia Adam
    /nie każdy cieć to cieć, nie każdy prezydent to prezydent.../

  • 204. Data: 2013-02-09 21:16:10
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2013-02-09 12:54, Janko Muzykant pisze:

    > No i zmarnowałem 10 minut na słuchanie banałów, które każdy z iq>100 po
    > prostu wie. A miało być coś odkrywczego :)

    Niby wie... a jednak jakoś wolności wokół jak na lekarstwo.
    Chyba, że jednak nie wie - co to wolność - albo definiuje ją inaczej niż
    np. prof. Gwiazdowski.

    Jak to możliwe, że Janko, który definiuje ją TAK SAMO jak prof.
    Gwiazdowski, głosuje na lewaków?
    Tego nie wie nikt ;-)

  • 205. Data: 2013-02-09 21:33:52
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-02-09 21:16, quent pisze:
    > Jak to możliwe, że Janko, który definiuje ją TAK SAMO jak prof.

    No nie tak samo, nie upraszcza tak. Wszak to wykład dla członków Związku
    Przedsiębiorców i Pracodawców czyli generalnie dla kretynów z talentem
    do robienia biznesu.
    (Janko zawodowo obsługuje jeden taki związek i wie, co mówi)

    > Gwiazdowski, głosuje na lewaków?
    > Tego nie wie nikt ;-)

    O, myślę że to wie wielu. Janko lubi święty spokój i nie wierzy w to, że
    ludzie zmądrzeją. W każdych warunkach będą kombinować, oszukiwać i
    kraść, na ile im tylko kontrola zezwoli. Wszystko jedno, czy to będzie
    kapitalizm, czy socjalizm, czy inny lizm. Dlatego zamiast myśleć o
    przyszłości, z którego to myślenia i tak nic nie przyjdzie, woli
    spokojnie i radośnie przeżyć darowany od losu dzień, dwa, a może i 40
    lat, ale nie więcej.

    --
    pozdrawia Adam
    /ostatnio słyszałem, że wszystko bierze się z... a, nieważne/

  • 206. Data: 2013-02-09 21:47:08
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2013-02-09 21:33, Janko Muzykant pisze:

    > No nie tak samo, nie upraszcza tak.

    To źle! Definicja powinna być jak najprostsza!
    A więc jednak Janko z prof. Gwiazdowskim nie zgadza się w kwestii
    definiowania wolności. Tak myślałem.

    > O, myślę że to wie wielu.

    Dlaczego zmanipulowałeś cytat?
    Manipulowanie, komplikowanie... to właśnie domena socjalistów.

  • 207. Data: 2013-02-10 00:15:54
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-02-09 21:47, quent pisze:
    > To źle! Definicja powinna być jak najprostsza!
    > A więc jednak Janko z prof. Gwiazdowskim nie zgadza się w kwestii
    > definiowania wolności. Tak myślałem.

    Oczywiście, generalną zasadą, którą się kieruję jest relatywizm.
    Upraszczanie go usuwa, co sprawia, że rozumowanie takie sprowadza się na
    manowce idealizmu, który nigdzie w świecie realnym nie istnieje i
    istnieć nie będzie aż nastąpi kontrola totalna.

    > Dlaczego zmanipulowałeś cytat?

    Ale to Ty zmanipulowałeś :) Pełen brzmiał tak: ''Jak to możliwe, że
    Janko, który definiuje ją TAK SAMO jak prof. Gwiazdowski, głosuje na
    lewaków?'' Nie wiem, jak głosuje jakiś tam profesor od socjologicznej
    wiedzy elementarnej, napisałem jak ja głosuję.

    --
    pozdrawia Adam
    /żeby choć Adam z Ewą obalili skrzynkę jabłek - oni zeżarli tylko po

  • 208. Data: 2013-02-10 11:48:32
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2013-02-10 00:15, Janko Muzykant pisze:
> [...]
    > lewaków?'' Nie wiem, jak głosuje jakiś tam profesor od socjologicznej
    > wiedzy elementarnej, napisałem jak ja głosuję.

    Prof. Gwiazdowski, Prezes Centrum AS właśnie został zdegradowany przez
    niejakiego Janko Muzykanta (forumowego relatywistę) do poziomu "prof od
    wiedzy elementarnej".
    Tak twierdzi Janko, który nie ogarnia podstaw interpunkcji.
    LOL

    > napisałem jak ja głosuję.

    Napisałeś, że jesteś bezideowym ignorantem-hedonistą, który w dupie ma
    honor i przyszłość własnych dzieci. To napisałeś i piszesz cały czas
    zresztą.
    Nie oceniam Cię a tylko nazywam/definiuję starając się nie-relatywizować.
    Można napisać to samo, relatywizując, eufemistycznie wygładzając całość.
    Tak właśnie robisz:

  • 209. Data: 2013-02-10 13:18:25
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-02-10 11:48, quent pisze:
> [...]
    > wiedzy elementarnej".
    > Tak twierdzi Janko, który nie ogarnia podstaw interpunkcji.

    ZIEW.

    > Napisałeś, że jesteś bezideowym ignorantem-hedonistą, który w dupie ma
    > honor i przyszłość własnych dzieci. To napisałeś i piszesz cały czas
    > zresztą.

    A to już jest wynik tych Twoich uproszczeń, którymi się tak chwalisz.
    Otóż nie mam żadnego wpływu na przyszłość, dlatego mam ją w dupie.
    A także opinię innych na temat siebie. W końcu sądy i definicje dla
    sztuki są tylko wypełnianiem rozkazów samczego instynktu. Zwykle zresztą
    podświadomym :)

    --
    pozdrawia Adam
    /a może teraz coś przerażającego? RMF ma już dziesięć milionów słuchaczy.../

  • 210. Data: 2013-02-10 13:45:36
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2013-02-10 13:18, Janko Muzykant pisze:

    > ZIEW.

    LOL bardziej tu jednak pasuje

    > A to już jest wynik tych Twoich uproszczeń, którymi się tak chwalisz.

    Zwyczajnie uważam, że należy nazywać rzeczy po imieniu.
    Definiować pojęcia aby wiedzieć przynajmniej o czym się dyskutuje.
    Im prościej tym lepiej.

    > Otóż nie mam żadnego wpływu na przyszłość, dlatego mam ją w dupie.

    Oczywiście, że masz. Problem w tym, że większość myśli takimi
    schematami, więc do głosu bardzo łatwo dochodzi
    *dobrze_zorganizowana_mniejszość*, której NIE JEST wszystko jedno.
    Oni mają konkretnie zdefiniowany cel. Nie ma miejsca na relatywizm.
    Tym celem jest szerzenie socjalizmu.
    Na górze są socjaliści cwani, na dole zwykle - naiwni.