  • 1. Data: 2012-12-19 09:31:43
    Temat: grand cherokee II opinie
    Od: PN <k...@w...pl>

    Witam wszystkich
    Mam okazję zakupić grand cherokee z 2002 roku, serwisowany do dzisiaj w
    ASO - stan techniczny super (wg ASO).
    Generalnie wizualnie bardzo mi się podoba, ale z wrodzonej przezorności
    proszę o opinie o tym aucie ludzi, którzy go mieli/mają lub znają.
    Czy to jest dobry pomysł?Nie miałem nigdy do czynienia z jeepami - więc
    w sumie nie wiem w co się pakuję.
    Nie interesują mnie:
    -kłopoty z dalsza odsprzedażą - nie kupuję na handel
    -zdaję sobie sprawę, że dużo pali
    Interesuje mnie:
    czy warto się pakować w silnik diesla (chodzi mi o awaryjność np wtryski
    itd)
    jaki silnik jest optymalny
    Czego się spodziewać w zakresie typowych usterek/problemów/ale także plusów.
    Googla pytałem, większość stron przejrzałem, chodzi mi teraz o Wasze
    doświadczenia.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-12-19 09:33:33
    Temat: Re: grand cherokee II opinie
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    PN nabazgrał(a):

> [...]
    > Interesuje mnie:
    > czy warto się pakować w silnik diesla (chodzi mi o awaryjność np wtryski

    www.jeep.org.pl tu masz wysztko, chłopaki na pewno doradzą i podpowiedzą
    co i jak.

  • 3. Data: 2012-12-19 09:35:55
    Od: PN <k...@w...pl>

    W dniu 2012-12-19 09:33, Chris pisze:
    > PN nabazgrał(a):

    > www.jeep.org.pl tu masz wysztko, chłopaki na pewno doradzą i
    > podpowiedzą co i jak.

    Dziękuję, niemniej z premedytacją nie pytam na forum miłośników marki.

  • 4. Data: 2012-12-19 09:51:03
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 19 Dec 2012 09:31:43 +0100 osobnik zwany PN napisał:

> [...]
    > sprawę, że dużo pali Interesuje mnie:
    > czy warto się pakować w silnik diesla (chodzi mi o awaryjność np wtryski

    ale chcesz Jeepa czy europejską podróbkę? Bo te z dieslem to tylko na
    europę robią

    > jaki silnik jest optymalny

    to co w sigu jes naprawdę fajne. Ale jak masz ciężką nogę to 20 w mieście
    to normalka

    > Czego się spodziewać w zakresie typowych usterek/problemów/ale także
    > plusów. Googla pytałem, większość stron przejrzałem, chodzi mi teraz o
    > Wasze doświadczenia.
    > Pozdrawiam

    jak dobrze zrobiony to nic się specjalnie nie dzieje. Pamiętaj, że
    wszystkie ze Stanów są bite raczej więcej niż mniej. Pytanie tylko czy
    dobrze zrobione. U mnie było odwrotnie złożone zawieszenie przednie.
    trzeba było całe wymienić. Poza tym naprawdę fajne autko. Wysokei i miło
    buja przy jeździe :)

    Jakbyś chciał to pisz na priv bo żona chyba dojrzała do sprzedaży :)

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2012-12-19 09:54:18
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    masti nabazgrał(a):

    > jak dobrze zrobiony to nic się specjalnie nie dzieje. Pamiętaj, że
    > wszystkie ze Stanów są bite raczej więcej niż mniej. Pytanie tylko czy
    > dobrze zrobione. U mnie było odwrotnie złożone zawieszenie przednie.

    85% :) reszta to import prywatny na mienie przesiedleńcze albo z
    floty/wypożyczalni.

  • 6. Data: 2012-12-19 10:46:44
    Od: PN <k...@w...pl>

    W dniu 2012-12-19 09:54, Chris pisze:
    > masti nabazgrał(a):

    > 85% :) reszta to import prywatny na mienie przesiedleńcze albo z
    > floty/wypożyczalni.

    ten konkretny akurat był kupiony w salonie w Polsce.
    Skąd w takim razie taka opinia o tych samochodach, typu jeep to studnia
    bez dna itd?

  • 7. Data: 2012-12-19 10:49:44
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    PN nabazgrał(a):

    > ten konkretny akurat był kupiony w salonie w Polsce.
    > Skąd w takim razie taka opinia o tych samochodach, typu jeep to studnia
    > bez dna itd?

    Nie wiem nic o żadnych negatywnych opiniach, kolega w firmie ma Jeepa
    (drugiego bo zamienił na nowszy) i jeździ bez problemu, zadowolony, nic się
    nie psuje ...

  • 8. Data: 2012-12-19 10:54:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 19 Dec 2012 10:46:44 +0100 osobnik zwany PN napisał:

    > ten konkretny akurat był kupiony w salonie w Polsce. Skąd w takim razie
    > taka opinia o tych samochodach, typu jeep to studnia bez dna itd?

    europejski czy amerykański? Bo to różne samochody.
    Generalnie chryslery robione na rynek europejski z dieslami to
    nieporozumienie. I te mogą za takie być uważane. Zwłaszcza jak sypią sie
    nowe samochody, które są serwisowane w ASO co tanie nie jest.

  • 9. Data: 2012-12-19 17:40:29
    Od: p0li <p...@t...net>

    T->Dnia 2012-12-19 09:31:43 niejaki PN napisał:
    > Interesuje mnie:
    > czy warto się pakować w silnik diesla (chodzi mi o awaryjność np wtryski

    jeśli vm to nie tykaj kijem

    --
    P0zdrawiam
    p0li