  • 41. Data: 2011-06-06 09:40:39
    Temat: Re: sucho w baku i pytanie do praktyków - holowanie
    Od: "Tytus z domQ" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Roman Niewiarowski"
    Sprawa sie wyjasnila jak zdjelismy dekle, bylo na nich napisane 'made in
    china'

    ozesz - ale byly plastikowe te dekle???
    to rzeczwiscie byl zepsuty charlej...

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 42. Data: 2011-06-06 10:06:42
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-06 11:40, Tytus z domQ pisze:

    > ozesz - ale byly plastikowe te dekle???
    > to rzeczwiscie byl zepsuty charlej...

    metalowe byly, inaczej odrazu bym sie pokapowal ze podrobka!

    POZDR
    NEWROM

  • 43. Data: 2011-06-06 11:12:17
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    On 2011-06-06, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > (kumpel charlejem na sznurku mnie wyprzedzal na winklach kolo Rytra bo
    > wczesniej zagotowal hamulce).

    Wyprzedzal Cie bo pewnie miales zla pozycje w zakrecie, pomysl co bys
    osiagnal gdybys nad nia popracowal.

  • 44. Data: 2011-06-06 11:25:57
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-06 13:12, Marcin N pisze:

    > Rzuć okiem na film z linka. Zwłaszcza na czas 1'03''. Wypisz, wymaluj - Ty.

    Bzdura, ja nie mam takiego kombinenozu

  • 45. Data: 2011-06-06 11:27:58
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-06, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    > http://www.youtube.com/watch?v=OPp4zyJXM28&feature=r
    elated

    > Rzuć okiem na film z linka. Zwłaszcza na czas 1'03''. Wypisz, wymaluj - Ty.

    Lykasz wszystko jak mlody pelikan, bo ladne, bo tak mowi jakis tam
    autorytet. Skoro te wszystkie zasady sa najlepsze to czemu jest tak malo
    ludzi pokroju VR, Wayne Raineya czy Micka Doohana ktorego to zdjecia juz
    nie skomentowales. Dla przypomnienia:

    http://i420.photobucket.com/albums/pp290/werdsirom/c
    urvare-doohan.jpg

    Jak widzisz, nie przeszkodzila mu pozycja w zostaniu 5-krotnym mistrzem
    swiata.

    Juz nie wspominajac o tym, ze przypierdalasz sie do pozycji w zakrecie
    na torze, na turystycznym motocyklu wazacym 270 kg.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 46. Data: 2011-06-06 11:44:50
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-06-06 13:27, AZ pisze:

    > Jak widzisz, nie przeszkodzila mu pozycja w zostaniu 5-krotnym mistrzem
    > swiata.

    Ale jakby popracowal nad sylwetka to by dojezdzal szybciej od siebie samego!

    > na torze, na turystycznym motocyklu wazacym 270 kg.

    Nie szukaj se wymowem tylko popracuj nad soba.

    pozdr
    newrom trener trzeciej klasy

  • 47. Data: 2011-06-06 11:55:02
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> napisała rzekomo

    > Nie szukaj se wymowem tylko popracuj nad soba.
    > pozdr

    Nie on, tylko ten, co waży 270kg powinien popracować nad sylwetką.

    --
    Jasio
    złom złom

  • 48. Data: 2011-06-06 11:55:22
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-06-06, Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale jakby popracowal nad sylwetka to by dojezdzal szybciej od siebie samego!

    No i ladnie by na zdjeciach to wygladalo, a nie komicznie.

    > Nie szukaj se wymowem tylko popracuj nad soba.

    Nie musze, na kompie w MotoGP ostatnio zdobylem mistrzostwo swiata zdobywajac
    15 pole position i 15 pierwszych miejsc. Teorytycznie jestem najlepszy.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 49. Data: 2011-06-06 12:05:12
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Jasio napisał(a):
    > Nie on, tylko ten, co waży 270kg powinien popracować nad sylwetką.

    To jakis turysta, wiec chyba NTG, nie?

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 50. Data: 2011-06-06 12:13:20
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    On 2011-06-06, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

> [...]

    urvare-doohan.jpg

    Jak widzisz, nie przeszkodzila mu pozycja w zostaniu 5-krotnym mistrzem

    ================

    http://www.mcnews.com.au/Wallpaper/Honda/Best/Doohan
    _NSR500_Rear_1280.jpg
    http://halojin.com/wp-content/uploads/2011/04/mick-d
    oohan-number-1.jpg
    http://www.salastial.com/uploads/images/thumbs_detai
    l/Mick%20Doohan%201997.jpg

    To wszystko zdjęcia Twojego idola. Być może na Twojej fotce właśnie się
    przewraca? A być może to jakiś inny niezamierzony efekt?
    Nie wiem. Jednak na wielu innych zdjęciach Doohan jeździ w pozycji
    "typowej". W przeciwieństwie do Ciebie.

    Najpierw obśmiewasz, że Ci zwróciłem uwagę, bo przecież się nie znam. Potem
    obśmiewasz "jakiś tam autorytet" i podajesz za przykład dziwne zdjęcie
    gościa, który prawie leży na boku. W międzyczasie zaczynasz się tłumaczyć,
    że Twój motor waży 270 kg - więc może Twoja pozycja jednak nie jest idealna,
    skoro szukasz wymówek?

    Zwyczajnie przemyśl temat. I przestań mnie atakować. Nie jestem wrogiem.