  • 1. Data: 2011-03-22 22:57:14
    Temat: Jaki monitor 1680 x 1050 godny polecenia.
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

    Priorytet to jakość i zuzycie energii. Matryca TFT/TN
    Jest jeszcze sporo monitorów 16:10 ale nic nie ma o zuzyciu energi.
    A może wachać się do 20W do 60W.
    Trudno to sprawdzić bo zuzycie energii jest rzadko podawane na stronach sklepów
    i producenta.
    Na stronie proline jest podawane zużycie ale wybór monitorów 16:10 jest niewielki.
    Na innych zwykle nie ma ale trudno się dziwić jak nie ma u producenta.
    Podobno Acery mało palą i są niezłe.
    Co polecacie?

  • 2. Data: 2011-03-22 23:19:11
    Temat: Re: Jaki monitor 1680 x 1050 godny polecenia.
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Gil" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Priorytet to jakość i zuzycie energii. Matryca TFT/TN

    Jaka jakość? Co będziesz na nim oglądał?

    > Jest jeszcze sporo monitorów 16:10 ale nic nie ma o zuzyciu energi.

    Ostatno najmodniejsze są 1920x1080 i 16:9.

    > A może wachać się do 20W do 60W.

    Nie może się wachać. Nie ma takiego słowa.

> [...]
    > niewielki.
    > Na innych zwykle nie ma ale trudno się dziwić jak nie ma u producenta.

    Producent nie ma wiele do gadania w kwestii zużycia energii. Zależy ono
    głównie od rodzaju podświetlenia i jego umieszczenia.

  • 3. Data: 2011-03-22 23:34:48
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Tue, 22 Mar 2011 23:57:14 +0100, Gil napisał(a):

    > Priorytet to jakość i zuzycie energii. Matryca TFT/TN
    > Jest jeszcze sporo monitorów 16:10 ale nic nie ma o zuzyciu energi.

    Zależy u kogo szukasz.

    > A może wachać się do 20W do 60W.

    Wąchanie w Watach? :-O

    > Trudno to sprawdzić bo zuzycie energii jest rzadko podawane na stronach sklepów
    > i producenta.
    > Na stronie proline jest podawane zużycie ale wybór monitorów 16:10 jest niewielki.

    I będzie pewnie coraz mniejszy wskutek parcia producentów matryc na format
    16:9.

    > Na innych zwykle nie ma ale trudno się dziwić jak nie ma u producenta.
    > Podobno Acery mało palą i są niezłe.
    > Co polecacie?

    EIZO z serii EV. :)

    [ Optymiści wierzą, że świat stoi przed nimi otworem. Realiści wiedzą, ]
    [ gdzie świat ma ten otwór... (znalezione w necie) ]

  • 4. Data: 2011-03-22 23:34:48
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 23 Mar 2011 00:19:11 +0100, MC napisał(a):

    (ciach...)

    > Nie może się wachać. Nie ma takiego słowa.

    No chyba, że w ALT nie trafił i miało być "wąchać". ;D

    > Producent nie ma wiele do gadania w kwestii zużycia energii. Zależy ono
    > głównie od rodzaju podświetlenia i jego umieszczenia.

    Ustawiona jasność podczas pracy według Ciebie nie ma na to najmniejszego
    wpływu?

    [ Life is simple, when you make choices and you don't look back. ]
    [ (znalezione w sieci) ]

  • 5. Data: 2011-03-22 23:50:16
    Od: "Gil" <g...@o...pl>

    > Zależy u kogo szukasz.
    > Wąchanie w Watach? :-O
    > I będzie pewnie coraz mniejszy wskutek parcia producentów matryc na format
    >

    > EIZO z serii EV. :)
    > [ Przemysław "Maverick" Ryk                   ICQ: 17634926    GG: 2808132 ]

    No już dobra z tym wahaniem. To było wąchanie tyle że bez polskich liter. I co
    teraz puryści językowi??? He He. Mam was.
    Sam się zawahałem jak to napisać.
    Ale dobra, dzieki. Przyjrzę się Eizo serii Ev. Brzmi niezle. Myślałem, że Eizo
    to jakis top.

  • 6. Data: 2011-03-23 00:19:37
    Od: "MC" <m...@g...pl>

    Użytkownik "Przemysław Ryk" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    o...
> [...]
    >
    > No chyba, że w ALT nie trafił i miało być "wąchać". ;D

    > Ustawiona jasność podczas pracy według Ciebie nie ma na to najmniejszego

    Oczywiście, że ma. Ale użytkownik może tę jasność w bardzo prosty sposób
    zmienić. To on ma tutaj ostatnie słowo.

  • 7. Data: 2011-03-23 08:35:39
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 23 Mar 2011 00:50:16 +0100, Gil napisał(a):

    > No już dobra z tym wahaniem. To było wąchanie tyle że bez polskich liter. I co
    > teraz puryści językowi??? He He. Mam was.

    Jak był się nie obracał - tyłek zawsze z tyłu. ;D

    > Sam się zawahałem jak to napisać.
    > Ale dobra, dzieki. Przyjrzę się Eizo serii Ev. Brzmi niezle. Myślałem, że Eizo
    > to jakis top.

    Jakościowo (wykonanie) - z pewnością. Niemniej jednak oferta to nie tylko
    wypasione modele dla grafików, ale również biurowy sprzęt. EIZO generalnie
    ostatnio ma mocny nacisk na działania pro-eko, stąd też różne bajery
    pozwalające ograniczyć zużycie prądu.

    [ Romantyk człowiek, któremu miłość zdarza się częściej, niż seks. ]
    [ (JoeMonster.org) ]

  • 8. Data: 2011-03-23 13:30:45
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

> [...]
    > niewielki.
    > Na innych zwykle nie ma ale trudno się dziwić jak nie ma u producenta.

    Wejdź na Ceneo i przefiltruj sobie monitory po wymaganiach. Na 10, które
    sprawdziłem, każdy miał w specyfikacji pobór mocy podany. Nie jest to
    idealne źródło godne 100% zaufania, ale świetnie się sprawdza do wstępnego
    rozeznania.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 9. Data: 2011-03-26 01:49:29
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Wed, 23 Mar 2011 00:34:48 +0100, Przemysław Ryk napisał(a):

    > Wąchanie w Watach? :-O

    Nazwa jednostki fizycznej na wielką literę? :P

    --
    GLaF