  • 31. Data: 2011-02-03 12:08:35
    Temat: Re: stacje dyskietek 3,5"
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 03/02/2011 07:28, ikov wrote:

> [...]
    > wykrywanie pieszych przed maską, kontrola czujności (czy kierowca nie
    > zasypia), asystent pasa ruchu, wykrywanie znaków i ograniczeń prędkości,
    > systemy automatycznego parkowania i oczywiście automatyczne skrzynie
    > biegów. Kierowca od biedy będzie musiał kręcić kierownicą i naciskać gaz
    > (hamulec już kontrolowany przez komputer). Potem taki delikwent wsiądzie
    > do samochodu bez elektroniki i panie władzo, nie wiem czemu sam nie
    > zwolnił przed przejściem... Analogię do komputerów można znaleźć
    > podobne, chociaż miejsca dyskietki już tu nie widzę, chyba że obok

    Bo "za komuny to bylo lepiej" i "za moich czasow...".

    A swiat kreci sie dalej pomimo narzekan stetryczalych malkontentow.

    Kamil

  • 32. Data: 2011-02-03 15:27:47
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-02-03 12:08, Użytkownik Tomaszek napisał:

    > To ja właśnie to na myśli miałem;) Ale kłócić się nie chce. Bez flopki
    > można się obejść, ale jest ciężej i drożej.

    > Na grzybie?!? ;) Przecież każdy amigowiec-rulezowiec jak widzi grzyba to
    > dostaje padaczki. Żeby kochaną amisię podłączyć do wstrętnego grzyba?!?
    > Boga w sercu nie masz;)))

    > Przestaniesz być amigowcem-rulezowcem;)

    Rulezowcem nie byłem, miałem konkretne konfiguracje, rulezowcy
    gówno mieli a krzykiem nadrabiali braki w sprzęcie i w wiedzy.

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2011-02-03 21:10:42
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Thu, 3 Feb 2011 08:51:20 +0100, Vituniu napisał(a):

    > Poza tym - uczciwie przyznaj - chocby do postawienia systemu flop
    > sie jednak (w przeciwienstwie do dzisiejszych pecetow) przydaje.

    Fakt, ale praktycznie tylko do tego. Ja postawiłem system jakieś 12 lat
    temu i od tego czasu padu nie było (a przez 4 czy 5 lat używałem Ami na
    co dzień).

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 34. Data: 2011-02-03 22:33:31
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-02-03 22:10, Użytkownik MadMan napisał:

    > Fakt, ale praktycznie tylko do tego. Ja postawiłem system jakieś 12 lat
    > temu i od tego czasu padu nie było (a przez 4 czy 5 lat używałem Ami na
    > co dzień).

    Amiga to specyficzny komputer, od czasu jak wyszły ostatnie modele
    z AGA osiemnaście lat temu wystarcza przekopiować partycje systemową
    na kolejny dysk i system działa na kolejnej Amidze.
    Co ciekawsze na PC z windą też tak można tylko dogrywanie ustawień
    i sterowników jest na tyle upierdliwe że szybciej i wygodniej
    instalować na nowo.

    Pozdrawiam

  • 35. Data: 2011-02-04 00:09:07
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2011-02-03 23:33, RadoslawF pisze:

> [...]
    > Co ciekawsze na PC z windą też tak można tylko dogrywanie ustawień
    > i sterowników jest na tyle upierdliwe że szybciej i wygodniej

    Jak sobie przypomnę, że brat w charr 1.0 chciał grać, a ja z dyskiem
    musiałem do kumpla iść, to przegrałem tą grę do ramdysku, z niego
    uruchomiłem i odłączyłem HDD. Jak przyszedłem, brat dalej grał w tą
    gierkę, dysk podłączyłem, grę wyłączyłem i wszystko działało dalej
    normalnie bez zawieszenia się systemu.

  • 36. Data: 2011-02-04 07:24:24
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.02.2011 23:33, RadoslawF pisze:

> [...]
    > Co ciekawsze na PC z windą też tak można tylko dogrywanie ustawień
    > i sterowników jest na tyle upierdliwe że szybciej i wygodniej

    Średnio można. Pomijając już nawet kwestię buntu aktywacyjnego ("poważna
    zmiana konfiguracji") często system zwyczajnie nie będzie chciał się
    podnieść - nawet w trybie awaryjnym.

    Za to z linuxami raczej nie ma problemów z takim manewrem.

  • 37. Data: 2011-02-04 10:58:18
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 04/02/2011 07:24, Andrzej Ława wrote:

    > Średnio można. Pomijając już nawet kwestię buntu aktywacyjnego ("poważna
    > zmiana konfiguracji") często system zwyczajnie nie będzie chciał się
    > podnieść - nawet w trybie awaryjnym.

    Gdyby nie fakt, ze dopiero co wyminilem znajomej plyte z jakiegos
    padnietego Athlona na C2D i Vista wstala bez zadnych problemow,
    doinstalowala sobie sterowniki i dziala tak juz drugi miesiac, to moze i
    moglbym sie zgodzic.

    Kamil

  • 38. Data: 2011-02-04 16:27:39
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-02-04 11:58, kamil pisze:
> [...]
    > padnietego Athlona na C2D i Vista wstala bez zadnych problemow,
    > doinstalowala sobie sterowniki i dziala tak juz drugi miesiac, to moze i

    Nie ma reguły. Mi taki operacje raz się udają, raz nie.

  • 39. Data: 2011-02-04 16:50:31
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 04/02/2011 16:27, Tomaszek wrote:

    > Nie ma reguły. Mi taki operacje raz się udają, raz nie.

    To pewnie jak z linuxem, raz zadziala, a raz nie. ;)

    Kamil

  • 40. Data: 2011-02-07 08:31:45
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.02.2011 11:58, kamil pisze:

    > Gdyby nie fakt, ze dopiero co wyminilem znajomej plyte z jakiegos
    > padnietego Athlona na C2D i Vista wstala bez zadnych problemow,

    Albo miałeś szczęście i przypadkiem obie płyty były na tyle podobne, że
    się nie powiesiło, albo w Viście wreszcie ruszyli d*.* i pomyśleli o
    tym, żeby można było ruszyć w jakiś awaryjny sposób. Rychło w czas...

    W każdym razie w firmie na kilka komputerów, w których popadały płyty
    główne (A-Bit), w ŻADNYM winXP nie raczyło wystartować, nawet w trybie
    awaryjnym, po wymianie płyty na nową (siłą rzeczy dość mocno odmienną -
    ABit splajtował już dość dawno temu).