  • 1. Data: 2011-02-01 13:13:23
    Temat: HD 5770 czy odpowiednik NVidii?
    Od: kamil <k...@s...com>

    Chce zmienic moja leciwa juz karte Ati HD 4670 na cos troche szybszego i
    nie kosztujacego fortuny. Grywam glownie w 1680x1050, wiekszosc to
    starocie i malo wymagajace strategie albo indie, z nowszych TF2 czy
    Company of Heroes, ktore dzialaja dobrze, ale juz Stalker czy Starcraft
    2 przycinaja ze wszystkim na max i nie daj boze AA.

    Myslalem o Radeonie 5770 1GB, na moje potrzeby powinien wystarczyc, ale
    skoro Nvidia ma dodatkowo physx to moze warto kupic jakiegos GTSa?

    W miare niski pobor pradu mile widziany, bo na obecnej karcie siedzi
    pasywne chlodzenie Accelero S2 i chetnie zatrzymalbym je na nowej,
    ewentualnie dolozyl jakis niskoobrotowy wentylator, zeby calos nie
    pracowala jak odkurzacz.

    Reszta sprzetu to Asus P5QL-E, C2D E5200 podkrecony na 3.16GHz, 4GB
    pamieci, Win 7.

    Kamil