  • 51. Data: 2011-02-07 13:45:24
    Temat: Re: stacje dyskietek 3,5"
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.02.2011 14:43, kamil pisze:

    > Andrzejku, z której grupy ja Cię kojarzę, jako równie upierdliwego i
    > mało subtelnego trolla?

    Przyganił kocioł garnkowi...

    I odp*.*dol się łaskawie ode mnie - jak ci się nie podoba, co piszę na
    temat twojego ukochanego systemu, to nie czytaj i tyle.

  • 52. Data: 2011-02-07 13:46:27
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 07/02/2011 13:45, Andrzej Ława wrote:

    > Przyganił kocioł garnkowi...
    >
    > I odp*.*dol się łaskawie ode mnie - jak ci się nie podoba, co piszę na
    > temat twojego ukochanego systemu, to nie czytaj i tyle.

    Trafilem w miekkie? Siejesz dezinformacje i jedyne co zrobilem, to
    sprosotwalem Twoje uwagi o niedzialaniu czegos pod Windows. Burzliwa
    reakcja obronna daje sporo do myslenia, proponuje skonczyc temat.

    Kamil

  • 53. Data: 2011-02-07 13:51:22
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 07.02.2011 14:46, kamil pisze:

    > Trafilem w miekkie? Siejesz dezinformacje i jedyne co zrobilem, to
    > sprosotwalem Twoje uwagi o niedzialaniu czegos pod Windows. Burzliwa

    Dezinformacje siejesz ty, w szczególności w kwestii pl.comp.pecet ==
    grupa dyskusyjna o systemie windows. Twoje brednie o rzekomych dziwnych
    utrudnieniach w linuxie (za pośrednictwem kalekiej analogii lodówkowej)
    pominę milczeniem.

  • 54. Data: 2011-02-07 13:56:43
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 07/02/2011 13:51, Andrzej Ława wrote:

> [...]
    > grupa dyskusyjna o systemie windows. Twoje brednie o rzekomych dziwnych
    > utrudnieniach w linuxie (za pośrednictwem kalekiej analogii lodówkowej)

    Swietnie, na grupie o sprzecie pecetowym mozna pisac o Amidze i Linuxie,
    o Windows juz nie.

    Robisz sie juz nudny.

    Kamil

  • 55. Data: 2011-02-08 13:19:36
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    pewnie mi nie pomożecie, ale zapytać zawsze można:
    1. czy Ktoś orientuje się może na jaką wartość ustawiona jest prekompensacja
    zapisu na dyskietkach 3,5" w PC? nigdzie się tego nie ustawia w BIOSie więc
    podejrzewam, że istnieje jakaś standardowa warość z którą chodzą stacje w
    PC...
    2. czy Ktoś może wie czemu stacje dyskietek gdy nie ma w nich dyskietki, po
    wejściu na nie w ExpWin klikają? chodzi o jakieś wykrywanie dyskietki...
    3. tu jest złącze stacji dyskietek http://henku.ayz.pl/zlacze.png, czy Ktoś
    może wie w jakiś sposób działają linie Drive Select? niegdzie się w stacji
    tego nie ustawia, więc jak wybierana jest stacja 1 a jak 2?
    HELP! Będę zobowiązany.

  • 56. Data: 2011-02-08 13:21:24
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > 3. tu jest złącze stacji dyskietek http://henku.ayz.pl/zlacze.png, czy
    > Ktoś

    a może Ktoś widział gdzieś dobry opis sygnałów na tym złączu?

  • 57. Data: 2011-02-08 14:02:08
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 08-02-2011 o 14:21:24 identifikator: 20040501
    <N...@g...pl> napisał(a):

    > a może Ktoś widział gdzieś dobry opis sygnałów na tym złączu?

    Może ten PDF będzie wystarczający:
    http://www.citizen.co.uk/pdf/z1da78a.pdf

    --
    Brak sygnaturki.

  • 58. Data: 2011-02-08 14:18:03
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > http://www.citizen.co.uk/pdf/z1da78a.pdf

    rewelka, dziękować.

  • 59. Data: 2011-02-08 14:32:08
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    jak tak patrzę na te dokumenty, to ciekawa sprawa, żadna stacja dyskietek
    nie korzysta z +12V, całe zasilanie ciągną z +5V, to reguła, czy tylko
    wyjątki?

  • 60. Data: 2011-02-09 07:23:27
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.02.2011 15:32, identifikator: 20040501 pisze:
    > jak tak patrzę na te dokumenty, to ciekawa sprawa, żadna stacja
    > dyskietek nie korzysta z +12V, całe zasilanie ciągną z +5V, to reguła,
    > czy tylko wyjątki?

    Silnik nie jedzie na 12V? Dziwne...