  • 21. Data: 2011-02-03 01:42:07
    Temat: Re: stacje dyskietek 3,5"
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Rok temu składałem komuś komputer (całkiem porządną maszynę) i nawet nie
    > pomyślałem o FDD... jakież było moje zdziwienie gdy okazało się, że w
    > Technikum Łączności w Gdańsku muszą część zadań wykonać na dyskietkach.

    ciekawe czy ci niepelnosprawni umyslowo nauczyciele
    wiedza o takich wynalazkach:
    http://vfd.sourceforge.net/
    vmware
    ;)

    > Coś w DOSie, ale to i tak nie tłumaczy dyskietek.

    dokladnie;
    to jak w 2015 roku robic prawo jazdy na maluchu -
    - da sie, ale kurwa po co? :)

  • 22. Data: 2011-02-03 07:09:21
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.02.2011 02:42, Q pisze:

    > dokladnie;
    > to jak w 2015 roku robic prawo jazdy na maluchu -
    > - da sie, ale kurwa po co? :)

    Jeśli przez "robić" masz na myśli "zdawać", to zdawanie na maluszku
    zdecydowanie by ułatwiło np. zadania z parkowania ;)

    W porównaniu ze 126p aktualnie popularna na egzaminach Toyota Yaris jest
    OLBRZYMIA ;)

  • 23. Data: 2011-02-03 07:16:20
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Andrzej Ława napisa?(a):

    > Jeśli przez "robić" masz na myśli "zdawać", to zdawanie na maluszku
    > zdecydowanie by ułatwiło np. zadania z parkowania ;)

    Hmm... Moje doswiadczenia wydaja sie byc sprzeczne z powyzszym bo
    zwrotnosc i promien skretu malucha byly tragiczne. A jak sie trafil
    egzeplarz z zatartymi sworzniami to po takim egzaminie nawet Pudzian by
    byl wypompowany ;P

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 24. Data: 2011-02-03 07:28:57
    Od: ikov <i...@t...pl>

    W dniu 2011-02-03 08:09, Andrzej Ława pisze:

> [...]
    > zdecydowanie by ułatwiło np. zadania z parkowania ;)
    >
    > W porównaniu ze 126p aktualnie popularna na egzaminach Toyota Yaris jest

    Jeszcze kilka lat, a w samochodach egzaminacyjnych będzie: aktywny
    tempomat, kamery i czujniki cofania, aktywne oświetlenie adaptacyjne,
    wykrywanie pieszych przed maską, kontrola czujności (czy kierowca nie
    zasypia), asystent pasa ruchu, wykrywanie znaków i ograniczeń prędkości,
    systemy automatycznego parkowania i oczywiście automatyczne skrzynie
    biegów. Kierowca od biedy będzie musiał kręcić kierownicą i naciskać gaz
    (hamulec już kontrolowany przez komputer). Potem taki delikwent wsiądzie
    do samochodu bez elektroniki i panie władzo, nie wiem czemu sam nie
    zwolnił przed przejściem... Analogię do komputerów można znaleźć
    podobne, chociaż miejsca dyskietki już tu nie widzę, chyba że obok
    kasety magnetofonowej...

  • 25. Data: 2011-02-03 07:51:20
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Moją Amigę 1200 też mam. Bez flopa, działa.

    Dzialac dziala, ale co to za przyjemnosc z amigowania bez odglosu
    "klikania"? :P

    Poza tym - uczciwie przyznaj - chocby do postawienia systemu flop
    sie jednak (w przeciwienstwie do dzisiejszych pecetow) przydaje.

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 26. Data: 2011-02-03 09:32:13
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-02-03 08:28, Użytkownik ikov napisał:

> [...]
    > zwolnił przed przejściem... Analogię do komputerów można znaleźć
    > podobne, chociaż miejsca dyskietki już tu nie widzę, chyba że obok

    Nie masz racji co do automatycznej skrzyni biegów.
    Kolejne "ulepszenie" w kategoriach prawa jazdy to będzie dodanie
    obok B i B1, Ba i B1a które będzie upoważniało jazdy osobowym
    z automatyczna skrzynią biegów, tylko z automatyczną.
    Dziwie sie to przegapili w ostatnich poprawkach.

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2011-02-03 09:34:01
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-02-03 08:51, Użytkownik Vituniu napisał:

> [...]
    >
    > Poza tym - uczciwie przyznaj - chocby do postawienia systemu flop
    > sie jednak (w przeciwienstwie do dzisiejszych pecetow) przydaje.

    Dzisiejszy "Amigowiec" system stawia na karcie CF kopiując
    dane pod emulatorem Amigi na pececie. :-)
    Szybciej, łatwiej i wygodniej, ale czasami ma to swoje wady.

    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2011-02-03 10:18:28
    Od: "Vituniu" <v...@p...fm>

    > Dzisiejszy "Amigowiec" system stawia na karcie
    > CF kopiując dane pod emulatorem Amigi na pececie. :-)

    Smutne, co nie? ;)

    > Szybciej, łatwiej i wygodniej, ale czasami ma to swoje wady.

    Szybciej, latwiej i wygodniej to jest pozostac w calosci
    pod UAE... do tego zdecydowanie taniej. Tylko zdecydowanie
    mniej zabawinie... :(

    me/ idzie sluchac mod'ow i obserwowac miganie pointera przy depakowaniu
    PP...

    pozdrawiam,
    Vituniu.

  • 29. Data: 2011-02-03 10:52:46
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Nie przestali. Ja mam dostepne nowe czarne samsunga.

    możesz odpisać na maila? po ile masz te stacje?
    kontakt do mnie q...@g...pl

  • 30. Data: 2011-02-03 11:08:41
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-02-03 10:34, RadoslawF pisze:
> [...]

    To ja właśnie to na myśli miałem;) Ale kłócić się nie chce. Bez flopki
    można się obejść, ale jest ciężej i drożej.

    > Dzisiejszy "Amigowiec" system stawia na karcie CF kopiując
    > dane pod emulatorem Amigi na pececie. :-)

    Na grzybie?!? ;) Przecież każdy amigowiec-rulezowiec jak widzi grzyba to
    dostaje padaczki. Żeby kochaną amisię podłączyć do wstrętnego grzyba?!?
    Boga w sercu nie masz;)))

    > Szybciej, łatwiej i wygodniej, ale czasami ma to swoje wady.

    Przestaniesz być amigowcem-rulezowcem;)