  • 1. Data: 2014-03-26 19:15:21
    Temat: [smartphone + Kindle] takie spostrzeżenie
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    siedzę sobie i szufluję między telefonem a Kindlem. położyłem telefon na
    kolanie, bo spodziewałem się SMSa, a na nim Kindla. okazało się, że nie
    mogę przełączać stron w Kindlu. położyłem telefon z boku, przełączanie
    stron bez problemu. wyłączyłem w telefonie nadajnik i jeszcze raz
    położyłem na telefonie Kindla. również moglem przełączać strony. ot taka
    ciekawostka i ki diabeł? <rs>

  • 2. Data: 2014-03-26 19:34:32
    Temat: Re: [smartphone + Kindle] takie spostrzeżenie
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2014-03-26 19:15, rs pisze:
> [...]
    > stron bez problemu. wyłączyłem w telefonie nadajnik i jeszcze raz
    > położyłem na telefonie Kindla. również moglem przełączać strony. ot taka

    Tak!

  • 3. Data: 2014-03-27 00:53:48
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "rs" <n...@n...spam.info> wrote in message
    .com...
> [...]
    > stron bez problemu. wyłączyłem w telefonie nadajnik i jeszcze raz
    > położyłem na telefonie Kindla. również moglem przełączać strony. ot taka

    No cóż... testy na odpornosć na zakłócenia urządzeń do zastosowania
    domowego mają jednak pewne limity... :-)