  • 1. Data: 2014-03-24 22:31:03
    Temat: Telefony marketingowe numer wylosowany
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@g...pl>

    Ostatnio znowu jakieś garki czy inny złom kuchenny oferują.
    Numer oczywiście wylosowany.
    Tylko o dziwo mają takie szczęście, że losują tylko numery abonamentowe. Nie
    zadzwonili jeszcze ani razu na żaden numer pre-paid który znam.
    Znajomi co mają prepaidy w Play, T-mobile czy Orange, Plus... nie mają tego
    problemu.

    Tak więc numery są losowane czy jednak nie ?

  • 2. Data: 2014-03-24 23:09:51
    Temat: Re: Telefony marketingowe numer wylosowany
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 24 Mar 2014 22:31:03 +0100, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
> [...]
    > problemu.
    > Tak więc numery są losowane czy jednak nie ?

    Zarejestruj polowe swoich prepaidow na staruszki to sie dowiesz :-)

    Z jednej strony nie widze problemu losowac numery, z drugiej ...
    chcemy klientow starych i naiwnych, a na pewno powyzej 18 lat.
    A gdzies tam byc moze abonenci zakreslili "zgoda na uzycie w celach
    marketingowych"

    No chyba ze nikt tu nie klamie - numery sa losowane ... z listy
    klientow zamieszkalych w odpowiednim regionie :-)

    J.

  • 3. Data: 2014-03-28 18:03:49
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2014-03-24 22:31, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy pisze:
> [...]
    > tego problemu.
    >
    > Tak więc numery są losowane czy jednak nie ?

    Nie są losowane. Są kupione.
    Mi dzwoni na prepaida i mówi że wylosowany a następnie zaprasza do
    hotelu w mojej okolicy na pokaz jakichś poduszek czy szlag wie czego i
    odbiór darmowego zegarka.
    Kolejny raz to się zapytam a gdzie to jest ten hotel "xx" w Nowym
    Targu? Nowy wybudowali?