  • 1. Data: 2014-03-26 13:39:21
    Temat: ekran 4.5" w obudowie mniejszej od SGS2
    Od: atm <...@v...pl>

    jak sie chce to mozna:
    http://antyweb.pl/sony-xperia-z1-compact-doczekala-s
    ie-godnego-konkurenta/
    ma jednak dwie wady na dziendobry - niedostepny w PL i wyglad
    maksymalnie nijaki

  • 2. Data: 2014-03-26 19:06:52
    Temat: Re: ekran 4.5" w obudowie mniejszej od SGS2
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 26.03.2014 13:39, atm pisze:
> [...]
    ie-godnego-konkurenta/
    > ma jednak dwie wady na dziendobry - niedostepny w PL i wyglad
    super. mnie się podoba. Niestety mam problem. używam telefonu
    intensywnie, również w ruchu, nie mam czystych rąk, odkładam byle gdzie.
    W związku z tym, muszę mieć solidną obudowę, taką trumienkę. (99%
    telefonów z allegro też by taką obudowę chciało mieć przez całe ich
    życie) Niestety takie obudowy są tylko na telefony najpopularniejszych
    firm, a właściwie aple i samsungna. tak więc nie kupiłem sobie zte,
    monstera, asusa ani nawet LG....
    ToMasz