  • 1. Data: 2014-03-25 11:32:03
    Temat: problemy z Aero2
    Od: T...@s...in.the.world

    Witam,
    Jest chyba coraz gorzej z aero2.
    I nie chodzi tylko o dlugie nawiazywanie polaczenia (ale nie zawsze -
    nie wiem od czego to zalezy) ale i czeste zrywanie tego polaczenia.
    Lokalizacja - Warszawa Centrum, modem - Huawei E 273 + router.
    --
    TA

  • 2. Data: 2014-03-25 12:51:09
    Temat: Re: problemy z Aero2
    Od: NICE <n...@b...com>

    W dniu 2014-03-25 11:32, T...@s...in.the.world pisze:
> [...]
    > nie wiem od czego to zalezy) ale i czeste zrywanie tego polaczenia.
    > Lokalizacja - Warszawa Centrum, modem - Huawei E 273 + router.

    Problemy sa jak zawsze w wybranych lokalizacjach. U mnie w Lublinie
    smiga jak dziki, ale np we wtorek w krakowie byl dramat w 3 aktach , to
    samo w warszawie i gdansku.

  • 3. Data: 2014-03-25 16:26:33
    Od: "tixe" <t...@w...com>

    Użytkownik "NICE" <n...@b...com> napisał w wiadomości

    > Problemy sa jak zawsze w wybranych lokalizacjach. U mnie w Lublinie
    > smiga jak dziki, ale np we wtorek w krakowie byl dramat w 3 aktach , to
    > samo w warszawie i gdansku.

    Brak adresów ajpi, czekamy na mądry ruch NATowania, usługa nie straci
    przez to na "atrakcyjności" a będzie można upchnąć więcej użytkowników.

  • 4. Data: 2014-03-25 17:06:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tixe" napisał w wiadomości grup
    >Brak adresów ajpi, czekamy na mądry ruch NATowania, usługa nie straci
    >przez to na "atrakcyjności" a będzie można upchnąć więcej
    >użytkowników.

    Jest problem - na usluge BDI nie moga byc nalozone inne ograniczenia
    niz na dostep platny.

    Wiec jesli z jakis powodow nie maja NAT na platnym, to nie moze byc i
    na BDI.

    No i ciekawostka inna mi sie rzucila w oczy - nie szybciej niz 512,
    nie wolniej niz 128kbps, 20% pojemnosci sieci ... a jak te 20% nie
    starczy na 128 dla wszystkich chetnych ?

    J.

  • 5. Data: 2014-03-25 18:51:40
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F" 5331a97a$0$2233$6...@n...neostrada.pl

    > No i ciekawostka inna mi sie rzucila w oczy - nie szybciej niz 512, nie wolniej niz
    128kbps, 20% pojemnosci sieci ... a jak te 20%
    > nie starczy na 128 dla wszystkich chetnych ?

    Może wówczas dałoby się jakoś zwiększyć pojemność
    sieci -- na przykład zwiększając/rozciągając jej oka... ;)

    SOA#1

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2014-03-25 20:57:40
    Od: K <...@...c>

    W dniu 25-03-2014 17:06, J.F pisze:

> [...]
    >
    > No i ciekawostka inna mi sie rzucila w oczy - nie szybciej niz 512, nie
    > wolniej niz 128kbps, 20% pojemnosci sieci ... a jak te 20% nie starczy

    co z tego ze nie ma nat-a jak wszystkie porty sa wyciete.

  • 7. Data: 2014-03-25 23:15:32
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <lgsn3n$vl3$1@portraits.wsisiz.edu.pl>, K <...@...c> wrote:

    > co z tego ze nie ma nat-a jak wszystkie porty sa wyciete.

    Jak to: wszystkie?
    :-(
    --
    TA

  • 8. Data: 2014-03-26 00:05:29
    Od: "tixe" <t...@w...com>

    > Jest problem - na usluge BDI nie moga byc nalozone inne ograniczenia niz
    > na dostep platny.

    Jakoś ograniczenia na ruch przychodzący są nałożone, nie można postawić
    serwera

  • 9. Data: 2014-03-27 10:07:29
    Od: K <...@...c>

    W dniu 25-03-2014 23:15, T...@s...in.the.world pisze:

    > Jak to: wszystkie?
    > :-(

    tak, a co chciales postawic serwer na oreo?

  • 10. Data: 2014-03-27 11:47:03
    Od: Poldek <p...@i...pl>

    tixe wrote:
    > Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jakoś ograniczenia na ruch przychodzący są nałożone, nie można postawić
    > serwera

    Tak samo jest w dostępie płatnym w wersji podstawowej. Chyba, że
    wykupisz dodatkową usługę.