  • 1. Data: 2012-07-12 15:13:14
    Temat: iPad w T-Mobile
    Od: Krzysztof Magosa <k...@m...pl>

    Witam grupowiczów ;-)

    Zastanawiam się w jaki sposób T-Mobile wysyła na ekran iPada dymek z
    informacją o nowej fakturze. Czy iOS jest jakoś brandowany, czy może
    jest jakiś sposób by samemu wysłać taki komunikat na iPada?

    Ktoś się orientuje? :)

    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2012-07-12 15:28:31
    Temat: Re: iPad w T-Mobile
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 12 Jul 2012 15:13:14 +0200, Krzysztof Magosa napisał(a):

    > Zastanawiam się w jaki sposób T-Mobile wysyła na ekran iPada dymek z
    > informacją o nowej fakturze. Czy iOS jest jakoś brandowany, czy może
    > jest jakiś sposób by samemu wysłać taki komunikat na iPada?

    Normalnie, SMS klasy 0

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Po co uzywac czegos tak topornego jak BT do przesyłania czegokolwiek ?" -

  • 3. Data: 2012-07-12 21:40:56
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Waldek Godel <n...@y...org> wrote:

    > Normalnie, SMS klasy 0

    eee... na ipada? wyświetla się?

  • 4. Data: 2012-07-12 21:43:37
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Thu, 12 Jul 2012 21:40:56 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):

    > eee... na ipada? wyświetla się?

    a jak...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Android dotarł do sciany..... " - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 5. Data: 2012-07-13 15:05:15
    Od: Krzysztof Magosa <k...@m...pl>

    W dniu 12.07.2012 15:28, Waldek Godel pisze:

    > Normalnie, SMS klasy 0

    W sensie Flash SMS?
    Sprawdzę z ciekawości przez smsAPI czy faktycznie zadziała i dam znać.

  • 6. Data: 2012-07-13 15:18:28
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 13 Jul 2012 15:05:15 +0200, Krzysztof Magosa napisał(a):

    > W sensie Flash SMS?
    > Sprawdzę z ciekawości przez smsAPI czy faktycznie zadziała i dam znać.

    http://www.razorianfly.com/2010/11/02/ios-4-2-allows
    -receiving-of-sms-on-ipad-without-need-for-jailbreak
    -screenshots/
    to może też zależeć od ustawień operatora, ale generalnie technicznie nie
    ma problemów z odbiorem SMS a nawet z wysyłaniem, oprócz prostego
    zablokowania dostępu do stosownego fragmentu kodu (do wysyłania). Po
    jailbreaku, bez żadych dodatkowych programów da się wysłać SMS z linii
    poleceń. Swirly SMS tylko dodaje brakujące GUI.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "WIesz Apple nie musi sie rzucac na kazda nisze z rozpacza w oczach jak

  • 7. Data: 2012-07-13 20:38:16
    Od: Krzysztof Magosa <k...@m...pl>

    W dniu 13.07.2012 15:05, Krzysztof Magosa pisze:

    > W sensie Flash SMS?
    > Sprawdzę z ciekawości przez smsAPI czy faktycznie zadziała i dam znać.

    Flash SMS wysłany z smsAPI nie dotarł, nie wykluczone, że operator
    blokuje sms'y bo to jest tylko abonament z internetem (blueconnect).

  • 8. Data: 2012-07-13 20:48:02
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 13 Jul 2012 20:38:16 +0200, Krzysztof Magosa napisał(a):

    > Flash SMS wysłany z smsAPI nie dotarł, nie wykluczone, że operator
    > blokuje sms'y bo to jest tylko abonament z internetem (blueconnect).

    Jak już pisałem - to może też zależeć od ustawień operatora w urządzeniu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Ten nastolatek jest oszustem a Apple mowi ze nic nie wybuchlo... zreszta