  • 1. Data: 2012-07-12 16:26:48
    Temat: PLay stacojonarny
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Właśnie zostałem zaskoczony, kiedy to odszedłem z telefonem stacjonarnym
    mając go 'przypadkowo w kieszeni',otrzymałem smsa, ze jeszcze raz tak zrobię
    to mi go zablokują całkowicie. W Tmobile, po prostu sami blokowali będąc
    poza strefą ok 1000m telefon przestawał działać wracając działał, wPlay
    niestety straszą zablokowaniem telefonu, chcąc to wyjaśnić telefonicznie,
    stwierdzili ze zwrócą uwagędziałowi technicznemu na to, ale na dziś dzień
    tak musi być, muszę być czujny aby przypadkowo nie zostawić telefonu w,
    saszetce, aucie kurtce, kieszeni etc.

    Będzie trzeba się pomęczyć parę miesięcy, i wrócić do Tmobile, bo koszt
    utrzymanianumeru stacjonarnego jest podobny, a na przypadkowe wyjście z
    strefy, która tak naprawdę nie wiem gdzie jestskutkować może blokada na
    kilka dni telefonu do, którego rodzina przywiązana od 80tych lat :)
    pozdrawiam
    /AT

  • 2. Data: 2012-07-13 08:53:04
    Temat: Re: PLay stacojonarny
    Od: tl <t...@p...gazeta.pl>

    W dniu 2012-07-12 16:26, Amir pisze:
> [...]
    > niestety strasz? zablokowaniem telefonu, chc?c to wyja?niae telefonicznie,
    > stwierdzili ze zwróc? uwagedzia?owi technicznemu na to, ale na dzi? dzien
    > tak musi byae, musze byae czujny aby przypadkowo nie zostawiae telefonu w,
    > saszetce, aucie kurtce, kieszeni etc.
    >
    > Bedzie trzeba sie pomeczyae pare miesiecy, i wróciae do Tmobile, bo koszt
    > utrzymanianumeru stacjonarnego jest podobny, a na przypadkowe wyj?cie z
    > strefy, która tak naprawde nie wiem gdzie jestskutkowaae mo?e blokada na
    > kilka dni telefonu do, którego rodzina przywi?zana od 80tych lat :)

    A możesz sprawdzić w regulaminie usługi jak brzmi stosowny zapis/groźba ?

  • 3. Data: 2012-07-13 12:54:12
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > A możesz sprawdzić w regulaminie usługi jak brzmi stosowny zapis/groźba ?

    Tak, na weekend mam taki zamiar :)