  • 1. Data: 2012-07-12 13:59:54
    Temat: Jak wymienić kartę pamięci 2 GB na 4 GB w telefonie z androidem
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    Jak się przeprowadza wymianę karty pamięci w telefonie z Androidem?

    Po prostu zgrać wszystko ze starej na nową, czy wymagane jest coś więcej?

    --
    MN

  • 2. Data: 2012-07-12 14:57:37
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał:

    > Jak się przeprowadza wymianę karty pamięci w telefonie z Androidem?
    > Po prostu zgrać wszystko ze starej na nową, czy wymagane jest coś więcej?

    Zgrać ze starej na kompa, a później wgrać na nową, uprzednio zaznaczając w
    kompie: Pokaż pliki i foldery systemowe.

  • 3. Data: 2012-07-12 15:47:02
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin N" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Jak się przeprowadza wymianę karty pamięci w telefonie z Androidem?
    > Po prostu zgrać wszystko ze starej na nową, czy wymagane jest coś więcej?

    Ja po prostu przegrałem z 2 na 16 giga akurat. Bez problemów.
    SE Xperia X8

    --
    Irokez

  • 4. Data: 2012-07-12 16:36:43
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    > Zgrać ze starej na kompa, a później wgrać na nową, uprzednio zaznaczając w
    > kompie: Pokaż pliki i foldery systemowe.

    Chyba, ze rotował telefon i robił partycje z pamięcią virtualną albo kupił
    gotowy telefon, wtedy to
    może bez karty nie ruszyć system w telefonie.

    pozdrawiam
    AT

  • 5. Data: 2012-07-12 18:50:32
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 12-07-2012 13:59, Marcin N pisze:
    > Jak się przeprowadza wymianę karty pamięci w telefonie z Androidem?
    > Po prostu zgrać wszystko ze starej na nową, czy wymagane jest coś więcej?

    Oprócz kopiowania, aplikacje z SD przerzucasz najpierw do pamięci
    telefonu, a później przerzucasz przez tel. na SD z powrotem.

    --
    Pozdr.

  • 6. Data: 2012-07-12 22:21:45
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 12/07/2012 12:59, Marcin N wrote:
    > Jak się przeprowadza wymianę karty pamięci w telefonie z Androidem?
    >
    > Po prostu zgrać wszystko ze starej na nową, czy wymagane jest coś więcej?

    Jak masz jakieś aplikacje na SD - to po wymianie pamięci będą
    w systemie 'szare' - przynajmniej tak miałem na SG1. Przenieś aplikacje
    z SD na telefon, wsadź nową kartę i tyle... a starą przeglądnij,
    czy nie masz np. jakiś zdjęć, filmów itd.

    p.s. rozumiem, że to nei ejst jakaś magiczna karta, co np. w LGswift
    służy jako 'powiększenie' dostępnej przestrzeni, jest podmontowana
    z plikami systemowymi itd. ? (root).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel