  • 1. Data: 2012-01-01 13:36:20
    Temat: kupie złom z papierami lub same papiery
    Od: gocstu <g...@g...pl>

    Witam

    Kupię rozbity, zdezelowany, zniszczony, itp. zarejestrowany motocykl
    Suzuki(najchętniej LS 650 lub podobny - chodzi o choppera, pojemność
    poniżej 800cm3) lub same dokumenty z tablicą.
    Oczywiście umowa kupna sprzedaży lub FV

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-01-01 14:12:18
    Temat: Re: kupie złom z papierami lub same papiery
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-01-01 14:36, gocstu pisze:
> [...]
    > Suzuki(najchętniej LS 650 lub podobny - chodzi o choppera, pojemność
    > poniżej 800cm3) lub same dokumenty z tablicą.

    Ooo. Widze kradzione bedzie legalizowane ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2012-01-01 18:37:27
    Od: marider <2...@g...pl>

    W dniu 2012-01-01 15:12, Kuczu pisze:

    > Ooo. Widze kradzione bedzie legalizowane ?

    E tam kradzione od razu. A moze kupil mocno rozpietraszony motong za
    grosze gdzies na zlomowisku we Niemcach czy indziej i chce nowkie
    poskladac na sprzedaz? "Polak potrafi" ;)

    Pzdr
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 4. Data: 2012-01-01 20:08:13
    Od: Perek <p...@g...com>

    W dniu 2012-01-01 19:37, marider pisze:

    > E tam kradzione od razu. A moze kupil mocno rozpietraszony motong za
    > grosze gdzies na zlomowisku we Niemcach czy indziej i chce nowkie
    > poskladac na sprzedaz? "Polak potrafi" ;)

    Sądząc po tym od czego najchętniej to podejrzewam, że jakiś Custom się
    buduje ;-)

  • 5. Data: 2012-01-01 21:41:06
    Od: siinski <j...@g...com>

    Rozwiążę Waszą zagadkę.Dwa dni temu pojawiło się ogłoszenie
    http://otomoto.pl/suzuki-savage-super-stan-M3002861.
    html
    rozmawiałem ze sprzedającym,kupił tą savagę w hiszpanii jednak moto
    było już od jakiegoś czasu wyrejestrowane.Dostał hiszpańską fakturę
    zakupu jednak nie ma papieru że moto zostało tam wyrejestrowane.I nie
    ma możliwości zarejestrowania tego legalnie w w PL.Człowiek ów
    szczerze o tym mówi a że samo moto jest naprawdę ładne (choć przebieg
    ponad 40 tkm przy singlu sugeruje że cosik trzeba będzie w przyszłości
    przy silniku grzebnąć) i wizualnie bardzo zadbane znalazł się chętny
    aby przeprowadzić pokątną legalizację sprzęta przy pomocy papierów z
    rozbitka.Oczywiście przy założeniu że sprzedający puści toto za 3
    kzł,a dawcę papierów da się znaleźć za 1 kzł cosik można na tym zyskać
    ale czy są to naprawdę aż tak duże pieniądze ( jakieś 2kzł) aby bawić
    się w nielegal i trząść porami przy każdej kontroli na drodze???

  • 6. Data: 2012-01-02 03:33:58
    Od: gocstu <g...@g...pl>

    No fajna ta Suzia z Twojego linka ale pudło... Kolega z wcześniejszego
    posta rozwiązał zagadkę, mam silnik z LS 650 z układem napędowym i
    będziemy się bawić w OCC :))

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2012-01-02 08:50:50
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-01-02 04:33, gocstu pisze:
    > No fajna ta Suzia z Twojego linka ale pudło... Kolega z wcześniejszego
    > posta rozwiązał zagadkę, mam silnik z LS 650 z układem napędowym i
    > będziemy się bawić w OCC :))

    To kupcie sobie w Niemczech rame z papierami za 100-150 Euro i
    zalatwione. Nawet na ebay.de jest w tej chwili kilka ram od LS 650.

  • 8. Data: 2012-01-05 21:28:04
    Od: amos <g...@g...com>

    On 1 Sty, 22:41, siinski <j...@g...com> wrote:
    >I nie ma możliwości zarejestrowania tego legalnie w w PL.

    Ciekawe dlaczego zamazuje na fotach tablice skoro motocykl nie jest
    nawet zarejestrowany.
    Jakas mania przesladowcza chyba.

    --
    amos