    From: Ryback <k...@y...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: sezon 2012 rozpoczety!
    Date: Tue, 3 Jan 2012 12:56:43 -0800 (PST)

    On 3 Sty, 21:37, AZ <a...@g...com> wrote:
    > On 2012-01-03, Andrzej <s...@w...pl> wrote:> widziałem dziś dwóch
    innych motocyklistów, obu na maszynach

    > Zanotowac i zapamietac: Prawdziwi motocyklisci nie znaja czegos
    > takiego jak rozpoczecie i zakonczenie sezonu.
    >
    > --
    > Artur
    > ZZR 1200

    Czyli nie jestem prawdziwym motocyklistą. Prawdziwy motocyklista
    bojkotuje zlot na rozpoczęcie i zakończenie sezonu, a ja nie. I wobec
    tego zachodzi implikacja jeśli jesteś prawdziwym motocyklista =>
    jesteś motocyklista, ale już w drugą stronę niestety nie, jesteś
    motocyklista => nie koniecznie jesteś prawdziwym motocyklista.
    Powiedziałbym nawet więcej, że jeśli jesteś motocyklistą to jest
    naprawdę małe prawdopodobieństwo, że jesteś również prawdziwym
    motocyklistą.