eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetserwis gwarancyjny SeagateRe: serwis gwarancyjny Seagate
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!nobody
    From: Michal Kawecki <k...@o...px>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: serwis gwarancyjny Seagate
    Date: Tue, 30 Aug 2011 22:34:04 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 24
    Sender: n...@k...prv
    Message-ID: <z...@k...prv>
    References: <j3j2qm$8dj$1@inews.gazeta.pl> <j3jalr$q5m$2@news.onet.pl>
    <1bbl7gbsl7soo$.dlg@kwinto.prv> <j3jgqf$n6a$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 213.108.152.124
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1314736608 24817 213.108.152.124 (30 Aug 2011 20:36:48 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 30 Aug 2011 20:36:48 +0000 (UTC)
    X-Licznik: 812
    X-Face: 4obRlfi'll%B9F{p#P6MZfT.KCx'SrQ=}Z#4x&242,LC6rgJ<\d<nYa)b#@8mVVtX(|7xVG
    {w.:udB["^AG0IuMU8-r9*oSF}#'^6e(8]h`Nzjq|
    X-User: kkwinto
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1199180
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 30 Aug 2011 22:22:35 +0200, Irokez napisał(a):

    > Użytkownik "Michal Kawecki" <k...@o...px> napisał w wiadomości
    > news:1bbl7gbsl7soo$.dlg@kwinto.prv...
    >
    >> A'propos tego "serwisu gwarancyjnego" - dysk się wysyła kurierem
    >> bezpośrednio do przedstawiciela Seagate w Polsce. Nigdy nie dostałem
    >> zwrotnie tego samego egzemplarza. Oni nie naprawiają dysków, tylko je
    >> wymieniają na sprawne.
    >
    > Czyli jednak naprawiają.
    > Ja 2 lata temu dostałem używany, naprawiany czyjś dysk.
    > Widać to było po nim oraz miał naklejkę znamionową Seagate z napisem że to
    > fabrycznie naprawiany itp itd.
    > Nie mam go już, poszedł dalej (250GB chyba seria 7200.7 albo wyżej).

    No tak, generalnie je naprawiają, dyski jakie dostawałem też miały takie
    nalepki (choć nie wszystkie). Jednak jest to długotrwały proces i nie ma
    on związku z bieżącą realizacją zgłoszenia gwarancyjnego. Klientowi
    odsyłany jest inny sprawny dysk wzięty z półki magazynowej.
    --
    M. [Windows Desktop Experience MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/
    https://mvp.support.microsoft.com/profile/Michal.Kaw
    ecki

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: