    From: Michal Kawecki <k...@o...px>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: serwis gwarancyjny Seagate
    Date: Tue, 30 Aug 2011 21:26:52 +0200
    Sender: n...@k...prv

    Dnia Tue, 30 Aug 2011 20:37:21 +0200, Rafał Łukawski napisał(a):

    > BTW. bad sektory, czy reallokowane, to kolosalna roznica.

    Bez przesady. Dyski, które odsyłano, miały wyczyszczoną tablicę błędów
    SMART.

    /do autora wątku/
    A'propos tego "serwisu gwarancyjnego" - dysk się wysyła kurierem
    bezpośrednio do przedstawiciela Seagate w Polsce. Nigdy nie dostałem
    zwrotnie tego samego egzemplarza. Oni nie naprawiają dysków, tylko je
    wymieniają na sprawne. A dysk z wymiany wraca średnio po tygodniu, a nie
    po miesiącu...
    --
    M. [Windows Desktop Experience MVP]
    /odpowiadając na priv zmień px na pl/