  • 21. Data: 2010-01-29 20:49:59
    Temat: Re: serwery news dla UPC
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    masti pisze:

    > que?

    Dwa dni conajmniej nie dzialala (na pewno), bodajze w ostatni weekend
    (tu moge sie mylic). Nie dzialal tez interfejs na ich stronie WWW. No i
    nowych postow z tego okresu brak, chyba ze uzupelnili po jakims czasie.

    Poza tym korzystam od kilku miesiecy i smiga bez zarzutu.

  • 22. Data: 2010-01-29 21:59:41
    Od: Baseciq <n...@b...org>

    Dnia Thu, 28 Jan 2010 15:24:12 +0000 (UTC), Lukasz Trabinski napisał(a):

    > Za mojej administracyjnej kadencji, to był to news.atman.pl.

    To ja podziękuję za cynk. Bardzo ładnie chodzą. Tylko dlaczego na atmanie
    pl.irc jest moderowane?
    --
    www.baseciq.org
    "Rozmowa z Kolejami Mazowieckimi tym się różni od rozmowy z

  • 23. Data: 2010-01-29 22:30:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 29 Jan 2010 21:49:59 +0100, osobnik zwany Stefan
    wystukał:

    > Dwa dni conajmniej nie dzialala (na pewno), bodajze w ostatni weekend
    > (tu moge sie mylic). Nie dzialal tez interfejs na ich stronie WWW. No i
    > nowych postow z tego okresu brak, chyba ze uzupelnili po jakims czasie.

    hmm, moze i tak, dlatego ciagnę posty z kilku źródeł :) Więc nawet nie
    zauważyłem :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 24. Data: 2010-01-29 22:47:59
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Baseciq <n...@b...org> wrote:
    > To ja podziękuję za cynk. Bardzo ładnie chodzą. Tylko dlaczego na atmanie
    > pl.irc jest moderowane?

    W najgorszym wypadku pójdzie do moderatora, a ten puści dalej. :)

    p.

  • 25. Data: 2010-01-29 22:51:41
    Od: Tomasz Klicki <t...@k...pl>

    On 29.01.2010 21:40, Piotr KUCHARSKI wrote:
    > ...to czemu nie napiszesz krótkiego komunikatu na pl.news.admin?

    Bo mi newsy nie działały :P

    A tak na poważnie, to dziś jeszcze damy znać jaki jest obecny status.
    Jeszcze trochę grzebiemy przy nowym serwerze, a stary póki co też już
    ruszył.

    --
    (o_ Pozdrawiam serdecznie, http://tomek.klicki.pl
    //\ Tomasz Klicki <t...@k...pl> http://www.debianusers.pl

  • 26. Data: 2010-01-30 07:48:46
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 29 Jan 2010 20:12:29 +0000, masti napisał(a):

    > que?

    No dnsy w aster to tragedia jest i tyle. Nawet próbowałem z partylinie
    rozmawiać i helpdeskiem i przez ebok. Nic to nie daje więc zrobiłem sobie
    lokalnie cachedns i korzystam z googlowych.

    > a co ci jednorazowe konto szkodzi?

    No nic mi nie szkodzi, bo konto mam i działa ok. Tak jak wspomniał Stefan
    ostatnio 2 dni albo lepiej serwer nie działał a posty z tego czasu wcięło
    i nikt się nie kwapi aby uzupełnić ten stan rzeczy :/
    Chciałem się przenieść na onet, ale jak zobaczyłem ramkę do wypełnienia
    odnośnie założenia konto to od razu mi się odechciało!

    --
    xbartx

  • 27. Data: 2010-01-30 07:50:05
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 29 Jan 2010 23:51:41 +0100, Tomasz Klicki napisał(a):

    > Bo mi newsy nie działały :P
    >
    > A tak na poważnie, to dziś jeszcze damy znać jaki jest obecny status.
    > Jeszcze trochę grzebiemy przy nowym serwerze, a stary póki co też już
    > ruszył.

    To może dorzućcie jeszcze pulę astera ;)

    --
    xbartx

  • 28. Data: 2010-01-30 14:22:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 30 Jan 2010 07:48:46 +0000, osobnik zwany xbartx
    wystukał:

    > No dnsy w aster to tragedia jest i tyle.

    a to tak. Ja się odnosiłem do serwera gazety :)

  • 29. Data: 2010-01-30 21:41:28
    Od: Tomasz Klicki <t...@k...pl>

    On 30.01.2010 08:50, xbartx wrote:
    > To może dorzućcie jeszcze pulę astera ;)

    Hm.. w sumie to czemu nie ;-) Jakie domeny dorzucić?

    P.S.
    Napisałem parę słów na pl.news.admin. Jak się zmoderuje, to polecam
    lekturę - pewnie Was też zainteresuje kilka faktów.

  • 30. Data: 2010-01-31 19:25:51
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 30 Jan 2010 22:41:28 +0100, Tomasz Klicki napisał(a):

    > Hm.. w sumie to czemu nie ;-) Jakie domeny dorzucić?

    Z mojego miasta (Zielona Góra) to jest tyle:

    92.244.32.0/19
    109.110.192.0/19
    188.93.160.0/21

    A to Warszawa:
    62.121.64.0/18
    82.210.128.0/18
    85.222.0.0/17
    94.75.64.0/18
    212.76.32.0/19

    > P.S.
    > Napisałem parę słów na pl.news.admin. Jak się zmoderuje, to polecam
    > lekturę - pewnie Was też zainteresuje kilka faktów.

    Z chęcią poczytam

    Ogólnie to bardzo dziękuje.

    --
    xbartx