  • Data: 2010-08-03 19:27:25
    Temat: service manual do Panasonic UF4100
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiem, że pewnie się nie podzielicie, ale może Ktoś ma service manual do
    faksu Panasonic UF-4100?
    nie reaguje na przycisk Start podczas rozmowy, wiecie - dzwonię przez
    słuchawkę, babsztyl po drugiej stronie włącza tryb faksu, ja naciskam start,
    żeby przesłać faks... no i to nie działa, nie daje się wywołać wysyłania
    faksu podczas rozmowy...

    przeleciałem tak pobieżnie parametry głębokie, ale tam nic nie ma...

    do tego jak szybiej wybiorę numery na klawiaturze to zjada pierwszą cyfrę...

    taka menda!