  • 1. Data: 2011-11-09 19:05:50
    Temat: nokia 6280 po migracji problem
    Od: Rafał <r...@n...pl>

    Witam

    Mam problem z wyżej wymienionym telefonem. Telefon był kupiony w
    ówczesnej erze , po wygaśnięciu umowy używałem w nim tak-tak . Wczoraj
    podpisałem umowę na abonament w t-mobile i zleciłem migrację z tak tak
    do t-mobile numeru.
    Po włożeniu nowej karty sim do telefonu po około 30 h włączyłem go i
    wszystko było ok , do pierwszego resetu . Telefon losowo albo się włączy
    normalnie lub też podaje błąd 49 00 01 lub podaje komunikat karta sim
    odrzucona ( to drugie częściej) . Mam dwie takie nokię i na każdej są
    takie same objawy . Kartę przekładałem do noki E52 i tam wszystko śmiga .
    Macie jakieś pomysły bo zgłupiałem?

    pozdrawiam Rafał