  • 31. Data: 2010-05-24 15:24:19
    Temat: Re: samochody popowodziowe
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2010-05-24 12:04, krzysiek82 pisze:

    > Woda w progach i innych profilach (czasami wyjęcie zaślepki demaskuje)
    > ślady po demontażu wnętrza do suszenia.

    U mnie byly takie objawy (woda w progach, innych profilach, mokra
    podloga etc) jak mi ciekla woda dziurka, ktora zrobila sie pod
    nagrzewnica - taki tam escortowy zonk. Az mi zardzewial numer nadwozia
    :) - a auto nie jest popowodziowe :)
    Tylko kto mi teraz uwierzy...

    --
    jarek

  • 32. Data: 2010-05-24 15:49:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Grejon" <g...@i...pl> napisał w

    > Serial o detektywach, którzy potrafią znaleźć zabójcę dzięki DNA
    > z włosa znalezionego na prowadnicy zagłówka tylnego lewego
    > siedzenia samochodu.
    > Tak w skrócie.

    Ale to chyba akurat jest nie tylko mozliwe, ale nawet stosowane w
    praktyce ?

    J.

  • 33. Data: 2010-05-24 15:53:47
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    J.F. pisze:
    > Użytkownik "Grejon" <g...@i...pl> napisał w

    > Ale to chyba akurat jest nie tylko mozliwe, ale nawet stosowane w
    > praktyce ?

    Podałem jeden z bardziej realnych przykładów. ;) Wiesz, oglądająć np.
    CSI Miami doszedłem do wniosku, że w tym mieście nie ma korków -
    pojawiają się na miejscu zbrodni niemal natychmiast, a sprawę kończą
    jeszcze tego samego dnia.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 34. Data: 2010-05-24 15:54:13
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    > Użytkownik "Grejon" <g...@i...pl> napisał w

    > Ale to chyba akurat jest nie tylko mozliwe, ale nawet stosowane w praktyce
    > ?

    No niby tak, ale oni ten wlos znajda nawet w taksowce, ktora morderca jechal
    na pierwsza komunie.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 35. Data: 2010-05-24 15:55:12
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    krzysiek82 pisze:
    > faktycznie, dwa dni mnie w pracy nie było i już jakiś baran siedział
    > przy moim kompie :/ dlaczego nie widzę teraz tego posta?

    hmm ale ja już coś dzisiaj wcześniej pisałem i było ok hmm

    --
    krzysiek82

  • 36. Data: 2010-05-24 15:55:30
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "krzysiek82" <s...@u...pl> wrote in message

    > faktycznie, dwa dni mnie w pracy nie było i już jakiś baran siedział przy
    > moim kompie :/ dlaczego nie widzę teraz tego posta?

    Nie jakis baran, tylko wdrazaja nowego pracownika po podliczeniu ile traca
    przez twoje pisanie w usenecie calymi dniami. ;)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 37. Data: 2010-05-24 15:56:20
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Jarek Pudelko" <j...@b...ceti.pl> wrote in message

> [...]
    > tam escortowy zonk. Az mi zardzewial numer nadwozia :) - a auto nie jest

    Jesli powiesz ze Escort, to kazdy. :)

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 38. Data: 2010-05-24 16:51:31
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Po co sie tak bulwersujesz? Wytlumacz mi to. Uwazasz, ze twoj ojciec, jak
    > zlozy auto, to nie ma ch..a we wsi i jest jak oryginal... Ale ja nie
    > twierdze, ze twoj ojciec robi fuszere, a jedynie, ze da sie dostrzec
    > ingerencje.

    Hmm, a deske w fabryce to niby jak składają? Jak ktoś rozbiera robiąc
    zdjęcia co i gdzie, dodatkowo np. zakładając nowe spinki przy składaniu to
    będzie tak jak fabryka czy nie?

  • 39. Data: 2010-05-24 17:29:24
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    > To jak ktoś dłubał coś we wnętrzu to od teraz jego auto stało się
    > "popowodziowe"? Super pomysł rodem z bezywpadkowe.net gdzie eksperci są w
    > stanie napisać historie pojazdu na podstawie zdjęcia wielkości znaczka
    > pocztowego.

    A dziwisz się, że tak się tam dzieje? ;) Przecież żeby móc coś sensownego w
    innych działach pisać, trzeba najpierw natłuc sobie "punktów" właśnie przez
    polecanie bądź niepolecanie aut. A jak się kilka razy z Panem Moderatorem
    nie zgodziłem, bo pieprzył takie głupoty że buty spadały, to grzecznie
    zostałem odsunięty od możliwości pisania. Nie, żadnej zadymy na liście nie
    zrobił - po prostu żaden z moich listów od pewnego momentu nie pojawia się
    na stroni ;)

    Jurand.

  • 40. Data: 2010-05-24 17:31:23
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2010-05-24 15:06, Alex81 wrote:
    > On 24 Maj, 15:01, mateusz kobierzycki<m...@b...pl> wrote:
    > [ciach]
    >
    > "Ladnie sie pan przedstawil sluchaczom, przed milionami sluchaczy" :-)

    Dziekujemy :)