  • 1. Data: 2010-05-24 12:36:17
    Temat: projekty na konkurs mazdy
    Od: "rumun" <r...@p...onet.pl>

    hej, bierzecie udział w konkursie mazda design? moglibyście zagłosować na ten
    projekt http://www.mazdadesign.pl/praca,187.html ? mimimi :)
    jeśli sami macie swoje pomysły, to się mogę odwdzięczyc i też oddać głos :)

  • 2. Data: 2010-05-24 13:36:09
    Temat: Re: projekty na konkurs mazdy
    Od: "mcgregor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rumun" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > projekt http://www.mazdadesign.pl/praca,187.html ? mimimi :)
    > jeśli sami macie swoje pomysły, to się mogę odwdzięczyc i też oddać głos

    To przedszkolaki mogą brac w tym udział? Sliczny rysunek :)

  • 3. Data: 2010-05-24 13:40:52
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "rumun" <r...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > projekt http://www.mazdadesign.pl/praca,187.html ? mimimi :)
    > jeśli sami macie swoje pomysły, to się mogę odwdzięczyc i też oddać głos

    To ma byc w podlodze, czy zakladasz ze pasazer po srodku bedzie karlem?

    Poza tym zdaje sie, ze cos takiego juz funkcjonuje pod nazwa lodowka
    turystyczna do kupienia w kazdym markecie. Osobiscie nie korzystalem z niej
    jeszcze nigdy (wygodniej i taniej zapakowac jedzenie na piknik do torby na
    mrozonki). Pytanie, czy cos zajmujace sporo miejsca w samochodzie a uzywane
    sporadycznie przez 0.01% klientow jest sens wogole montowac?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 4. Data: 2010-05-24 14:22:53
    Od: Kwik <k...@n...pl>

    rumun pisze:
    (ciach!)

    Hehe, dzieki za linka, niezly ubaw. Co do lodowki to IMO nonsens - jak
    ktos juz napisal, po co to komu (chyba ze to wnetrze kampera...). Jakos
    nie wyobrazam sobie zeby ktos kupujac auto wzial je "z lodowka" ktora
    pewnie bedzie kosztowala min.1kpln na liscie wyposazenia dodatkowego.

    Ale inne pomysly tez sa dobre:
    http://www.mazdadesign.pl/root/files/209/praca.pdf
    15-sto calowy LCD przed oczami kierowcy??? Mam wlasnie taki monitor
    laptopa przed soba, jakos nie wyobrazam sobie zwracac uwage na niego i
    jeszcze na droge.

    http://www.mazdadesign.pl/praca,190.html
    a potem juz tylko podjezdzamy pod nasz 4 pietrowy blok bez windy i siup,
    na 3. pietro z wozeczkiem ;-)))

    Ogolnie fajna inicjatywa i moze cos fajnego sie z tego urodzi, ale
    material do brechtow jest szeroki :-)

    pozdro, i udanych pomyslow
    Kwik

  • 5. Data: 2010-05-24 14:31:10
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Kwik" <k...@n...pl> wrote in message
    > rumun pisze:
    > (ciach!)

    > Ogolnie fajna inicjatywa i moze cos fajnego sie z tego urodzi, ale
    > material do brechtow jest szeroki :-)

    http://www.mazdadesign.pl/praca,205.html

    "Zróbmy takie....aby kobiety, tak jak ja to robię, chwytały za gałkę z
    przyjemnością"

    Jestem calkowicie ZA!

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 6. Data: 2010-05-24 14:39:49
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "kamil" <k...@s...com> wrote in message
    > "Kwik" <k...@n...pl> wrote in message

    Tez swietny pomysl:

    http://www.mazdadesign.pl/praca,115.html

    Nie dosc, ze biedny pieszy oberwie maska, to jeszcze w pol sekundy pozniej
    dostanie po jajkach jedna poduszka, a druga odrzuci go na pare metrow.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 7. Data: 2010-05-24 15:32:57
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 24 May 2010 14:22:53 +0200, Kwik <k...@n...pl>
    wrote:

> [...]
    >nie wyobrazam sobie zeby ktos kupujac auto wzial je "z lodowka" ktora
    >pewnie bedzie kosztowala min.1kpln na liscie wyposazenia dodatkowego.

    Tak lodówka istnieje jako wyposażenie dodatkowe w Zafirze albo innym
    C4 Picasso. Nie pamiętam dokładnie, ale coś z tych vanowatych aut,
    montowana była zamiast środkowego fotela z tyłu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 8. Data: 2010-05-24 15:38:14
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Użytkownik "Kwik" <k...@n...pl> napisał w wiadomości