  • 41. Data: 2010-05-24 23:00:15
    Temat: Re: samochody popowodziowe
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@u...de napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Jestem właśnie po wymianie nagrzewnicy, demontowana była cała deska zero
    > śladów odkręcania czy rys po wyciąganiu zaślepek, nawet śrubki
    > przykręcałem przez szmatkę żeby śrubki nie nosiły śladów dłubania.

    ROTFL
    nudzisz sie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

  • 42. Data: 2010-05-24 23:01:51
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 24 May 2010 15:53:47 +0200, Grejon <g...@i...pl> wrote:

    >Podałem jeden z bardziej realnych przykładów. ;) Wiesz, oglądająć np.
    >CSI Miami doszedłem do wniosku, że w tym mieście nie ma korków -
    >pojawiają się na miejscu zbrodni niemal natychmiast, a sprawę kończą
    >jeszcze tego samego dnia.

    To prawie tak samo jak w Sandomierzu, a kończy sprawę detektyw w
    sutannie, ojciec Mateusz.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 43. Data: 2010-05-24 23:14:07
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Mon, 24 May 2010 12:19:25 +0200, krzysiek82 <s...@u...de> wrote:

    >Jestem właśnie po wymianie nagrzewnicy, demontowana była cała deska zero
    >śladów odkręcania czy rys po wyciąganiu zaślepek, nawet śrubki
    >przykręcałem przez szmatkę żeby śrubki nie nosiły śladów dłubania.

    A potem się dziwisz, że nie traktują Ciebie poważnie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 44. Data: 2010-05-25 09:38:06
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    jerzu pisze:
    > A potem się dziwisz, że nie traktują Ciebie poważnie.

    niczemu się nie dziwię, wszystko w koło mam w dupie, takie podejście
    będę od teraz prezentował :)

    --
    krzysiek82