  • 1. Data: 2010-05-24 11:26:57
    Temat: Felietony we Wprost
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    Czyta ktoś z Was? Dziś jest 300M, ostatnio był Citroen C3.
    I nie chodzi mi o treść i opinie ale o formę. Czy tylko ja mam wrażenie że
    pan autor dosyć bezkompromisowo posiłkuje się stylem Clarksona?

  • 2. Data: 2010-05-24 11:31:41
    Temat: Re: Felietony we Wprost
    Od: PaPi <...@...3>

    > Czyta ktoś z Was?

    Od dobrych 2 czy 3 lat Wprost stacza sie coraz nizej. Niestety.

  • 3. Data: 2010-05-24 11:48:54
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "PaPi" <...@...3> napisał w wiadomości

    > Od dobrych 2 czy 3 lat Wprost stacza sie coraz nizej. Niestety.

    Nie wiem co sie dzieje od ostatnich 2-3 lat, ale jak probowalem czytac -
    jakies 15 lat temu - to byla to niewiarygodnie cienka kiszka.

  • 4. Data: 2010-05-24 13:05:35
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Od dobrych 2 czy 3 lat Wprost stacza sie coraz nizej. Niestety.

    O polityce i opiniach politycznych nie dyskutuję. Każdy ma swoje i jest OK.
    Opinie o samochodach też kazdy ma swoją i też jest OK - nic mnie do tego.
    Ale forma, która zalatuje Clarksonem na 3 kilometry pod wiatr już mnie
    trochę mierzi.

  • 5. Data: 2010-05-24 20:20:47
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 24 May 2010 11:26:57 +0200, CeSaR napisał(a):

    > Czyta ktoś z Was? Dziś jest 300M, ostatnio był Citroen C3.
    > I nie chodzi mi o treść i opinie ale o formę. Czy tylko ja mam wrażenie że
    > pan autor dosyć bezkompromisowo posiłkuje się stylem Clarksona?

    O patrz, dzisiaj sobie o tym felietonie myślałem i dokładnie to samo
    zdanie mi przyszło do głowy :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl