  • 61. Data: 2010-06-09 14:32:08
    Temat: Re: samochd z usa - V50 [opinie]
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Mario pisze:

    > No, nie dostrzegam. Jak widzę, że autko miga to znaczy że sygnalizuję
    > chęć skrętu/zmiany pasa. Chyba że jest to 20letni Żuk, ale przyznasz że
    > mało takich jeździ.

    Nie przyszło ci do głowy dlaczego oświetlenie nie jest bezbarwne?
    Te kolorki to dla bajeru są tak?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 62. Data: 2010-06-09 14:38:30
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "amos" <g...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...

    > Na szczescie sytuacja sie zmienia.
    > Nie dalej jak przedwczoraj na przeglad do SKP przyjechal mily starszy
    > pan pieknym nowym hamarykanskim Miosubiszi Eclipse.
    >
    > Zanim wjechal na kanal pan diagnosta przywital pana kierowce tymi
    > slowy:
    > "Po co mi tu pan przyjechal tym samochodem z niehomologowanymi
    > swiatlami?"
    >
    > To byla krotka pilka. Pan kierowca pojechal sobie bez slowa.

    Dosyc chamsko zostal potraktowany...

  • 63. Data: 2010-06-09 14:41:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "PaPi" <...@...3> wrote in message news:4c0f6781$1@news.home.net.pl...

    > Jak nie dostrzegasz to sprobuje jeszcze bardziej lopatologicznie.
    > Miganie to SYGNAL - BRAK SYGNALU - SYGNAL - BRAK SYGNALU.
    > Czestotliwosc migania kierunkowskazu to okolo 0.5s sygnalu i 0.5s przerwy.
    >
    > Przy predkosci 70 km/h, czyli okolo 20 metrow na sekunde, w ciagu 0.5s
    > przejezdzasz 10 metrow.
    > Aby sie "upewnic" ze to cos miga a nie sygnalizuje nacisniecie hamulca
    > potrzebujesz 20 metrow przy tej predkosci.
    >
    > Juz rozumiesz na czym polega problem sygnalizowania sygnalem przyjetym w
    > Europie jako STOP zamiar skretu ?

    Nie, dalej nie widzę... Co złego się stanie że pomylisz kierunkowskaz
    z światłem stopu? Zwolnisz biedaczysko? I co się stało ?
    A moze dałeś po hamplach jak potłuczony i straciłeś przyczepność
    bo jechałeś za szybko i za blisko - to się wystraszyłeś? :-)

    > Hamujac silnikiem zatrzymasz sie ze 100 km/h na 30 metrach ?
    > Bo mowa o zagrozeniu takim hamowaniem...

    ????

    Mowa tu jest o wydumanym "zagrożeniu" spowodowanym złą
    interpretacją czerwonego migacza jako światła hamulcowego.

    > Jak ktos ma zbity klosz to ma niesprawny pojazd. Tak samo jak
    > ma pojazd gdzie kierunkowskazy swieca sie na czerwono.

    Widzę że niektórzy ludzie są mocno ograniczeni...

  • 64. Data: 2010-06-09 14:41:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "PaPi" <...@...3> wrote in message news:4c0f8879$1@news.home.net.pl...

    > A samochod z ksenonami made in china z przodu jest uszkodzony czy nie ?
    > A samochod z zarowkami o mocy 120W zamiast 55W jest uszkodzony czy nie ?

    Nie jest.

  • 65. Data: 2010-06-09 14:42:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> wrote in message

    > Oczywiście. A Ty nie?

    To znaczy że jedziesz za blisko jego zderzaka...

  • 66. Data: 2010-06-09 14:51:17
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 9 Jun 2010 07:38:30 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Dosyc chamsko zostal potraktowany...

    W sumie fakt. Mógł mu to powiedzieć na koniec przeglądu i skasować za
    ten przegląd pieniądze.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 67. Data: 2010-06-09 14:51:52
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 9 Jun 2010 07:17:46 -0500, Pszemol napisał(a):

    > I nie przeraża Cię takie upośledzenie? :-)

    Upośledzenie kierującego uszkodzonym samochodem? Przecież cały czas
    piszę że przeraża...

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 68. Data: 2010-06-09 14:53:55
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 9 Jun 2010 07:16:07 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Z tym że ten samochód z czerwonymi kloszami na migaczach
    > zamiast żółtych NIE JEST uszkodzony w żaden sposób...

    Mi nie przeszkadzają czerwone klosze, tylko czerwony kolor
    kierunkowskazu. Jeśli w momencie załączenia kierunkowskazu miga toto
    barwą żółtą samochodową - dlaczego nie?
    Przeszkadza mi jeśli ten samochód ma polską rejestrację i miga na
    czerwono.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 69. Data: 2010-06-09 14:54:51
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

> [...]

    barwą żółtą samochodową - dlaczego nie?
    Przeszkadza mi jeśli ten samochód ma polską rejestrację i miga na
    Jeśli mnie oślepia gdy jedzie z naprzeciwka - też mi to przeszkadza.
    Rozumiem że tobie nie.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 70. Data: 2010-06-09 15:04:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "MadMan" <m...@n...wp.pl> wrote in message

    > W sumie fakt. Mógł mu to powiedzieć na koniec przeglądu
    > i skasować za ten przegląd pieniądze.

    Naprawdę nie potrafisz sobie wyobrazić ujęcia tej samej treści
    w nieco grzeczniejsze słowa? Naprawdę nie razi Cię zwrot
    usługodawcy do potencjalnego klienta w stylu "Po co mi tu pan..."?