  • 111. Data: 2010-06-11 21:31:40
    Temat: Re: samochód z usa - V50 [opinie]
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Przemek V" <p...@g...com> wrote in message
    news:00c298d2-3eba-4f2c-be69-0a1f99dbe082@y11g2000yq
    m.googlegroups.com...

    > Nie

    > Prawo ma większą tolerancję. dla tego samochodu. Może jednak się
    > wysilisz i wpadniesz na to dlaczego.

    Chodzi Ci o to że to pojazd zabytkowy?

    jpg

    > Pewnie ściemniasz i nie masz takiej fajnej Hondy w USA.

    No jasne... nie stać mnie, przy zdzieraniu azbestu tyle nie płacą.

    > Bo słabo dociera. Czasami powtarzanie pomaga.

    Wystarczyło napisać że to pojazd zabytkowy, ale Ty wolisz się w
    ciuciubabkę bawić. Różnie się ludzie dowartościowują sztucznie, trudno.

  • 112. Data: 2010-06-11 23:23:42
    Temat: Re: samochd z usa - V50 [opinie]
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-11 11:30, Mario pisze:

    > no i co z tego? skoro nie oślepiają?

    To, że nie są homologowane na Europę. Więc, teoretycznie jest problem w
    przeglądami. W praktyce, niestety, 50zł w DR działa cuda. :(

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 113. Data: 2010-06-11 23:28:03
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Fri, 11 Jun 2010 07:24:01 -0500,
    Pszemol <P...@P...com> screamed:

    > Tylko wtedy gdy jedzie zderzak w zderzak... bez wyobraźni.

    Nie zrozumiałeś mnie, jedzie, bo ma przód do zrobienia...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:222B ]
    [ 23:27:40 user up 12465 days, 11:22, 1 user, load average: 0.36, 0.95, 0.00 ]

    Computers do it 30 million times a second.

  • 114. Data: 2010-06-12 02:44:41
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> wrote in message
    > In the darkest hour on Fri, 11 Jun 2010 07:24:01 -0500,
    > Pszemol <P...@P...com> screamed:

    > Nie zrozumiałeś mnie, jedzie, bo ma przód do zrobienia...

    E... zła to metoda bo jeśli najedziesz na kogoś z tyłu to Twoja wina
    i nie ma tłumaczenia że czyjegoś migacza nie zauważyłeś lub że go
    nie dał... Po prostu nie zachowałeś bezpiecznej odległości i wtopeczka.