  • 51. Data: 2010-06-09 12:07:15
    Temat: Re: samochd z usa - V50 [opinie]
    Od: "Menios" <m...@w...pl>

    - nagle zapalenie
    > czerwonego swiatal = facet wcisnal hamulec.

    A co jeśli samochodem jedzie kobieta ? ;)

  • 52. Data: 2010-06-09 12:21:29
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "neoniusz" wrote:
    > Jak ktos wlaczy przeciwmgielne, to hamujesz?

    Czasami włączam przeciwmgielne na chwilę, jak ktoś
    mi przesadnie siedzi na zderzaku. Wszyscy hamują
    mimo, że przeciwmgielne są w innym miejscu niż stop. :-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 53. Data: 2010-06-09 12:22:35
    Od: PaPi <...@...3>

    > Jak ktos wlaczy przeciwmgielne, to hamujesz?

    Glupi argument.
    Wlaczenie przeciwmgielnych nastepuje w okreslonych warunkach.
    Gdy ktos zrobil to przez przypadek moja noga prawdopodobnie dotknie
    hamulca.

  • 54. Data: 2010-06-09 12:26:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello neoniusz,

    > Jak ktos wlaczy przeciwmgielne, to hamujesz?

    Oczywiście. A Ty nie?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 55. Data: 2010-06-09 13:10:01
    Od: amos <g...@g...com>

    On 9 Cze, 09:07, szwagier <k...@p...fm> wrote:
    > Chocby po to, zeby ktos dobral sie do d..y stacji diagnostycznej ktora
    > dopuscila go do ruchu.

    Na szczescie sytuacja sie zmienia.
    Nie dalej jak przedwczoraj na przeglad do SKP przyjechal mily starszy
    pan pieknym nowym hamarykanskim Miosubiszi Eclipse.

    Zanim wjechal na kanal pan diagnosta przywital pana kierowce tymi
    slowy:
    "Po co mi tu pan przyjechal tym samochodem z niehomologowanymi
    swiatlami?"

    To byla krotka pilka. Pan kierowca pojechal sobie bez slowa.
    Niewykluczone, ze na nastepnej stacji dostanie przeglad, ale tu sie
    nie udalo.

    Z drugiej strony po raz pierwszy w zyciu przechodzilem przeglad
    motocykla na rolkach i szarpaku. Sprawdzono tez swiatla, nie tylko czy
    swieca ale takze czy swieca prawidlowo. Dotychczas kilkanascie
    przegladow ograniczalo sie do wlaczenia silnika, sprawdzenia numeru
    ramy oraz czsem klaksonu.

    Mam nadzieje, ze takich stacji bedzie wiecej.

    --
    zdrowka
    amos

  • 56. Data: 2010-06-09 14:15:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "szwagier" <k...@p...fm> wrote in message

    > Po pierwsze nie masz pojecia czym jezdze, wiec nie dokonuj projekcji
    > swoich uczuc na moja osobe.

    Projekcji moich uczuć? Jakich uczuć? Masz pojęcie czym ja jeżdzę?
    Masz rację - nie wiem czym jeździsz - możesz mi napisać czym jeździsz?
    Być może wyjaśni to Twoje stanowisko... :-)

    > Po drugie, tak mam w tym interes, taki zeby wyeliminowac nieuczciwe SKP
    > dzieki ktorym po drogach jezdza setki samochodow nie spelniajacych
    > jakichkolwiek norm i zagrazajace bezpieczenstwu innych - w tym mnie.

    W jaki sposób użycie czerwonego migacza zamiast żółtego ma
    cokolwiek wspólnego z tym co napisałeś wyżej?

  • 57. Data: 2010-06-09 14:16:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "MadMan" <m...@n...wp.pl> wrote in message

    > Owszem, podkablowałbym bo takie coś może MNIE przeszkadzać. Ogólnie
    > przeszkadzają mi uszkodzone samochody, taka moja mała wada.

    Z tym że ten samochód z czerwonymi kloszami na migaczach
    zamiast żółtych NIE JEST uszkodzony w żaden sposób...

    Moim zdaniem pożera Cię po prostu zazdrość :-)

  • 58. Data: 2010-06-09 14:17:46
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Tak.

    I nie przeraża Cię takie upośledzenie? :-)

  • 59. Data: 2010-06-09 14:23:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > "MadMan" <m...@n...wp.pl> wrote in message

    > I nie przeraża Cię takie upośledzenie? :-)

    Chyba Twoje.
    Nie mam już ochoty czytać tych bzdur.
    PLONK

  • 60. Data: 2010-06-09 14:26:33
    Od: PaPi <...@...3>

    > Z tym że ten samochód z czerwonymi kloszami na migaczach
    > zamiast żółtych NIE JEST uszkodzony w żaden sposób...

    A samochod z ksenonami made in china z przodu jest uszkodzony czy nie ?
    A samochod z zarowkami o mocy 120W zamiast 55W jest uszkodzony czy nie ?