  • 21. Data: 2010-06-09 06:47:33
    Temat: Re: samochd z usa - V50 [opinie]
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 8 Jun 2010 14:33:51 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Co masz na myśli pisząc o programowaniu świateł?

    Zrobienie żeby mrugały kierunkowskazy a nie światła stopu.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 22. Data: 2010-06-09 07:18:56
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "mirek" <a...@S...com> napisał w wiadomości

    > To rzecz jasna. O światłach wiadomo - podstawa.
    > Raczej chodzi mi o jakieś szczegóły - np. mechaniczne i ich różnice...
    radio moze miec tylko nieparzyste częstotliwości np 105.1 MHz ale już nie
    ustawisz 105.2

  • 23. Data: 2010-06-09 07:45:11
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "MadMan" <m...@n...wp.pl> wrote in message

    > Przeszkadza w podobnym stopniu jak sygnalizowanie tego że właśnie się
    > wykonuje manewr. Po prostu tego nie widać. Jadę za takim i muszę się
    > zastanawiać czy mu się coś zepsuło czy może to hamerykaniec.

    Naprawdę musisz się nad tym zastanawiać?? Poważnie mówisz??
    Jakoś nie mogę w to specjalnie uwierzyć... nie bujaj nas, proszę.

  • 24. Data: 2010-06-09 07:47:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Zrobienie żeby mrugały kierunkowskazy a nie światła stopu.

    Ale już od bardzo dawna w amerykańskich autach migają
    tylne kierunkowskazy będące osobnymi niezależnymi od
    hamulcowych lampami... Problem jest jedynie w kolorze
    plastikowego klosza filtrującego światło... Typowy amerykaniec
    będzie miał klosze czerwone dla migaczy zamiast bursztynowych.

  • 25. Data: 2010-06-09 07:54:14
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 9 Jun 2010 00:45:11 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Naprawdę musisz się nad tym zastanawiać?? Poważnie mówisz??
    > Jakoś nie mogę w to specjalnie uwierzyć... nie bujaj nas, proszę.

    Owszem, bo różne cuda już widziałem, w tym np. wsteczny zapalający się
    podczas hamowania.
    Tym bardziej że skoro jest zarejestrowany w Polsce - powinien mieć
    zgodne z polskim prawem kierunkowskazy.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 26. Data: 2010-06-09 08:11:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Owszem, bo różne cuda już widziałem, w tym np. wsteczny zapalający się
    > podczas hamowania.
    > Tym bardziej że skoro jest zarejestrowany w Polsce - powinien mieć
    > zgodne z polskim prawem kierunkowskazy.

    Ja się pytam poważnie, czy migające w rytmiczny sposób
    czerwone światło w miejscu gdzie zwykle jest żółte, obok
    światła hamowania, rzeczywiście budzi w Tobie jakieś wątpliwości
    co do znaczenia takiego migającego światła tylko ze względu
    na inny kolor??? Powiedz że żartujesz..

  • 27. Data: 2010-06-09 08:21:50
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 9 Jun 2010 01:11:03 -0500, Pszemol napisał(a):

> [...]
    > światła hamowania, rzeczywiście budzi w Tobie jakieś wątpliwości
    > co do znaczenia takiego migającego światła tylko ze względu

    1. Tam zwykle nie ma żółtego, a czerwony stop lub pozycyjne. Świeci się
    podczas jazdy samochodu.
    2. Budzi we mnie wątpliwości co do sprawności samochodu jadącego przede
    mną. No chyba że rejestracja jest hamerykańska, to wtedy mogę
    przypuszczać że to kierunkowskaz...

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 28. Data: 2010-06-09 08:34:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > 1. Tam zwykle nie ma żółtego, a czerwony stop lub pozycyjne.
    > Świeci się podczas jazdy samochodu.

    O czym Ty mówisz???
    Ja mówię o tylnych światłach gdzie na obrzeżach masz
    migające czerwone kierunkowskazy zamiast żółtych...
    Nie wiem jaki to może być dla kogokolwiek problem.

    Co innego jak w starym aucie z lat 50-60 zacznie migać
    pojedyncza lampa stopu - to co innego, to rozumiem że
    może kogoś zmylić... Ale osobny migacz tylko czerwony?

    Już nie wygłupiajmy się...

    > 2. Budzi we mnie wątpliwości co do sprawności samochodu jadącego przede
    > mną. No chyba że rejestracja jest hamerykańska, to wtedy mogę
    > przypuszczać że to kierunkowskaz...

    A ja wciąż mam nadzieję, że Ty sobie żartujesz frywolnie...

  • 29. Data: 2010-06-09 08:37:53
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 9 Jun 2010 01:34:55 -0500, Pszemol napisał(a):

    > A ja wciąż mam nadzieję, że Ty sobie żartujesz frywolnie...

    Z tym, że czerwone kierunkowskazy są niezgodne z obowiązującym prawem?
    Bynajmniej.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 30. Data: 2010-06-09 08:56:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Z tym, że czerwone kierunkowskazy są niezgodne z obowiązującym prawem?
    > Bynajmniej.

    Nie. Z tym że podkablowałbyś kogoś bo taki kierunkowskaz
    czerwony może komuś przeszkadzać lub go w czymś mylić...