  • 91. Data: 2010-06-10 07:53:08
    Temat: Re: samochód z usa - V50 [opinie]
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    news:huokva.2s8.0@poczta.onet.pl...

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > I po co takie zagrywki?

    Bo piszesz bzdury.

    > Ja nie mówię że nie możesz go wyprzedzić...
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Jednak słońce Ci trochę przygrzało. Zapominasz, co napisałeś, mogąc to nawet
    przeczytać, nim zaczniesz produkować kolejne bzdury.

    > ja tylko sugeruję że to jest
    > niepoważne - przecież ostrzega Cię o zamiarze zmiany pasa, nie?
    > Zachowałbym ostrożność skoro gościu Cię ostrzega że zmienia pas...

    To zdecyduj się. Albo nie wolno, albo sugerujesz.

    > Kiedy przestałeś mówić o dwupasmówkach na których można się
    > zatrzymać a zacząłeś mówić o autostradach?

    A co do dwupasmówki, to też nie wolno nikogo wyprzedzać, kto ma włączony
    kierunek? ;)

    > A Tobie się nigdy nie zdarzyło że kierownik najpierw zwalnia
    > a potem dopiero daje sygnał co robi? Bo ja wielu takich widuję...
    > Ten ułamek sekundy gdy widzę światła hamowania już wzbudza
    > moją czujność gdy mijam takiego - niezależnie od tego czy te
    > światła to migacz, hamowania czy ... wsteczny :-)

    Hmm rozumiem, że gość hamujący na prawym pasie wzbudza taką samą czujność
    jak gość, który na tym pasie włącza lewy kierunkowskaz...

    > Dla mnie dziwne jest że pokładasz 100% swojego zdrowia i życia
    > oraz wartość swojego samochodu w wiarę że kierowca przed Tobą
    > nie zrobi manewru jeśli nie włączy migacza... To jest duża naiwność.

    Jak nie włączy migacza tylko nagle wykona odruch zmiany pasa, to tylko i
    wyłącznie Twoje doświadczenie w prowadzeniu samochodu może Ci uratować
    tyłek. Nic więcej.

    Jurand.

  • 92. Data: 2010-06-10 08:18:49
    Temat: Re: samochd z usa - V50 [opinie]
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Mario wrote:

    > No, nie dostrzegam.

    Może cię to nie dotyczy, ale moze dotyczyc innych, mniej rozgarniętych.
    wystarczy użyć wyobraźni. dlatego też takie praktyki powinno się zgłaszać od
    razu. Koles z takimi światłami powoduje zagrożenie i to jest fakt.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 93. Data: 2010-06-10 08:20:16
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    PaPi wrote:

    > Przy predkosci 70 km/h, czyli okolo 20 metrow na sekunde, w ciagu 0.5s
    > przejezdzasz 10 metrow.
    > Aby sie "upewnic" ze to cos miga a nie sygnalizuje nacisniecie hamulca
    > potrzebujesz 20 metrow przy tej predkosci.

    No i o to cały czas chodzi. wystarczy nieco wyobraźni! Dlatego jestem ZA
    zgłaszaniem takich spraw od razu do drogówki !!!

  • 94. Data: 2010-06-10 09:03:44
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com>

    Pszemol pisze:
    > "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna> wrote:
    (...)

    > Czyli przekreśliłeś całą swoją argumentację opartą na bezpieczeństwie
    > i potwierdzasz że zwyczajnie gościowi auta zazdrościsz skoro cały ten
    > płacz o kolorze migaczy nie przeszkadzałby Ci gdyby to był Chevy
    > a przeszkadzał Ci tylko w przypadku nowego Passata.

    Przemek bardzo ładnie wyjaśnił możliwość odstępstw w tej materii,
    a Ty w swym zacietrzewieniu już tak bredzisz, że szkoda słów.
    Podejrzewam, że po tym co napisałeś raczej nikomu nie będzie się
    chciało tłumaczyć różnicy między parchatym topielcem marki VW Passat,
    a Chevroletem Bel Air 1957 czy np. Mercurym Coupe "Hirohata" 1951.

  • 95. Data: 2010-06-10 10:12:19
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-06-10 01:08, *Pszemol* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

> [...]
    > płacz o kolorze migaczy nie przeszkadzałby Ci gdyby to był Chevy
    > a przeszkadzał Ci tylko w przypadku nowego Passata.

    Jedno jest pewne - nie rozumiesz tego co czytasz.
    Zastanawia mnie czy chociaż rozumiesz to co piszesz :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 96. Data: 2010-06-10 10:19:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia 2010-06-10 01:08, *Pszemol* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > Jedno jest pewne - nie rozumiesz tego co czytasz.
    > Zastanawia mnie czy chociaż rozumiesz to co piszesz :)

    Masz zdecydowanie za wysokie wymagania od asbieściarza, który sądzi że cały
    świat kieruje się zazdrością wobec owoców zrywania asbestu.....

  • 97. Data: 2010-06-10 13:55:36
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Wed, 9 Jun 2010 18:02:18 -0500,
    Pszemol <P...@P...com> screamed:

    Ostrzega o zamiarze zmiany pasa...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:223B ]
    [ 13:55:13 user up 12464 days, 1:50, 1 user, load average: 0.24, 0.89, 0.02 ]

    My mail reader can beat up your mail reader.

  • 98. Data: 2010-06-10 23:19:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jurand" <j...@i...pl> wrote in message

> [...]
    >
    > Jednak słońce Ci trochę przygrzało. Zapominasz, co napisałeś, mogąc
    > to nawet przeczytać, nim zaczniesz produkować kolejne bzdury.

    Przygrzało mnie :-) Nie powinieneś go wyprzedzać, ale wszystko "możesz".
    Nawet z 10 piętra skoczyć w zasadzie "możesz".

    > To zdecyduj się. Albo nie wolno, albo sugerujesz.

    > A co do dwupasmówki, to też nie wolno nikogo wyprzedzać, kto ma włączony
    > kierunek? ;)

    Jest to ryzykowne, tak jak skakanie na główkę z wysokiego piętra...

    > Hmm rozumiem, że gość hamujący na prawym pasie wzbudza taką
    > samą czujność jak gość, który na tym pasie włącza lewy kierunkowskaz...

    Czujność wzbudza taką samą - dopiero ruch auta na mój pas
    powodowałby zwiększoną czujność i ewentualne hamowanie.

    > Jak nie włączy migacza tylko nagle wykona odruch zmiany pasa, to tylko i
    > wyłącznie Twoje doświadczenie w prowadzeniu samochodu może Ci uratować
    > tyłek. Nic więcej.

    No właśnie o tym mówię... to czy masz żółty migacz czy zielony - istotne
    jest czy ktoś jest na kursie kolizyjnym z Tobą czy nie... Migacze są fajne
    ale i bez nich powinieneś bezpiecznie jeździć i jednakowo uważać na
    to co się dzieje na drodze bo ludzie czasem dają migacze a czasem nie.

  • 99. Data: 2010-06-10 23:20:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Artur M. Piwko" <m...@b...pl> wrote in message
    > In the darkest hour on Wed, 9 Jun 2010 18:02:18 -0500,
    > Pszemol <P...@P...com> screamed:

    > Ostrzega o zamiarze zmiany pasa...

    W większości przypadków na drodze nikt nie ostrzega o zamiarze...
    Z przerażeniem odkrywam że mnóstwo kierowców ma ruch do migacza
    w tym samym momencie co skręt kierownicą... A więc ostrzega o właśnie
    wykonywanym manewrze a nie o żadnym zamiarze...

    Wy to naprawdę za dużo książek się naczytaliście a za mało jeździcie :-)

  • 100. Data: 2010-06-10 23:26:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Artur 'futrzak' Maśląg" <f...@p...com> wrote in message
> [...]
    > chciało tłumaczyć różnicy między parchatym topielcem marki VW Passat,
    > a Chevroletem Bel Air 1957 czy np. Mercurym Coupe "Hirohata" 1951.

    Po co miałbyś mi tłumaczyć różnice pomiędzy tymi samochodami
    skoro awantura jest o kolor migaczy, w tym wypadku czerwonych?

    Skoro czerwony migacz może być niebezpieczny gdy jest pomylony
    ze światłem hamulca to nie widzę powodu dla którego akurat ten
    Chevy miałby być wyjątkiem.

    A co powiesz na taką Hondę Accord którą ja mam w USA:
    http://www.kaminari.com/prodphotos/KA98721U-2.JPG
    http://www.spoilerworks.com/images/HOAC-03051-CPE.jp
    Też ma czerwone migacze, mimo że nie jest to popowodziowy Passat.

    To jak, taka honda może mieć w Polsce czerwone migacze tak
    jak Chevy czy już nie może mieć tak jak Passat??

    Widzisz jaki jesteś beznadziejny?