  • 31. Data: 2010-06-09 08:59:44
    Temat: Re: samochód z usa - V50 [opinie]
    Od: "mirek" <x...@Q...pl>

    > Na 100% po wypadku, wyklepane przez sprytnego Polaczka z Chicagowa
    > który kupił go na aukcji za 40-50% ceny :-)

    Samochód nie jest po wypadku;)
    I kuzyn nie chce diesla - tylko benzyna +automat:)

  • 32. Data: 2010-06-09 09:07:33
    Temat: Re: samochd z usa - V50 [opinie]
    Od: szwagier <k...@p...fm>

    > Nie. Z tym że podkablowałbyś kogoś bo taki kierunkowskaz
    > czerwony może komuś przeszkadzać lub go w czymś mylić...

    Chocby po to, zeby ktos dobral sie do d..y stacji diagnostycznej ktora
    dopuscila go do ruchu.

    szwagier

  • 33. Data: 2010-06-09 09:14:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "szwagier" <k...@p...fm> wrote in message

    > Chocby po to, zeby ktos dobral sie do d..y stacji diagnostycznej
    > ktora dopuscila go do ruchu.

    Ale dlaczego miałby to ktoś robić?? Jaki masz w tym interes?
    Czy ponosi Cię jakaś zazdrość że Ty amerykańca nie masz, czy co?

  • 34. Data: 2010-06-09 09:19:46
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 9 Jun 2010 01:56:40 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Nie. Z tym że podkablowałbyś kogoś bo taki kierunkowskaz
    > czerwony może komuś przeszkadzać lub go w czymś mylić...

    Owszem, podkablowałbym bo takie coś może MNIE przeszkadzać. Ogólnie
    przeszkadzają mi uszkodzone samochody, taka moja mała wada.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 35. Data: 2010-06-09 09:36:14
    Od: szwagier <k...@p...fm>

    > Ale dlaczego miałby to ktoś robić?? Jaki masz w tym interes?
    > Czy ponosi Cię jakaś zazdrość że Ty amerykańca nie masz, czy co?
    Po pierwsze nie masz pojecia czym jezdze, wiec nie dokonuj projekcji
    swoich uczuc na moja osobe.
    Po drugie, tak mam w tym interes, taki zeby wyeliminowac nieuczciwe SKP
    dzieki ktorym po drogach jezdza setki samochodow nie spelniajacych
    jakichkolwiek norm i zagrazajace bezpieczenstwu innych - w tym mnie.

    szwagier

  • 36. Data: 2010-06-09 09:39:59
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "mirek" <x...@Q...pl> napisał w wiadomości

    > Samochód nie jest po wypadku;)

    Sprawdzaliście, czy sprzedający zapewnia ? ;)

    > I kuzyn nie chce diesla - tylko benzyna +automat:)

    Dziwne, no ale różne ludzie mają preferencje.

    Jurand.

  • 37. Data: 2010-06-09 10:02:13
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    MadMan pisze:

    > Owszem, podkablowałbym bo takie coś może MNIE przeszkadzać. Ogólnie
    > przeszkadzają mi uszkodzone samochody, taka moja mała wada.

    Mi też przeszkadzają uszkodzone, dymiące olejem, itp. A teraz powiedz na
    czym polega uszkodzenie samochodu, w którym oddzielna lampka miga na
    czerwono?

    pozdrawiam
    mario

  • 38. Data: 2010-06-09 10:14:51
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Dziwne, no ale różne ludzie mają preferencje.

    Znaczy co jest w tym dziwnego?

  • 39. Data: 2010-06-09 10:20:05
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 09 Jun 2010 10:02:13 +0200, Mario napisał(a):

    > A teraz powiedz na
    > czym polega uszkodzenie samochodu, w którym oddzielna lampka miga na
    > czerwono?

    W samochodach zarejestrowanych w Europie nie ma żadnej lampki migającej
    na czerwono, oprócz ewentualnie tych na desce rozdzielczej.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 40. Data: 2010-06-09 10:31:12
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jurand" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "mirek" <x...@Q...pl> napisał w wiadomości
    > Sprawdzaliście, czy sprzedający zapewnia ? ;)
    > Dziwne, no ale różne ludzie mają preferencje.
    > Jurand.

    Mam podobne priorytety, co w tym dziwnego?
    Era podniecania się autami w kombi i w dizlu na szczęście mija.

    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)