  • 11. Data: 2010-06-08 21:44:59
    Temat: Re: samochd z usa - V50 [opinie]
    Od: "mirek" <a...@S...com>

    > Trzeba zmienić reflektory i przeprogramować światła.

    To rzecz jasna. O światłach wiadomo - podstawa.
    Raczej chodzi mi o jakieś szczegóły - np. mechaniczne i ich różnice...

  • 12. Data: 2010-06-08 22:22:31
    Temat: Re: samochód z usa - V50 [opinie]
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "mirek" <a...@S...com> napisał w wiadomości

    > V50 2006 / 39.tys 2.4l

    Imo bez sensu. Za niewiele większe pieniądze (do 44 tysięcy) kupisz 2.0D z
    2006 roku, z Europy. Silnik o niebo lepszy, zero jakichkolwiek problemów z
    dostępnością do części i zakładać trzeba, że to V50 z USA będzie niestety po
    wypadku.

    Jurand.

  • 13. Data: 2010-06-08 22:29:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jurand" <j...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > dostępnością do części i zakładać trzeba, że to V50 z USA będzie niestety

    Na 100% po wypadku, wyklepane przez sprytnego Polaczka z Chicagowa
    który kupił go na aukcji za 40-50% ceny :-)

  • 14. Data: 2010-06-08 23:19:56
    Od: "neoniusz" <n...@j...org>

    Użytkownik "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna> napisał w
    wiadomości news:4c0e934f$0$2592$65785112@news.neostrada.pl...

    > Szukać ksenonów albo wymienić

    Ksenony tez moga byc zle. Ja w swoim sprowadzonym mam symetryczne
    ksenonowe... Po prostu wiazka jest inna.

  • 15. Data: 2010-06-09 00:14:26
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ksenony tez moga byc zle. Ja w swoim sprowadzonym mam symetryczne
    > ksenonowe... Po prostu wiazka jest inna.

    A że tak nieśmiało zapytam w Volwince reflektor nie jest tak zbudowany że
    możesz sobie regulować przesłonę w soczewce i ustawic odpowiednią
    asymertię?? W mojej poczciwej A6 mogłem ustawić dowolny kąt wiązki światła.

    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

  • 16. Data: 2010-06-09 00:34:27
    Od: BartekK <s...@N...org>

    W dniu 2010-06-08 21:44, mirek pisze:

    > To rzecz jasna. O światłach wiadomo - podstawa.
    > Raczej chodzi mi o jakieś szczegóły - np. mechaniczne i ich różnice...
    A np taka że śruby będą "calowe" i gwinty będą miały skoki cal/mils?

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 17. Data: 2010-06-09 00:44:07
    Od: "=Marcos=" <m...@w...NOSPAMNOSPAM.info>

    > To rzecz jasna. O światłach wiadomo - podstawa.
    > Raczej chodzi mi o jakieś szczegóły - np. mechaniczne i ich różnice...

    Jeśli wiesz z jakiego stanu pochodzi auto, sprawdź czy nie było tam powodzi
    w ostatnich miesiącach. Odpicowane auta popowodziowe to ważna gałąź
    amerykańskiego eksportu :]

    --
    Marcos
    [Marek Ślusarczyk]

    http://galeria.wyprawa.info <- zdjęcia z moich podróży

  • 18. Data: 2010-06-09 02:13:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "BartekK" <s...@N...org> wrote in message

    > A np taka że śruby będą "calowe" i gwinty będą miały skoki cal/mils?

    Akurat tego bym się nie bał... :-)

  • 19. Data: 2010-06-09 06:45:14
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 8 Jun 2010 14:33:28 -0500, Pszemol napisał(a):

    > A czemu to robiłbyś? Przeszkadza Ci to jakoś czy ze zwykłej zazdrości?

    Przeszkadza w podobnym stopniu jak sygnalizowanie tego że właśnie się
    wykonuje manewr. Po prostu tego nie widać. Jadę za takim i muszę się
    zastanawiać czy mu się coś zepsuło czy może to hamerykaniec.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 20. Data: 2010-06-09 06:46:11
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Tue, 8 Jun 2010 14:33:03 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Legalne jest mieć ciągle zaświecone żółte światło?
    > Nie w migaczu? A który to artykuł kodeksu na to zezwala?

    Kodeksu raczej żaden. Zezwala rozporządzenie ministra infrastruktury, w
    punkcie o światłach obrysowych.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138