    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: samochód z usa - V50 [opinie]
    Date: Thu, 10 Jun 2010 16:26:07 -0500

    "Artur 'futrzak' Maśląg" <f...@p...com> wrote in message
    news:huq2mu$k3u$1@inews.gazeta.pl...
    > (...)

    > Przemek bardzo ładnie wyjaśnił możliwość odstępstw w tej materii,
    > a Ty w swym zacietrzewieniu już tak bredzisz, że szkoda słów.
    > Podejrzewam, że po tym co napisałeś raczej nikomu nie będzie się
    > chciało tłumaczyć różnicy między parchatym topielcem marki VW Passat,
    > a Chevroletem Bel Air 1957 czy np. Mercurym Coupe "Hirohata" 1951.

    Po co miałbyś mi tłumaczyć różnice pomiędzy tymi samochodami
    skoro awantura jest o kolor migaczy, w tym wypadku czerwonych?

    Skoro czerwony migacz może być niebezpieczny gdy jest pomylony
    ze światłem hamulca to nie widzę powodu dla którego akurat ten
    Chevy miałby być wyjątkiem.

    A co powiesz na taką Hondę Accord którą ja mam w USA:
    http://www.kaminari.com/prodphotos/KA98721U-2.JPG
    http://www.spoilerworks.com/images/HOAC-03051-CPE.jp
    Też ma czerwone migacze, mimo że nie jest to popowodziowy Passat.

    To jak, taka honda może mieć w Polsce czerwone migacze tak
    jak Chevy czy już nie może mieć tak jak Passat??

    Widzisz jaki jesteś beznadziejny?