    From: "Jurand" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: samochód z usa - V50 [opinie]
    Date: Thu, 10 Jun 2010 07:53:08 +0200

    news:huokva.2s8.0@poczta.onet.pl...

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > I po co takie zagrywki?

    Bo piszesz bzdury.

    > Ja nie mówię że nie możesz go wyprzedzić...
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Jednak słońce Ci trochę przygrzało. Zapominasz, co napisałeś, mogąc to nawet
    przeczytać, nim zaczniesz produkować kolejne bzdury.

    > ja tylko sugeruję że to jest
    > niepoważne - przecież ostrzega Cię o zamiarze zmiany pasa, nie?
    > Zachowałbym ostrożność skoro gościu Cię ostrzega że zmienia pas...

    To zdecyduj się. Albo nie wolno, albo sugerujesz.

    > Kiedy przestałeś mówić o dwupasmówkach na których można się
    > zatrzymać a zacząłeś mówić o autostradach?

    A co do dwupasmówki, to też nie wolno nikogo wyprzedzać, kto ma włączony
    kierunek? ;)

    > A Tobie się nigdy nie zdarzyło że kierownik najpierw zwalnia
    > a potem dopiero daje sygnał co robi? Bo ja wielu takich widuję...
    > Ten ułamek sekundy gdy widzę światła hamowania już wzbudza
    > moją czujność gdy mijam takiego - niezależnie od tego czy te
    > światła to migacz, hamowania czy ... wsteczny :-)

    Hmm rozumiem, że gość hamujący na prawym pasie wzbudza taką samą czujność
    jak gość, który na tym pasie włącza lewy kierunkowskaz...

    > Dla mnie dziwne jest że pokładasz 100% swojego zdrowia i życia
    > oraz wartość swojego samochodu w wiarę że kierowca przed Tobą
    > nie zrobi manewru jeśli nie włączy migacza... To jest duża naiwność.

    Jak nie włączy migacza tylko nagle wykona odruch zmiany pasa, to tylko i
    wyłącznie Twoje doświadczenie w prowadzeniu samochodu może Ci uratować
    tyłek. Nic więcej.

    Jurand.