  • 151. Data: 2011-01-19 12:03:35
    Temat: Re: samochód rodzinny za 20k - VAN lub komi
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 19-01-2011 o 10:23:32 ąćęłńóśźż <a...@i...pl> napisał(a):

    > No to też mam w Oplu nadmuchiwane tylne amorki ;-))

    I możesz włącznikiem podnosić i opuszczać tył samochodu ?

    Pzdr
    TG

  • 152. Data: 2011-01-19 12:12:10
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 19 Jan 2011 12:03:35 +0100, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > I możesz włącznikiem podnosić i opuszczać tył samochodu ?

    nie, on musi toppostować na złość wszystkim, bo tak ma nasrane do mózgu.
    A ty musisz go karmić?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 153. Data: 2011-01-19 12:52:59
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-01-19 12:12, Waldek Godel pisze:

    > nie, on musi toppostować na złość wszystkim, bo tak ma nasrane do mózgu.
    Ale zwykle pisze na temat i z sensem.
    > A ty musisz go karmić?
    A ty decydujesz, kto kogo czytać ma?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 154. Data: 2011-01-19 12:59:38
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 19 Jan 2011 12:52:59 +0100, LEPEK napisał(a):

    > A ty decydujesz, kto kogo czytać ma?

    absolutnie, czytać może nawet geniuszów z apd jak ma taką zboczoną
    potrzebę.
    Dokąd nie wyciąga innym z KF, jest świetnie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 155. Data: 2011-01-19 14:19:28
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    On 01/19/2011 08:54 AM, Mirek Ptak wrote:
    > Dnia 2011-01-18 17:00, *Waldek Godel* napisał, a mnie coś podkusiło,
    > żeby odpisać:
    >
    > FAP w Vectrach nie występował nigdy - DPF jak najbardziej :)

    A co to za różnica, w jakim języku sobie skrót napiszesz?

    FAP = filtre a particules (tak wiem Vectra to nie francuski samochód)

    DPF = diesel particulate filter, ew. Dieselpartikelfilter

    Mozna od biedy jeszcze wymyslec w innych jezykach... FCS = filtr czastek
    stalych, na przyklad ;)

  • 156. Data: 2011-01-19 14:28:20
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-01-19 12:59, Waldek Godel pisze:

    > Dokąd nie wyciąga innym z KF, jest świetnie.

    Czyli co - ma z nim nie dyskutować, bo razi cię w oczy?
    Widziałem w którymś z czytników funkcję wycinania postów, które cytują
    splonkowanych.

    Pozdr,

  • 157. Data: 2011-01-19 14:30:22
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 19 Jan 2011 14:28:20 +0100, LEPEK napisał(a):

    > Widziałem w którymś z czytników funkcję wycinania postów, które cytują
    > splonkowanych.

    Problem w tym, że ten toppostujący śmieć nie ma nawet na tyle jaj, żeby
    trzymać się jednego nicka. Jak przystało na karalucha, ciągle wyłazi z
    innym nickiem i innym hostem.
    I bawi się w najlepsze, bo ciągle znajdzie się jakiś niezauważający różnicy
    który z nim pogada i inny który jeszcze go będzie bronił.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 158. Data: 2011-01-19 16:12:45
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia 17 Jan 2011 22:46:57 GMT, to napisał(a):

    > Najsłabsza wersja silnikowa (to w ogóle nie jedzie)

    Tak, oczywiscie. Stoi w miejscu, a nawet sie cofa :) W mk2 ten silnik ma
    115 koni, co przy mniejszej masie auta daje plus-minus to samo.
    Powiedzenie, ze nie jedzie, jest grubym nieporozumieniem... Nawet na LPG
    jedzie i to dobrze.

    --
    Maciek

  • 159. Data: 2011-01-19 16:15:30
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 19.01.2011 Waldek Godel <n...@o...info> napisał/a:

    > ale to jest zaletą tylko z tyłu, bo jest ekstra 8 cm
    > Z przodu to wada - szerokości więcej tylko 7 cm, a w te 7 cm wciśnięte
    > trzecie siedzenie, czyli pozostałe dwa są sporo węższe.

    Ale jeśli z tyłu między 2 fotelikami mieścisz się na styk, a nie na wcisk,
    to jest spora różnica. Z przodu w Picasso siedzenia też nie zajmują też
    całej dostępnej szerokości. Mimo że w Multipli siedzenia z przodu są 3
    i są węższe, to nie na tyle żeby się wylewać, a środkowe w pozycji na
    "stolik" też ma jakieś zalety. Po prostu zależy co dla kogo ważniejsze.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 160. Data: 2011-01-19 16:27:09
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 19 Jan 2011 15:15:30 +0000 (UTC), kakmar napisał(a):

> [...]
    > i są węższe, to nie na tyle żeby się wylewać, a środkowe w pozycji na
    > "stolik" też ma jakieś zalety. Po prostu zależy co dla kogo ważniejsze.

    Oczywiście, że co dla kogo ważniejsze.
    Szkoda tylko, że w Multipli nie zrobiono rozwiązania takiego jak w
    niektórych duzych vanach - że jak wyjmiesz środkowy fotel, to pozostałe dwa
    można ustawić "luźniej" - pewnie dlatego, że wtedy byłby problem z
    kierownicą.

    Multipla ma też kilka innych, całkowicie nieuzasadnionych upierdliwości -
    np. brak choćby rolety w bagażniku (może po liftingu dodali, nie wiem)

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel