  • 131. Data: 2011-01-18 18:51:30
    Temat: Re: samochód rodzinny za 20k - VAN lub komi
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-01-18, The_EaGle <e...@j...com> wrote:

    > Co za bzdura. Nie wiem ilu ty masz znajomych i jakich ale kupowanie auta
    > od znajomego bo akurat ma takie na sprzedaż to jakiś mikrokosmos...

    Bo to działa w drugą stronę: masz fajny samochód to wśród znajomych
    znajdzie się ktoś, kogo kupel kupi.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 132. Data: 2011-01-18 19:17:02
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 18-01-2011 o 16:53:34 Maciek <d...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Nigdy nie slyszalem o zawieszeniu pneumatycznym w cytrynie. Byly wersje
    > okreslane jako hydroaktywne i te drugie, zwykle - "nieaktywne".

    W C4 Grand Picasso z tyłu mam zawieszenie pneumatyczne (nadmuchiwane
    poduszki), które sie samo poziomuje.

    Pzdr
    TG

  • 133. Data: 2011-01-18 19:55:47
    Od: AL <a...@s...tam>

    Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > W C4 Grand Picasso z tyłu mam zawieszenie pneumatyczne (nadmuchiwane
    > poduszki), które sie samo poziomuje.

    to sie nie liczy

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 134. Data: 2011-01-18 20:00:42
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 18 Jan 2011 18:30:31 +0100, AL napisał(a):

    > moze citroen nazywa to druga generacja, bo zmienil nazwy
    > np. z pieknie brzmiacego 'Break' na cos co ciezko wymowic 'Tourer' - co
    > w polaczeniu ze sprezynami zdaje sie sugerowac, ze citroen chcial byc
    > bardziej niemiecki niz VW. Na szczescie mu nie wyszlo ;)

    Ale za to generalnie stal sie bardziej daewoopodobny i stracil to "cos", co
    sprawialo, ze auta w rodzaju 2CV, DS-a, CX-a czy XM-a zdobywaly status
    kultowych. To juz nie wroci. C6 to juz nie to samo.

    --
    Maciek

  • 135. Data: 2011-01-18 20:02:47
    Od: Laisar <k...@o...pl>

    http://daciaklub.pl - cała masa właścicieli (:

  • 136. Data: 2011-01-18 20:03:17
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 18 Jan 2011 19:17:02 +0100, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > W C4 Grand Picasso z tyłu mam zawieszenie pneumatyczne (nadmuchiwane
    > poduszki), które sie samo poziomuje.

    A o tym nie wiedzialem, cale zycie sie czlowiek uczy ;)

    --
    Maciek

  • 137. Data: 2011-01-18 20:04:20
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 18-01-2011 o 19:55:47 AL <a...@s...tam> napisał(a):

    > to sie nie liczy

    Bo nie "cytryna"? - czy może nie pneumatyczne?
    Zdanie było : "Nigdy nie slyszalem o zawieszeniu pneumatycznym w cytrynie"
    - no to napisałem, że w C4GP z tyłu jest pneumatyczne - przynajmniej tak
    określa je producent.

    Pzdr
    TG

  • 138. Data: 2011-01-18 20:35:42
    Temat: Re: samoch?d rodzinny za 20k - VAN lub komi
    Od: Przemek <jpparo@usun_gazeta.pl>

    W dniu 2011-0
    1-18 14:22, Miro pisze:
    > A ja proponuje multiple.
    > Do 20 kPLN kupisz muple po lifcie, nawet kraj?wk?.
    > Zalet? jest 6 miejsc, wbrew pozorom auto pakowne, mo?esz aran?owa?
    > tylne fotele jak Ci pasuje.
    > Du?o cz?ci pochodzi z sieny/bravo/marea - wi?c koszty utrzymania na
    > rozs?dnym poziomie.
    > Spalanie benzyny 1,6 (103KM) na trasie w granicach 7l/100km.
    > Wg mnie auto niedoceniane w PL a bardzo funkcjonalne.
    > Przemek
    >
    > Zastanawiam sie nad nim ale niekt?rzy odradzaj? bo to jednak fiat. Nie wiem
    > jak jest z awaryjnosci? ...

    Pierdolą głupoty...
    Fiat od pewnego czasu poprawił jakość swoich produktów w porównaniu do
    argenty, ritmo, itp....
    Ja jako zwolennik szewronów (citroena) chciałem kupic xsare picasso..
    Ale, okazało sie, ze zice z tyłu mają za krótkie podparcia pod uda - dla
    bajtli to dobre, ale dla starego juz nie.
    Dlatego tez zdecydowałem sie na muple, jako auto rodzinne, a xsare break
    se zostawiłem na codzienną jazde.

    A co awaryjności?
    Wolę kupic krajowa mulpe z udokumentowanym przebiegiem niz zafire z DE
    po przejsciach.

    p.s.
    Jak na razie pierdolic sie to nie chce - fakt, nie jest tak wygodna jak
    xsara, ale za to funkcjonalna

    Przemek
    Xsara Break '00 DW8 70 MK
    Mupla '05 1.6 103KM

  • 139. Data: 2011-01-18 20:41:58
    Od: Przemek <jpparo@usun_gazeta.pl>

    W dniu 2011-01-18 15:08, Waldek Godel pisze:

    > Zastanów się nad tym - jedna z warszawskich korporacji taksówkarskich
    > używała Multipli i bardzo sobie chwalili. Jak przyszedł czas zmiany, to
    > WSZYSTKIE sprzedały się w ciągu kilku godzin. A nie było ich mało.

    Waldek.
    Jako miłośnik citroenów, zdradziłem xsare picasso na rzecz fiata.
    Niestety, pikus nie spełnił moich oczekiwan, a na C4 picasso mnie nie
    było stać...
    Dlatego padło na muple....
    Jak na razie dla mnie bomba..., bo żona jezdzi na codzien z bajtlami do
    przedszkola a ja sie kulam swoja xsarą :)

    Przemek

  • 140. Data: 2011-01-18 20:46:57
    Od: Laisar <k...@o...pl>

    Aha:

    > tylko nie mam pojęcia, jak to się sprawdza.

    Bardzo dobrze, ale oczywiście wiele zależy od faktycznych potrzeb i
    preferencji.

    Nie jest to rzecz jasna luksusowa limuzyna, ale też wcale nie taki
    straszny "biedowóz" jak niektórzy krzyczą - najlepiej jednak obejrzeć
    i pojeździć samemu.

    (Aczkolwiek w dilerniach wielkiego wyboru demówek do jazd zazwyczaj
    niestety nie ma, a poza większymi miastami ciężko też raczej spotkać
    jakiegoś użytkownika - jeździ tego w PL ledwie parę tysięcy sztuk...).