  • 81. Data: 2017-05-08 09:03:12
    Temat: Re: samochódd do 2000zł
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-07 o 11:00, Budzik pisze:

    > IMO akurat to nie ma znaczenia.
    > Wole takiego co sobie w pizzerii poradził niz takiego co dopiero co zrobił
    > prawko i prawie nie jezdził.

    Ale do czego wolisz? Jesteś pracodawcą?
    I dlaczego miałbyś wybrać 19-latka po wakacyjnej pizzy, niż normalnego
    25-latka, od kilku lat dojeżdżającego do normalnej pracy samochodem?

    --
    Liwiusz

  • 82. Data: 2017-05-08 09:05:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-07 o 11:27, Smok Eustachy pisze:
    > W dniu 07.05.2017 o 07:12, Liwiusz pisze:
    > /../

    > Nie będzie chyba kłamać?
    > I podeprze się owym zleceniem.

    Cóż, pracodawca, dla którego jest istotne, czy ktoś przejechał 200
    kilometrów, czy 1500 kilometrów, i od tego uzależniający zatrudnienie,
    nie zasługuje na nic innego niż nawijanie makaronu na uszy (jak to już
    ktoś tu napisał o pracy handlowca).

    --
    Liwiusz

  • 83. Data: 2017-05-08 09:08:27
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-05-07 o 12:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Zgoda. Ja tylko chce zauwazyc ze nie jest dobrym pomysłem wysyłać młokosa
    > co dopiero zrobił prawko i nawet 50.000km nie przejechał od razu do pracy
    > na duzych samochodach.

    Zgoda. Tylko że wmawianie mu, że na pracy w pizzy będzie miał jakieś
    doświadczenie w prowadzeniu to wprowadzanie w błąd.

    Ba, lepiej by było, gdyby na tej pizzy nie jeździł, a uczył się jakiś
    konkretnych umiejętności prowadzenia, które by mu szybko ułatwiły
    zrobienie i jeżdżenie tymi dużymi samochodami.

    Bo na razie hur dur wszyscy tutaj zachwalają to jeżdżenie na pizzy jako
    coś, co mu dużo da, a właściwie nie piszą co konkretnie da - ani nie
    najeździ dużej liczby kilometrów, ani nie zdobędzie oficjalnego
    doświadczenia popartego jakimiś certyfikatami, czy choćby świadectwem
    pracy ze stanowiskiem kierowca.

    Lepsze doświadczenie zdobędzie jeżdżąc prywatnie do innej pracy, i po
    godzinach w ramach pasji - jakieś ślizgawki, wyścigi na torze itp.

    --
    Liwiusz

  • 84. Data: 2017-05-08 10:13:35
    Temat: Re: samochód do 2000zł
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    jak potrzebujesz do rozwożenia na jeden sezon letni to bierz cokolwiek.
    jak potrzebujesz na pierwsze auto i masz możliwość podwojenia budżetu to to:
    https://www.otomoto.pl/oferta/fiat-panda-1-1pb-fv23-
    van-ID6yEnkl.html
    wygląda sensownie - przebieg realny:P i masz gaz a to da ci realne
    oszczędności (jak będziesz dużo jeździł to "nadwyżka" ponad 2kpln zwróci
    ci się w 1-2 lata).

    części do fiatów są tanie a silnik prosty jak budowa cepa.

  • 85. Data: 2017-05-08 14:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Ale do czego wolisz? Jesteś pracodawcą?

    Do pracy za kierownica.
    Jezeli mam do wyboru kogos kto prawie nie jezdził i kogoś kto woził pizze
    to pod wzgledem umiejetnosci ten drugi najprawdopodobniej zostanie lepiej
    oceniony.

    > I dlaczego miałbyś wybrać 19-latka po wakacyjnej pizzy, niż normalnego
    > 25-latka, od kilku lat dojeżdżającego do normalnej pracy samochodem?

    19 latek nie stanie się magicznie 25 latkiem w jedno lato...
    A mowimy o tym co ten 19 latek powinien zrobić.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

  • 86. Data: 2017-05-08 14:00:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > konkretnych umiejętności prowadzenia, które by mu szybko ułatwiły
    > zrobienie i jeżdżenie tymi dużymi samochodami.

    Zgoda.
    Tylko ze tutaj zaprezentowano 2 opcje:
    - jezdzenie z pizza
    - robic prawko i isc na duze samochody.
    Z dwojga złego to juz lepiej pizza, nawet na rok.

> [...]
    > nie najeździ dużej liczby kilometrów, ani nie zdobędzie oficjalnego
    > doświadczenia popartego jakimiś certyfikatami, czy choćby świadectwem

    Ja sie akurat do rozwozenia pizzy jako takiego nie odnosiłem.
    Tylko do pomysłu wysłania młokosa na ciezarówki.

    > Lepsze doświadczenie zdobędzie jeżdżąc prywatnie do innej pracy, i po
    > godzinach w ramach pasji - jakieś ślizgawki, wyścigi na torze itp.

    Zeby jezdzic ciezarówką? Rzard? :)))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."

  • 87. Data: 2017-05-08 18:51:20
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 7 May 2017 15:30:01 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > Jest firma która na przedstawicieli handlowych zatrudnia ludzi
    > bez wykształcenia wyższego ?

    To teraz do sprzedaży podpasek, albo proszków do prania trzeba mieć
    magistra? Dobrze, że moi klienci nie wiedzą, że ja prosty chłopak po
    technikum jestem.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 88. Data: 2017-05-08 20:21:29
    Od: j...@i...pl

    On Sat, 6 May 2017 18:26:44 +0200, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:

    >A to C ma zdaje się jeszcze jakieś ograniczenia tonażowe.

    Nie, nie ma.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 89. Data: 2017-05-08 20:23:08
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 7 May 2017 15:30:01 +0200, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    wrote:

    >Jest firma która na przedstawicieli handlowych zatrudnia ludzi
    >bez wykształcenia wyższego ?

    Raczej mało jest takich, co tego wymagają. A wymagają pewnie firmy
    farmaceutyczne i branże, gdzie wymagana jest wiedza szczegółowa z
    danej dziedziny na poziomie wyższym, niż daje wykształcenie średnie.

  • 90. Data: 2017-05-08 20:27:41
    Od: j...@i...pl

    On Sun, 7 May 2017 09:00:51 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >IMO akurat to nie ma znaczenia.
    >Wole takiego co sobie w pizzerii poradził niz takiego co dopiero co zrobił
    >prawko i prawie nie jezdził.

    To Twój punkt widzenia. Rozgarnięty pracodawca nie powierzy młokosowi
    po pizzerii auta za około 120-150 tys. zł. A tyle kosztuje nowe auto w
    zabudowie z kabiną sypialną. Chyba że jakiś dziadtrans mu da
    rozpadające się Ducato czy sypiącego się Sprintera (marki przypadkowe)
    z przebiegiem 500 tys. km.