  • 91. Data: 2017-05-08 21:11:24
    Temat: Re: samochód do 2000zł
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-05-08 o 20:21, j...@i...pl pisze:

    > Nie, nie ma.

    Przynajmniej to poprawili.

    Pozdrawiam

  • 92. Data: 2017-05-08 23:25:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik j...@i...pl ...

    > Raczej mało jest takich, co tego wymagają. A wymagają pewnie firmy
    > farmaceutyczne i branże, gdzie wymagana jest wiedza szczegółowa z
    > danej dziedziny na poziomie wyższym, niż daje wykształcenie średnie.

    :)
    Chyba nie masz pojecia o tym kto zostaje przedstawicielem medycznym...
    Tam się liczy wszystko tylko nie wiedza szczegołowa.
    Tej nauczysz się z ulotek...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,

  • 93. Data: 2017-05-08 23:40:27
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 8 May 2017 21:25:24 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Chyba nie masz pojecia o tym kto zostaje przedstawicielem medycznym...

    Akurat mam :)
    Zostaje np. spec od PRu ;) Ale z wyższym wykształceniem. Nigdzie nie
    napisałem że to ma być wyższe medyczne. Ze średnim nie masz szans na
    przedstawiciela medycznego. Bo jak tu rozmawiać z lekarzem, co ma
    skończone studia medyczne i często minimum jedną specjalizację?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 94. Data: 2017-05-09 01:00:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik j...@i...pl ...

> [...]
    > przedstawiciela medycznego. Bo jak tu rozmawiać z lekarzem, co ma
    > skończone studia medyczne i często minimum jedną specjalizację?

    Hmm, pogubiłem się.
    Sugerujesz ze potrzebne jest wyższe bo cytuje: potrzebna jest wiedza
    szczegołowa? Czyli wyzsze w kierunku medycznym, chemicznym etc?
    Czy ze jednak wyzsze ale kierunek juz taki wazny nie jest?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć." William Wharton

  • 95. Data: 2017-05-09 18:54:38
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 8 May 2017 23:00:49 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    >Hmm, pogubiłem się.

    Pogubiłeś się. Przeczytaj jeszcze raz to co napisałem ;)

  • 96. Data: 2017-05-09 21:45:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik j...@i...pl ...

    > Pogubiłeś się. Przeczytaj jeszcze raz to co napisałem ;)

    Niestety moje "pogubiłem się" oznaczało wskazanie na niekonsekwencje twojej
    argumentacji.
    Najpierw piszesz, ze potrzebna jest wiedza szczegołowa, potem ze to moze
    być wyzsze niekoniecznie medyczne...

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 97. Data: 2017-05-11 01:52:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote in message

    > Sprawdzić czy nie jest z Krakowa. :-)
    > http://antyweb.pl/uber-wyrok-krakow-kierowca-winny/

    Te polskie opory taksówkarzy brzmią śmiesznie w kontekście
    tego co się dzieje na całym świecie - niestety dla nich: przegrają.
    Kijem rzeki nie zawrócisz.

    Na miejscu taksówkarza zastanowiłbym się czy nie warto
    się do Ubera/Taxify zapisać aby korzystać z dwu światów:
    czekając na kogoś na przystanku być też dostępnym dla UberX.
    Bo zdaje się ta droższa wersja Ubera dla profesjonalistów to UberX?
    Albo szukać nowej profesji, bo Uber już testuje auta które same
    jeżdzą, bez kierowcy, więc to tylko przejściowa robota dla
    chłopców uberowców - zastąpią ich bardzo szybko roboty.

  • 98. Data: 2017-05-11 01:53:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    <j...@i...pl> wrote in message

    > To poszukaj korpo taksówkowej. Nie wiem jak w Twoim mieście, ale w
    > Warszawie są takie, co dają auto, nie wymagają licencji (jeździ się na
    > licencji korporacyjnej), pomagają w załatwieniu licencji na siebie.
    > Wbrew pozorom taksówkarzy potrzeba. Będziesz miał wtedy legal.

    Co to za firmy? Wymienisz nazwy tych co licencji nie wymagają?

  • 99. Data: 2017-05-11 01:54:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "re" <r...@r...invalid> wrote in message news:oec9vm$1bo$2@mx1.internetia.pl...
    > A co z nim zrobi ?

    Weźmie go ze sobą do grobu :-))

    p.s. wnuki się będą bawić w naukę obsługi sprzęgła...

  • 100. Data: 2017-05-11 10:29:18
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-05-11 o 01:52, Pszemol pisze:

    > Te polskie opory taksówkarzy brzmią śmiesznie w kontekście
    > tego co się dzieje na całym świecie - niestety dla nich: przegrają.
    > Kijem rzeki nie zawrócisz.

    Nie tylko polskie.

> [...]
    > jeżdzą, bez kierowcy, więc to tylko przejściowa robota dla
    > chłopców uberowców - zastąpią ich bardzo szybko roboty.

    A masz świadomość że dla taksówkarza to dodatkowe koszty ?
    Pomijam że siedzenie równocześnie na dwu stołkach jest
    sporo mniej wygodne od siedzenia na jednym.