-
41. Data: 2013-05-26 23:47:09
Temat: Re: samochód do 10K
Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>
W dniu 2013-05-26 17:03, Wódz pisze:
> Ople w pewnym momencie brała ruda, nie wiem jak jest z nią teraz. Wiem, że
> Ford po 2000 roku sobie z nią poradził.
Ford tak sobie z nią poradził że 3 letnie Focusy mkI zaczynały rdzewieć.
-
42. Data: 2013-05-27 08:01:11
Temat: Re: samochód do 10K
Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>
Dnia 2013-05-26 19:54, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
odpisać:
>> rancuz to sam najlpiej wiesz
>
> Co niby?
> W porównaniu do Kadeta to francuskie sprawowały mi się dużo lepiej, więc
> może faktycznie wiem.
Świerze newsy tu czytam :)
Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )outlook(kropek) c om
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++
-
43. Data: 2013-05-27 09:51:58
Temat: Re: samochód do 10K
Od: Wódz <n...@c...spamu>
Dnia Sun, 26 May 2013 19:03:37 +0200, Cavallino napisał(a):
> Użytkownik "Wódz" <n...@c...spamu> napisał w wiadomości grup
> dyskusyjnych:f...@4...ne
t...
>> Dnia Sun, 26 May 2013 17:14:48 +0200, Cavallino napisał(a):
>>
>>> Użytkownik "Wódz" <n...@c...spamu> napisał w wiadomości grup
>>> dyskusyjnych:1sihzsa7phx63$.pe5unkt49539.dlg@40tude.
net...
>>
>>>> Już się odzywam... Po prostu czytałem wiadomości.
>>>> Zgadzam się z Excite że VW są drogie. Z tego co wiem to VW zawsze miała
>>>> niezłą blacharkę.
>>>> Ople w pewnym momencie brała ruda, nie wiem jak jest z nią teraz. Wiem,
>>>> że
>>>> Ford po 2000 roku sobie z nią poradził.
>>>> Fiat chyba nadal z rdzą się boryka.
>>>
>>> Skąd to info?
>>> Bo moje ostatnie Punto (II) było z roku 2002 i mimo iż nie raz
>>> przerysowane
>>> nawet śladów rdzy nie miało, jak sprzedawałem.
>>> Raptem 3 lata starszy Colt to sama rdza trzymająca się na lakierze, więc
>>> chyba Fiaty nie takie złe....
>>
>> Moje info jest prehistoryczne, ale jak ostatnio patrzyłem na Punto I to
>> ruda je brała.
>
> Ale porównywałeś do innych aut sprzed 20 lat?
No fakt wszystkie samochody lepiej brała rdza...
--
Pozdrawiam
Wódz
-
44. Data: 2013-05-27 09:55:42
Temat: Re: samochód do 10K
Od: Wódz <n...@c...spamu>
Dnia Sun, 26 May 2013 23:47:09 +0200, Excite napisał(a):
> W dniu 2013-05-26 17:03, Wódz pisze:
>> Ople w pewnym momencie brała ruda, nie wiem jak jest z nią teraz. Wiem, że
>> Ford po 2000 roku sobie z nią poradził.
>
> Ford tak sobie z nią poradził że 3 letnie Focusy mkI zaczynały rdzewieć.
Ale Focusy mk II już nie bierze. A Focus mk I mój drogi kolego zaczął być
produkowany w 1998 roku, czyli przed cynkowaniem blach. A niestety jeszcze
nie słyszałem by bez liftingu dokonywali zmian w produkcji :(
--
Pozdrawiam
Wódz
-
45. Data: 2013-05-27 13:24:54
Temat: Re: samochód do 10K
Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>
W dniu 2013-05-26 16:52, Excite pisze:
> W dniu 2013-05-26 13:10, Cavallino pisze:
>> I akurat Ople są takie dobre?
>> Znaczy tańsze niż konkurencja, czy mniej awaryjne?
>> Bo co prawda to nie bardzo mój zakres zainteresowań (cenowy), ale jeśli
>> coś o starych Oplach słyszałem od znajomych, to tylko źle.
>> Moje doświadczenia zresztą to potwierdzały.
>
> Największy problem bardzo starych Opli to była rdza. Za 10k kupi już
> modele z lat gdy Opel zaczynał skutecznie eliminować rdzawy problem a
> zadbaną Astre, Corse, Vectre kupi łatwiej niż zadbanego Golfa, Polo,
> Passata za te same pieniądze. Jak chce ekonomicznego przemieszczania się
> to silniki diesla od Isuzu 1.7 lub 2.0 od GM są dobre. Nic się w nich
> szczególnie często nie psuje. Zresztą autor tematu coś się nie odzywa
> więc zapewne i tak zrobi po swojemu ;)
>
No nie wiem. Praktycznie codziennie widuję jakąś Vectrę B FL ze zgniłymi
nadkolami, Astrę G z ogniskami korozji, o Corsie C nie wspominając. Nie
chcę wiedzieć jak wygląda podwozie tych aut. O ile jeszcze 1,7TD/DTI od
Isuzu ujdzie z bezawaryjnością, to 2,0DTI bym nie tknął. Sławetna pompa
VP44, do tego mega turbodziura, kapryśny egr. Jedyny plus tego silnika
to rozrząd na łańcuchu...
-
46. Data: 2013-05-27 13:26:22
Temat: Re: samochód do 10K
Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>
W dniu 2013-05-26 17:21, J.F. pisze:
> Dnia Sun, 26 May 2013 16:59:36 +0200, Cavallino napisał(a):
>> Użytkownik "Excite" <n...@n...bedzie.pl> napisał w wiadomości grup
>>> Największy problem bardzo starych Opli to była rdza. Za 10k kupi już
>>> modele z lat gdy Opel zaczynał skutecznie eliminować rdzawy problem a
>>> zadbaną Astre, Corse, Vectre kupi łatwiej niż zadbanego Golfa, Polo,
>>> Passata za te same pieniądze.
>>
>> Ale za te same pieniądze kupi zapewne coś na F, za to o wiele młodszego i w
>> lepszym stanie, więc dlaczego ma kupić akurat starszego i gorszego Opla?
>
> Ale co na F ? francuza, rdzewiejacego forda, fiata ?
> To juz lepiej niech kupi opla.
>
> J.
>
Za 10kPLN kupi naprawdę zadbanego Peugeota 206, do tego będzie dobrze
wyposażony (elektryka, climatronik, 4xairbag). Silników jest sporo do
wyboru. Rdza nie zje, ew. naprawy tanie...
-
47. Data: 2013-05-27 13:33:19
Temat: Re: samochód do 10K
Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>
W dniu 2013-05-27 09:55, Wódz pisze:
> Ale Focusy mk II już nie bierze. A Focus mk I mój drogi kolego zaczął być
> produkowany w 1998 roku, czyli przed cynkowaniem blach. A niestety jeszcze
> nie słyszałem by bez liftingu dokonywali zmian w produkcji :(
Lifting Focusa mkI był w 2001r, jeździłem takim prosto z salonu kupionym
w 2003r i już w 2006r rdza zaczęła brać się za drzwi.
Więc co kupujesz ? :)
-
48. Data: 2013-05-27 14:37:01
Temat: Re: samochód do 10K
Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Użytkownik "Kamil 'Model'" napisał w wiadomości
> Największy problem bardzo starych Opli to była rdza. Za 10k kupi już
> modele z lat gdy Opel zaczynał skutecznie eliminować rdzawy problem
> a
>No nie wiem. Praktycznie codziennie widuję jakąś Vectrę B FL ze
>zgniłymi nadkolami,
Jedna i ta sama ? :-)
Vectra B to lata 95-02. Czyli co najmniej 11 lat, a byc moze widujesz
te 18-letnie, zanim opel zaczal tak ze rdza walczyc.
>Astrę G z ogniskami korozji,
tu 98-04, tez juz nie mlode.
>Nie chcę wiedzieć jak wygląda podwozie tych aut.
Praktyka dowodzi ze raczej dobrze.
Ogniska korozji nie szkodza integralnosci podwozia, pojedyncze dziury
tez jeszcze nie, tylko pozniej trzeba uwazac zeby fotel nie wypadl :-)
J.
-
49. Data: 2013-05-27 15:30:49
Temat: Re: samochód do 10K
Od: Wódz <n...@c...spamu>
Dnia Mon, 27 May 2013 13:33:19 +0200, Excite napisał(a):
> W dniu 2013-05-27 09:55, Wódz pisze:
>> Ale Focusy mk II już nie bierze. A Focus mk I mój drogi kolego zaczął być
>> produkowany w 1998 roku, czyli przed cynkowaniem blach. A niestety jeszcze
>> nie słyszałem by bez liftingu dokonywali zmian w produkcji :(
>
> Lifting Focusa mkI był w 2001r, jeździłem takim prosto z salonu kupionym
> w 2003r i już w 2006r rdza zaczęła brać się za drzwi.
> Więc co kupujesz ? :)
Widocznie trafiłeś na kiepski egzemplarz.
Przed chwilą wróciłem z spaceru po komisach... Stały tam albo samochody po
przedstawicielach handlowych i dobite, albo przeżarte przez rdze, albo
droższe - 15K
I się zastanawiam mocno nad dołożeniem i kupieniem samochodu używanego z
salonu samochodowego z pewnym przebiegiem.
--
Pozdrawiam
Wódz
-
50. Data: 2013-05-27 21:46:11
Temat: Re: samochód do 10K
Od: Artur Maśląg <f...@p...com>
W dniu 2013-05-27 09:55, Wódz pisze:
> Dnia Sun, 26 May 2013 23:47:09 +0200, Excite napisał(a):
>
>> W dniu 2013-05-26 17:03, Wódz pisze:
>>> Ople w pewnym momencie brała ruda, nie wiem jak jest z nią teraz. Wiem, że
>>> Ford po 2000 roku sobie z nią poradził.
>>
>> Ford tak sobie z nią poradził że 3 letnie Focusy mkI zaczynały rdzewieć.
>
> Ale Focusy mk II już nie bierze. A Focus mk I mój drogi kolego zaczął być
> produkowany w 1998 roku, czyli przed cynkowaniem blach.
A skąd takie informacje, że 1998 to było przed cynkowaniem blach?