  • 41. Data: 2013-05-26 23:47:09
    Temat: Re: samochód do 10K
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2013-05-26 17:03, Wódz pisze:
    > Ople w pewnym momencie brała ruda, nie wiem jak jest z nią teraz. Wiem, że
    > Ford po 2000 roku sobie z nią poradził.

    Ford tak sobie z nią poradził że 3 letnie Focusy mkI zaczynały rdzewieć.

  • 42. Data: 2013-05-27 08:01:11
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-05-26 19:54, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    Świerze newsy tu czytam :)

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 43. Data: 2013-05-27 09:51:58
    Od: Wódz <n...@c...spamu>

    Dnia Sun, 26 May 2013 19:03:37 +0200, Cavallino napisał(a):

    > Użytkownik "Wódz" <n...@c...spamu> napisał w wiadomości grup
    t...

    net...

    > Ale porównywałeś do innych aut sprzed 20 lat?

    No fakt wszystkie samochody lepiej brała rdza...

    Wódz

  • 44. Data: 2013-05-27 09:55:42
    Od: Wódz <n...@c...spamu>

    Dnia Sun, 26 May 2013 23:47:09 +0200, Excite napisał(a):

    > Ford tak sobie z nią poradził że 3 letnie Focusy mkI zaczynały rdzewieć.

    Ale Focusy mk II już nie bierze. A Focus mk I mój drogi kolego zaczął być
    produkowany w 1998 roku, czyli przed cynkowaniem blach. A niestety jeszcze
    nie słyszałem by bez liftingu dokonywali zmian w produkcji :(

    Wódz

  • 45. Data: 2013-05-27 13:24:54
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2013-05-26 16:52, Excite pisze:

    > Największy problem bardzo starych Opli to była rdza. Za 10k kupi już
    > modele z lat gdy Opel zaczynał skutecznie eliminować rdzawy problem a
    > zadbaną Astre, Corse, Vectre kupi łatwiej niż zadbanego Golfa, Polo,
    > Passata za te same pieniądze. Jak chce ekonomicznego przemieszczania się
    > to silniki diesla od Isuzu 1.7 lub 2.0 od GM są dobre. Nic się w nich
    > szczególnie często nie psuje. Zresztą autor tematu coś się nie odzywa
    > więc zapewne i tak zrobi po swojemu ;)

    No nie wiem. Praktycznie codziennie widuję jakąś Vectrę B FL ze zgniłymi
    nadkolami, Astrę G z ogniskami korozji, o Corsie C nie wspominając. Nie
    chcę wiedzieć jak wygląda podwozie tych aut. O ile jeszcze 1,7TD/DTI od
    Isuzu ujdzie z bezawaryjnością, to 2,0DTI bym nie tknął. Sławetna pompa
    VP44, do tego mega turbodziura, kapryśny egr. Jedyny plus tego silnika
    to rozrząd na łańcuchu...

  • 46. Data: 2013-05-27 13:26:22
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2013-05-26 17:21, J.F. pisze:

    > Ale co na F ? francuza, rdzewiejacego forda, fiata ?
    > To juz lepiej niech kupi opla.
    >
    > J.

    Za 10kPLN kupi naprawdę zadbanego Peugeota 206, do tego będzie dobrze
    wyposażony (elektryka, climatronik, 4xairbag). Silników jest sporo do
    wyboru. Rdza nie zje, ew. naprawy tanie...

  • 47. Data: 2013-05-27 13:33:19
    Od: Excite <n...@n...bedzie.pl>

    W dniu 2013-05-27 09:55, Wódz pisze:
    > Ale Focusy mk II już nie bierze. A Focus mk I mój drogi kolego zaczął być
    > produkowany w 1998 roku, czyli przed cynkowaniem blach. A niestety jeszcze
    > nie słyszałem by bez liftingu dokonywali zmian w produkcji :(

    Lifting Focusa mkI był w 2001r, jeździłem takim prosto z salonu kupionym
    w 2003r i już w 2006r rdza zaczęła brać się za drzwi.
    Więc co kupujesz ? :)

  • 48. Data: 2013-05-27 14:37:01
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil 'Model'" napisał w wiadomości
> [...]
    > modele z lat gdy Opel zaczynał skutecznie eliminować rdzawy problem

    >No nie wiem. Praktycznie codziennie widuję jakąś Vectrę B FL ze

    Jedna i ta sama ? :-)
    Vectra B to lata 95-02. Czyli co najmniej 11 lat, a byc moze widujesz
    te 18-letnie, zanim opel zaczal tak ze rdza walczyc.

    >Astrę G z ogniskami korozji,

    tu 98-04, tez juz nie mlode.

    >Nie chcę wiedzieć jak wygląda podwozie tych aut.

    Praktyka dowodzi ze raczej dobrze.
    Ogniska korozji nie szkodza integralnosci podwozia, pojedyncze dziury
    tez jeszcze nie, tylko pozniej trzeba uwazac zeby fotel nie wypadl :-)

    J.

  • 49. Data: 2013-05-27 15:30:49
    Od: Wódz <n...@c...spamu>

    Dnia Mon, 27 May 2013 13:33:19 +0200, Excite napisał(a):

    > Lifting Focusa mkI był w 2001r, jeździłem takim prosto z salonu kupionym
    > w 2003r i już w 2006r rdza zaczęła brać się za drzwi.
    > Więc co kupujesz ? :)

    Widocznie trafiłeś na kiepski egzemplarz.

    Przed chwilą wróciłem z spaceru po komisach... Stały tam albo samochody po
    przedstawicielach handlowych i dobite, albo przeżarte przez rdze, albo
    droższe - 15K
    I się zastanawiam mocno nad dołożeniem i kupieniem samochodu używanego z
    salonu samochodowego z pewnym przebiegiem.

    Wódz

  • 50. Data: 2013-05-27 21:46:11
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Ale Focusy mk II już nie bierze. A Focus mk I mój drogi kolego zaczął być
    > produkowany w 1998 roku, czyli przed cynkowaniem blach.

    A skąd takie informacje, że 1998 to było przed cynkowaniem blach?