-
61. Data: 2013-05-28 15:17:27
Temat: Re: samochód do 10K
Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>
W dniu 2013-05-28 15:05, Wódz pisze:
(...)
>> Dużo wcześniej :)
> Do niestety kolega się myli
Niestety nie :)
>>> On zabezpiecza, ale różne naprawy ową ochronę niszczą.
>>
>> Naprawy? Jak widać naprawy wcale nie były potrzebne, by magiczna
>> powłoka nie dała rady.
>
> Ale kto powiedział że spowodowane rdzą?
Ich źródło jest nieistotne - chodzi o efekt :) Zresztą jak
napisałem, żadne naprawy nie musiały być przeprowadzane, by
zobaczyć efekt kiepskich rozwiązań.
>> Truizm. Czy tak się Ford tłumaczył za wtopy?
>
> Widze kolega jest przeciwnikiem samochodów na "F".
LOL - dlaczego od razu przeciwnikiem? Trudno jednak nie
zauważyć problemów, które występują w części modeli tej
marki i to mimo deklaracji producenta ile w to włożył pracy,
by się odciąć od tego co było we wcześniejszej generacji.
> Nie wiem jak Ford się tłumaczy, spytaj się ich rzecznika.
A nie, dziękuję, nie mam takiej potrzeby :)
-
62. Data: 2013-05-28 19:07:50
Temat: Re: samochód do 10K
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:mmj7q8d1fknoiuku0nj3bbmpt0oviv9dko@4ax.
com...
> On Sun, 26 May 2013 19:54:24 +0200, "Cavallino"
> <c...@k...pl> wrote:
>
>>W porównaniu do Kadeta to francuskie sprawowały mi się dużo lepiej, więc
>>może faktycznie wiem.
>
> Nie może być :)
Może, ja mam uraz tylko i konkretnie do Renault.
Nawet Dacii nie obejmuje, jak będzie miała gwarancję na 5 lat. ;-)
-
63. Data: 2013-05-28 20:52:25
Temat: Re: samochód do 10K
Od: Wódz <n...@c...spamu>
Dnia Tue, 28 May 2013 15:17:27 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
> W dniu 2013-05-28 15:05, Wódz pisze:
>>
>> Ale kto powiedział że spowodowane rdzą?
>
> Ich źródło jest nieistotne - chodzi o efekt :) Zresztą jak
> napisałem, żadne naprawy nie musiały być przeprowadzane, by
> zobaczyć efekt kiepskich rozwiązań.
Kiepskich nie, ale w nawet dobrych rozwiązaniach musisz robić efekty jak
prowadzi samochód zła osoba.
>> Widze kolega jest przeciwnikiem samochodów na "F".
>
> LOL - dlaczego od razu przeciwnikiem? Trudno jednak nie
> zauważyć problemów, które występują w części modeli tej
> marki i to mimo deklaracji producenta ile w to włożył pracy,
> by się odciąć od tego co było we wcześniejszej generacji.
Przeciwnikiem w sensie że takiego nie kupisz. W starych samochodach
występowało. Teraz jakość blach w samochodach poszczególnych marek się
zbliżyła do siebie. Oczywiście są nadal lepsze i gorsze.
Jakby była marka robiąca dobre samochody to by tylko ją ludzie kupowali...
A tak teraz każdy ma markę którą preferuje lub obchodzi szerokim łukiem.
--
Pozdrawiam
Wódz
-
64. Data: 2013-05-28 22:19:19
Temat: Re: samochód do 10K
Od: Artur Maśląg <f...@p...com>
W dniu 2013-05-28 20:52, Wódz pisze:
> Dnia Tue, 28 May 2013 15:17:27 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
>> W dniu 2013-05-28 15:05, Wódz pisze:
>>>
>>> Ale kto powiedział że spowodowane rdzą?
>>
>> Ich źródło jest nieistotne - chodzi o efekt :) Zresztą jak
>> napisałem, żadne naprawy nie musiały być przeprowadzane, by
>> zobaczyć efekt kiepskich rozwiązań.
>
> Kiepskich nie, ale w nawet dobrych rozwiązaniach musisz robić efekty jak
> prowadzi samochód zła osoba.
A co ma do tego kiepski kierowca? Jeszcze raz napiszę, że
efekty pojawiały się bez żadnych napraw - ot fatalne rozwiązania
producenta i później efekty. Ford dał ciała w dość szerokim
zakresie :)
>> LOL - dlaczego od razu przeciwnikiem? Trudno jednak nie
>> zauważyć problemów, które występują w części modeli tej
>> marki i to mimo deklaracji producenta ile w to włożył pracy,
>> by się odciąć od tego co było we wcześniejszej generacji.
>
> Przeciwnikiem w sensie że takiego nie kupisz.
Takiego to może niekoniecznie chętnie. W swoim czasie się naoglądałem
tych super zabezpieczonych samochodów :>
> W starych samochodach
> występowało.
Tak, jasne, Mondeo Mk III to stary samochód :> Powiedzmy, że stary
to może być Escort.
> Teraz jakość blach w samochodach poszczególnych marek się
> zbliżyła do siebie. Oczywiście są nadal lepsze i gorsze.
No ale co to ma do rzeczy? Pisałeś o Focusach i o tym, że niby
ocynku nie było przed 2000. Był. Był też w Mondeo. Efekty widać
gołym okiem - jak to J.F napisał :)
> Jakby była marka robiąca dobre samochody to by tylko ją ludzie kupowali...
Nieprawda. Zresztą "dobre" to pojęcie względne.
> A tak teraz każdy ma markę którą preferuje lub obchodzi szerokim łukiem.
Może nie uogólniaj? Wiesz, preferencje to jedno, a fakty to drugie.
Ludzie kupują różne samochody z różnych przyczyn, ale tylko część
właścicieli zaprzecza faktom i to w obie strony.
-
65. Data: 2013-05-29 14:55:05
Temat: Re: samochód do 10K
Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>
W dniu 2013-05-27 14:37, J.F pisze:
> Jedna i ta sama ? :-)
> Vectra B to lata 95-02. Czyli co najmniej 11 lat, a byc moze widujesz
> te 18-letnie, zanim opel zaczal tak ze rdza walczyc.
Nie różne egzemplarze. I sporo poliftowych (99-02, o ile się nie mylę)
-
66. Data: 2013-05-29 15:02:23
Temat: Re: samochód do 10K
Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>
W dniu 2013-05-27 23:53, jerzu pisze:
> On Mon, 27 May 2013 13:24:54 +0200, Kamil 'Model'
> <k...@g...pl> wrote:
>
>> Sławetna pompa
>> VP44,
>
> Co z nią nie tak? Bo jeżeli się nie mylę, to ona jest w moim Mondeo,
> mam się bać? ;)
>
W tej pompie przycina się nastawnik co powoduje uwalenie sterownika, a
wtedy auto rzuca palenie...
Podobno są dwa rodzaje tej pompy. Jeden rodzaj da się w miarę tanio
zregenerować, a z drugą są jakieś większe rzeźby i koszta.
Przebąkiwał mi o tym kiedyś koleś co regeneruje pompy wtryskowe przy
okazji regeneracji mojej pompy od VW. Podpytałem go wtedy właśnie o
2,0DTI bo mocno się interesowałem Zafirą z takim silnikiem. Ale jak
zaczął mi tłumaczyć jak odróżnić na szybko te pompy to stwierdziłem, że
nie wchodzę w auto z takim silnikiem...
-
67. Data: 2013-05-29 22:22:42
Temat: Re: samochód do 10K
Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>
Użytkownik "Wódz" <n...@c...spamu> napisał w wiadomości
news:ncunrfvywfn4$.aqgq21ogm71b$.dlg@40tude.net...
> Dnia Mon, 27 May 2013 13:33:19 +0200, Excite napisał(a):
>
>> W dniu 2013-05-27 09:55, Wódz pisze:
>>> Ale Focusy mk II już nie bierze. A Focus mk I mój drogi kolego zaczął
>>> być
>>> produkowany w 1998 roku, czyli przed cynkowaniem blach. A niestety
>>> jeszcze
>>> nie słyszałem by bez liftingu dokonywali zmian w produkcji :(
>>
>> Lifting Focusa mkI był w 2001r, jeździłem takim prosto z salonu kupionym
>> w 2003r i już w 2006r rdza zaczęła brać się za drzwi.
>> Więc co kupujesz ? :)
>
>
> Widocznie trafiłeś na kiepski egzemplarz.
>
> Przed chwilą wróciłem z spaceru po komisach... Stały tam albo samochody po
> przedstawicielach handlowych i dobite, albo przeżarte przez rdze, albo
> droższe - 15K
> I się zastanawiam mocno nad dołożeniem i kupieniem samochodu używanego z
> salonu samochodowego z pewnym przebiegiem.
>
> --
> Pozdrawiam
> Wódz
Możesz kupić moje auto. Hyundai GETZ rok 2003, 1.3 12v 82 KM, salonowy
krajowy, jestem pierwszym właścicielem. Bezwypadkowy. Będzie dostępne za
około 2 tygodnie. Chcę przed sprzedażą oddać do mechanika do wymiany gałek z
przodu i do lakiernika bo mi rdzawe purchle wyszły na obrzeżach tylnych
błotników - do normalnej naprawy, żadnych tam szpachli itp. Auto nigdy nie
było na myjni automatycznej. tylko i wyłącznie ręczna. W lutym kupiony nowy
akumulator (faktura, gwarancja) dwa lata temu wymienione tylne amortyzatory,
rok temu klocki hamulcowe. Przez ostatnie 9,5 roku był to nasz rodzinny
samochód w normalnej codziennej domowej eksploatacji. Ładny czerwony kolor
hip hop red.
-
68. Data: 2013-06-03 11:41:21
Temat: Re: samochód do 10K
Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>
Dnia 2013-05-28 12:52, *Artur Maśląg* napisał, a mnie coś podkusiło,
żeby odpisać:
>> a jeśli były to coś nie tak zrobili
>> technologicznie skutkujące tym, że jakby ocynku nie było.
>
> Ocynk jak widzę magicznie ma chronić przed rdzą :>
To nie magia - to chemia :)
A Ford (z tego co wiem) po prostu chciał być za bardzo do przodu i źle
zabezpieczyli zakładki robione nową technologią.
Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )outlook(kropek) c om
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++
-
69. Data: 2013-06-03 20:05:28
Temat: Re: samochód do 10K
Od: jerzu <t...@i...pl>
On Mon, 03 Jun 2013 11:41:21 +0200, Mirek Ptak
<n...@n...pl> wrote:
>A Ford (z tego co wiem) po prostu chciał być za bardzo do przodu i źle
>zabezpieczyli zakładki robione nową technologią.
W moim Fordzie drzwi rdzewieją pod czymś w rodzaju silikonu. Nie wiem
dokładnie co to za masa, ale właśnie pod nią zaczyna się korozja. W
weekend możesz to obejrzeć na własne oczy :)
--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@i...pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280
Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145
-
70. Data: 2013-06-04 07:46:22
Temat: Re: samochód do 10K
Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>
Dnia 2013-06-03 20:05, *jerzu* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
>> A Ford (z tego co wiem) po prostu chciał być za bardzo do przodu i źle
>> zabezpieczyli zakładki robione nową technologią.
>
> W moim Fordzie drzwi rdzewieją pod czymś w rodzaju silikonu. Nie wiem
> dokładnie co to za masa, ale właśnie pod nią zaczyna się korozja. W
> weekend możesz to obejrzeć na własne oczy :)
>
Zwykle jest to PVC na zewnątrz - w GM nazywają to Hem Flange Sealing.
Wewnątrz kleje i dodatkowo wosk.
http://www.freepatentsonline.com/7115322-0-display.j
pg
Gdzieś tam (nie znam szczegółów) zaoszczędzili przy okazji zastosowania
nowej technologi.
Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )outlook(kropek) c om
PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++