eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodysamochód do 10K
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 70

  • 61. Data: 2013-05-28 15:17:27
    Temat: Re: samochód do 10K
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-05-28 15:05, Wódz pisze:
    (...)
    >> Dużo wcześniej :)
    > Do niestety kolega się myli

    Niestety nie :)

    >>> On zabezpiecza, ale różne naprawy ową ochronę niszczą.
    >>
    >> Naprawy? Jak widać naprawy wcale nie były potrzebne, by magiczna
    >> powłoka nie dała rady.
    >
    > Ale kto powiedział że spowodowane rdzą?

    Ich źródło jest nieistotne - chodzi o efekt :) Zresztą jak
    napisałem, żadne naprawy nie musiały być przeprowadzane, by
    zobaczyć efekt kiepskich rozwiązań.

    >> Truizm. Czy tak się Ford tłumaczył za wtopy?
    >
    > Widze kolega jest przeciwnikiem samochodów na "F".

    LOL - dlaczego od razu przeciwnikiem? Trudno jednak nie
    zauważyć problemów, które występują w części modeli tej
    marki i to mimo deklaracji producenta ile w to włożył pracy,
    by się odciąć od tego co było we wcześniejszej generacji.

    > Nie wiem jak Ford się tłumaczy, spytaj się ich rzecznika.

    A nie, dziękuję, nie mam takiej potrzeby :)




  • 62. Data: 2013-05-28 19:07:50
    Temat: Re: samochód do 10K
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>


    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:mmj7q8d1fknoiuku0nj3bbmpt0oviv9dko@4ax.
    com...
    > On Sun, 26 May 2013 19:54:24 +0200, "Cavallino"
    > <c...@k...pl> wrote:
    >
    >>W porównaniu do Kadeta to francuskie sprawowały mi się dużo lepiej, więc
    >>może faktycznie wiem.
    >
    > Nie może być :)

    Może, ja mam uraz tylko i konkretnie do Renault.
    Nawet Dacii nie obejmuje, jak będzie miała gwarancję na 5 lat. ;-)



  • 63. Data: 2013-05-28 20:52:25
    Temat: Re: samochód do 10K
    Od: Wódz <n...@c...spamu>

    Dnia Tue, 28 May 2013 15:17:27 +0200, Artur Maśląg napisał(a):

    > W dniu 2013-05-28 15:05, Wódz pisze:

    >>
    >> Ale kto powiedział że spowodowane rdzą?
    >
    > Ich źródło jest nieistotne - chodzi o efekt :) Zresztą jak
    > napisałem, żadne naprawy nie musiały być przeprowadzane, by
    > zobaczyć efekt kiepskich rozwiązań.

    Kiepskich nie, ale w nawet dobrych rozwiązaniach musisz robić efekty jak
    prowadzi samochód zła osoba.


    >> Widze kolega jest przeciwnikiem samochodów na "F".
    >
    > LOL - dlaczego od razu przeciwnikiem? Trudno jednak nie
    > zauważyć problemów, które występują w części modeli tej
    > marki i to mimo deklaracji producenta ile w to włożył pracy,
    > by się odciąć od tego co było we wcześniejszej generacji.

    Przeciwnikiem w sensie że takiego nie kupisz. W starych samochodach
    występowało. Teraz jakość blach w samochodach poszczególnych marek się
    zbliżyła do siebie. Oczywiście są nadal lepsze i gorsze.
    Jakby była marka robiąca dobre samochody to by tylko ją ludzie kupowali...
    A tak teraz każdy ma markę którą preferuje lub obchodzi szerokim łukiem.

    --
    Pozdrawiam
    Wódz


  • 64. Data: 2013-05-28 22:19:19
    Temat: Re: samochód do 10K
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-05-28 20:52, Wódz pisze:
    > Dnia Tue, 28 May 2013 15:17:27 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    >> W dniu 2013-05-28 15:05, Wódz pisze:
    >>>
    >>> Ale kto powiedział że spowodowane rdzą?
    >>
    >> Ich źródło jest nieistotne - chodzi o efekt :) Zresztą jak
    >> napisałem, żadne naprawy nie musiały być przeprowadzane, by
    >> zobaczyć efekt kiepskich rozwiązań.
    >
    > Kiepskich nie, ale w nawet dobrych rozwiązaniach musisz robić efekty jak
    > prowadzi samochód zła osoba.

    A co ma do tego kiepski kierowca? Jeszcze raz napiszę, że
    efekty pojawiały się bez żadnych napraw - ot fatalne rozwiązania
    producenta i później efekty. Ford dał ciała w dość szerokim
    zakresie :)

    >> LOL - dlaczego od razu przeciwnikiem? Trudno jednak nie
    >> zauważyć problemów, które występują w części modeli tej
    >> marki i to mimo deklaracji producenta ile w to włożył pracy,
    >> by się odciąć od tego co było we wcześniejszej generacji.
    >
    > Przeciwnikiem w sensie że takiego nie kupisz.

    Takiego to może niekoniecznie chętnie. W swoim czasie się naoglądałem
    tych super zabezpieczonych samochodów :>

    > W starych samochodach
    > występowało.

    Tak, jasne, Mondeo Mk III to stary samochód :> Powiedzmy, że stary
    to może być Escort.

    > Teraz jakość blach w samochodach poszczególnych marek się
    > zbliżyła do siebie. Oczywiście są nadal lepsze i gorsze.

    No ale co to ma do rzeczy? Pisałeś o Focusach i o tym, że niby
    ocynku nie było przed 2000. Był. Był też w Mondeo. Efekty widać
    gołym okiem - jak to J.F napisał :)

    > Jakby była marka robiąca dobre samochody to by tylko ją ludzie kupowali...

    Nieprawda. Zresztą "dobre" to pojęcie względne.

    > A tak teraz każdy ma markę którą preferuje lub obchodzi szerokim łukiem.

    Może nie uogólniaj? Wiesz, preferencje to jedno, a fakty to drugie.
    Ludzie kupują różne samochody z różnych przyczyn, ale tylko część
    właścicieli zaprzecza faktom i to w obie strony.



  • 65. Data: 2013-05-29 14:55:05
    Temat: Re: samochód do 10K
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2013-05-27 14:37, J.F pisze:
    > Jedna i ta sama ? :-)
    > Vectra B to lata 95-02. Czyli co najmniej 11 lat, a byc moze widujesz
    > te 18-letnie, zanim opel zaczal tak ze rdza walczyc.

    Nie różne egzemplarze. I sporo poliftowych (99-02, o ile się nie mylę)


  • 66. Data: 2013-05-29 15:02:23
    Temat: Re: samochód do 10K
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2013-05-27 23:53, jerzu pisze:
    > On Mon, 27 May 2013 13:24:54 +0200, Kamil 'Model'
    > <k...@g...pl> wrote:
    >
    >> Sławetna pompa
    >> VP44,
    >
    > Co z nią nie tak? Bo jeżeli się nie mylę, to ona jest w moim Mondeo,
    > mam się bać? ;)
    >

    W tej pompie przycina się nastawnik co powoduje uwalenie sterownika, a
    wtedy auto rzuca palenie...

    Podobno są dwa rodzaje tej pompy. Jeden rodzaj da się w miarę tanio
    zregenerować, a z drugą są jakieś większe rzeźby i koszta.
    Przebąkiwał mi o tym kiedyś koleś co regeneruje pompy wtryskowe przy
    okazji regeneracji mojej pompy od VW. Podpytałem go wtedy właśnie o
    2,0DTI bo mocno się interesowałem Zafirą z takim silnikiem. Ale jak
    zaczął mi tłumaczyć jak odróżnić na szybko te pompy to stwierdziłem, że
    nie wchodzę w auto z takim silnikiem...


  • 67. Data: 2013-05-29 22:22:42
    Temat: Re: samochód do 10K
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "Wódz" <n...@c...spamu> napisał w wiadomości
    news:ncunrfvywfn4$.aqgq21ogm71b$.dlg@40tude.net...
    > Dnia Mon, 27 May 2013 13:33:19 +0200, Excite napisał(a):
    >
    >> W dniu 2013-05-27 09:55, Wódz pisze:
    >>> Ale Focusy mk II już nie bierze. A Focus mk I mój drogi kolego zaczął
    >>> być
    >>> produkowany w 1998 roku, czyli przed cynkowaniem blach. A niestety
    >>> jeszcze
    >>> nie słyszałem by bez liftingu dokonywali zmian w produkcji :(
    >>
    >> Lifting Focusa mkI był w 2001r, jeździłem takim prosto z salonu kupionym
    >> w 2003r i już w 2006r rdza zaczęła brać się za drzwi.
    >> Więc co kupujesz ? :)
    >
    >
    > Widocznie trafiłeś na kiepski egzemplarz.
    >
    > Przed chwilą wróciłem z spaceru po komisach... Stały tam albo samochody po
    > przedstawicielach handlowych i dobite, albo przeżarte przez rdze, albo
    > droższe - 15K
    > I się zastanawiam mocno nad dołożeniem i kupieniem samochodu używanego z
    > salonu samochodowego z pewnym przebiegiem.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Wódz

    Możesz kupić moje auto. Hyundai GETZ rok 2003, 1.3 12v 82 KM, salonowy
    krajowy, jestem pierwszym właścicielem. Bezwypadkowy. Będzie dostępne za
    około 2 tygodnie. Chcę przed sprzedażą oddać do mechanika do wymiany gałek z
    przodu i do lakiernika bo mi rdzawe purchle wyszły na obrzeżach tylnych
    błotników - do normalnej naprawy, żadnych tam szpachli itp. Auto nigdy nie
    było na myjni automatycznej. tylko i wyłącznie ręczna. W lutym kupiony nowy
    akumulator (faktura, gwarancja) dwa lata temu wymienione tylne amortyzatory,
    rok temu klocki hamulcowe. Przez ostatnie 9,5 roku był to nasz rodzinny
    samochód w normalnej codziennej domowej eksploatacji. Ładny czerwony kolor
    hip hop red.


  • 68. Data: 2013-06-03 11:41:21
    Temat: Re: samochód do 10K
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-05-28 12:52, *Artur Maśląg* napisał, a mnie coś podkusiło,
    żeby odpisać:
    >> a jeśli były to coś nie tak zrobili
    >> technologicznie skutkujące tym, że jakby ocynku nie było.
    >
    > Ocynk jak widzę magicznie ma chronić przed rdzą :>

    To nie magia - to chemia :)
    A Ford (z tego co wiem) po prostu chciał być za bardzo do przodu i źle
    zabezpieczyli zakładki robione nową technologią.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om
    PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++


  • 69. Data: 2013-06-03 20:05:28
    Temat: Re: samochód do 10K
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 03 Jun 2013 11:41:21 +0200, Mirek Ptak
    <n...@n...pl> wrote:

    >A Ford (z tego co wiem) po prostu chciał być za bardzo do przodu i źle
    >zabezpieczyli zakładki robione nową technologią.

    W moim Fordzie drzwi rdzewieją pod czymś w rodzaju silikonu. Nie wiem
    dokładnie co to za masa, ale właśnie pod nią zaczyna się korozja. W
    weekend możesz to obejrzeć na własne oczy :)

    --
    Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński x...@i...pl
    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Renault Master 2.5dCi 100KM PackClim`06 3.3t -> U520XL + AP1200
    Ford Mondeo 2.0 TDDi 115KM Ghia`02 -> M-Tech Legend II + ML145


  • 70. Data: 2013-06-04 07:46:22
    Temat: Re: samochód do 10K
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-06-03 20:05, *jerzu* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    >> A Ford (z tego co wiem) po prostu chciał być za bardzo do przodu i źle
    >> zabezpieczyli zakładki robione nową technologią.
    >
    > W moim Fordzie drzwi rdzewieją pod czymś w rodzaju silikonu. Nie wiem
    > dokładnie co to za masa, ale właśnie pod nią zaczyna się korozja. W
    > weekend możesz to obejrzeć na własne oczy :)
    >
    Zwykle jest to PVC na zewnątrz - w GM nazywają to Hem Flange Sealing.
    Wewnątrz kleje i dodatkowo wosk.
    http://www.freepatentsonline.com/7115322-0-display.j
    pg
    Gdzieś tam (nie znam szczegółów) zaoszczędzili przy okazji zastosowania
    nowej technologi.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak - Insignia '11 HB 2.0 CDTI, PMS edition
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om
    PMS+ PJ++ S* p+ M++ W++ P+:+ X++ L+ B++ M- Z++ T- W CB++

strony : 1 ... 6 . [ 7 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: