    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: samochód do 10K
    Date: Mon, 27 May 2013 14:37:01 +0200

    Użytkownik "Kamil 'Model'" napisał w wiadomości
    > Największy problem bardzo starych Opli to była rdza. Za 10k kupi już
    > modele z lat gdy Opel zaczynał skutecznie eliminować rdzawy problem

    >No nie wiem. Praktycznie codziennie widuję jakąś Vectrę B FL ze
    >zgniłymi nadkolami,

    Jedna i ta sama ? :-)
    Vectra B to lata 95-02. Czyli co najmniej 11 lat, a byc moze widujesz
    te 18-letnie, zanim opel zaczal tak ze rdza walczyc.

    >Astrę G z ogniskami korozji,

    tu 98-04, tez juz nie mlode.

    >Nie chcę wiedzieć jak wygląda podwozie tych aut.

    Praktyka dowodzi ze raczej dobrze.
    Ogniska korozji nie szkodza integralnosci podwozia, pojedyncze dziury
    tez jeszcze nie, tylko pozniej trzeba uwazac zeby fotel nie wypadl :-)

    J.