  • 1. Data: 2013-05-19 20:13:41
    Temat: Zadupizm na szerokim świecie
    Od: Jan45 <j...@g...pl>

    W pewnej książce amerykańskiej trafiłem na ślad
    tamtejszego zadupizmu. Autor zacytował napis
    z tylnego zderzaka:

    Odsuń się od mojego tyłka, bo dostanę hemoroidów!

    Znam to tylko z tłumaczenia. Ciekawe, jak to jest
    w oryginale. A odnotowałem ten fakt teraz akurat,
    bo widzę, że ilość naszych zadupistów vel zadupiarzy
    rośnie wiosną.

    Pozdrawiam kierowców z dystansem (do mojego pojazdu)
    Jan

  • 2. Data: 2013-05-19 20:50:52
    Temat: Re: Zadupizm na szerokim świecie
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Jan45 pisze tak:

    > Odsuń się od mojego tyłka, bo dostanę hemoroidów!

    to chyba nie tak szło bo ma suaaby sens

    http://www.cafepress.com/+get-off-my-ass+bumper-stic
    kers

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 3. Data: 2013-05-19 21:09:13
    Od: Jan45 <j...@g...pl>

    W dniu 2013-05-19 20:50, PiteR pisze:

    > to chyba nie tak szło bo ma suaaby sens
    >
    > http://www.cafepress.com/+get-off-my-ass+bumper-stic
    kers

    Tłumacze mają swoje poglądy. Na dosłowność.
    Widziałem też tłumaczenie: Zejdź mi z d...,
    nie jestem hemoroidem. Ale wydaje mi się
    mniej sensowne.

    Jan

  • 4. Data: 2013-05-19 22:33:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jan45" <j...@g...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > w oryginale. A odnotowałem ten fakt teraz akurat,
    > bo widzę, że ilość naszych zadupistów vel zadupiarzy

    Dziwne, mnie jakoś nigdy ten problem nie dotykał.
    Może coś jest nie tak z Twoją jazdą?

  • 5. Data: 2013-05-19 22:57:27
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:
    > Użytkownik "Jan45" <j...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > Dziwne, mnie jakoś nigdy ten problem nie dotykał.
    > Może coś jest nie tak z Twoją jazdą?

    witamy pana zadupistę... popierdalacza z kompleksem małego członka. ;)

    czy jak masz za 200 m skręcić do domu czy do sklepu to też wyprzedzasz nawet
    na zakręcie pod górkę i na trzeciego, bo musisz?

  • 6. Data: 2013-05-20 00:04:44
    Od: tá´Ź

    Jan45 wrote:

    > Tłumacze mają swoje poglądy. Na dosłowność. Widziałem też tłumaczenie:
    > Zejdź mi z d..., nie jestem hemoroidem. Ale wydaje mi się mniej
    > sensowne.

    Czy chciałbyś o tym porozmawiać na kozetce?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 7. Data: 2013-05-20 00:06:53
    Od: tá´Ź

    Marek Dyjor wrote:

    > czy jak masz za 200 m skręcić do domu czy do sklepu to też wyprzedzasz
    > nawet na zakręcie pod górkę i na trzeciego, bo musisz?

    A co za różnica czy 200 m od domu czy 200 km? Możesz mi to wytłumaczyć? W
    jakiej odległości od domu należy przestać wyprzedzać?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 8. Data: 2013-05-20 06:52:43
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-05-19 22:57, Marek Dyjor pisze:

> [...]

    ja też takich problemów nie mam

    > witamy pana zadupistę... popierdalacza z kompleksem małego członka. ;)

    może wystarczy po wyprzedzeniu zjechać na prawy pas a nie blokować lewy
    jadąc równo z użytkownikiem prawego pasa

    > czy jak masz za 200 m skręcić do domu czy do sklepu to też wyprzedzasz
    > nawet na zakręcie pod górkę i na trzeciego, bo musisz?

    to raczej nie do mnie, ale odpowiem - z premedytacją łamię tylko jeden
    przepis (ograniczenia prędkości)

    Lukasz

  • 9. Data: 2013-05-20 16:33:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup

    > odnotowałem ten fakt teraz akurat,

    > witamy pana zadupistę... popierdalacza z kompleksem małego członka. ;)

    Nie ma nic pomiędzy drogową melepetą, a zapierdalaczami?
    Ja odstęp utrzymuję prawidłowy, tj, taki, o którym 99,99 % melepetów nawet
    nie słyszało.

    A za pyskowanie i propagowanie stylu kapelusza - PLONK WARNING.

    > czy jak masz za 200 m skręcić do domu czy do sklepu to też wyprzedzasz
    > nawet na zakręcie pod górkę i na trzeciego, bo musisz?

    Jeśli są warunki - to oczywiste.

  • 10. Data: 2013-05-20 21:35:54
    Od: Jan45 <j...@g...pl>

    W dniu 2013-05-19 22:33, Cavallino pisze:

    > Dziwne, mnie jakoś nigdy ten problem nie dotykał.
    > Może coś jest nie tak z Twoją jazdą?

    Lubienie i nielubienie to są częste powody naszych działań.
    Jednakże lubienie czegoś, czego skutki są mało sensowne,
    wydaje mi się dziecinne. Co prawda czasem jesteśmy zmuszeni
    do działań mało sensownych, ale rzadko się zdarza, żebyśmy
    taki przymus lubili. To, czy ktoś uzna moją jazdę za
    jazdę "nie w porządku", jest może i istotne, ale jednak
    z żalem deklaruję, że nie polubię zadupizmu.

    Ja nie lubię zadupistów i dlatego staram się jeździć
    w porze pozaszczytowej. Z moich obserwacji wynika, że
    odsetek zadupistów jest większy w porannym szczycie ruchu.
    Zachowują się tak młode mamy, odwożące dzieci do przedszkola.
    Nie wszystkie, ale jednak je widać dość wyraźnie.
    Następnie kierowcy aut służbowych, na ogół też młodzi.
    Potem idą posiadacze aut prestiżowych, którzy, jak się
    mogę domyślać, kupili je właśnie po to, żeby zadawać szyku
    na drogach.

    Co do mam, zapewne na moją opinię wpłynęła jedna z nich,
    kiedy mnie stuknęła z tyłu w porę nie wyhamowawszy.
    Ale skutków nie było, bo to był dość wolny korek.

    Ciekawą sprawą jest, jak zadupiści postrzegają innych.
    Zauważyłem, że z większą ostrożnością zachowują się
    wobec aut o większych gabarytach. Czyli nie zbliżają się
    do nich tak bardzo, jak do aut małych. Kiedy jeździłem
    lacetti, zadupisci jechali za mną bliżej niż teraz, kiedy
    jadę cruze'm. Niby auta te mają zbliżone rozmiary, ale
    lacetti robi wrażenie znacznie mniejszego, z powodu proporcji
    i zaokrągleń.

    Tak to widzę, całkiem osobiście i bez nadmiernych
    uogólnień.