  • 11. Data: 2010-03-21 09:17:14
    Temat: Re: rybie oko Samyang 8mm vs Pentax 10-17
    Od: " jeczyk" <j...@g...SKASUJ-TO.pl>

    l...@l...localdomain napisał(a):

    > Kiedy on droższy i raczej gorszy niż Samyang. No i styków nie ma.

    Peleng nie bez powodu jest droższy. Jeżeli trafisz na dobry egzemplarz to
    Samyang jest nieporównywalnie niższej klasy.
    Mam pelenga i nie zamieniłbym na samyanga.

    Pozdr.

  • 12. Data: 2010-03-21 09:46:52
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2010-03-21 10:17:14 +0100, " jeczyk" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> said:

    > Peleng nie bez powodu jest droższy. Jeżeli trafisz na dobry egzemplarz to
    > Samyang jest nieporównywalnie niższej klasy.
    > Mam pelenga i nie zamieniłbym na samyanga.

    Jak trafisz
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2010-03-21 14:36:57
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-03-21 10:17:14 +0100, " jeczyk" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> said:

    > Peleng nie bez powodu jest droższy. Jeżeli trafisz na dobry egzemplarz to
    > Samyang jest nieporównywalnie niższej klasy.

    Czekaj, czekaj, skoro jest znacznie wyższej klasy, to jakim cudem
    trzeba przebierać? Wyższa klasa powinna oznaczać lepszą kontrolę
    jakości, czyż nie?

    de Fresz

  • 14. Data: 2010-03-21 18:37:19
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <ho4o6q$opg$1@inews.gazeta.pl>,
    jeczyk nabazgrał:

    > Peleng nie bez powodu jest droższy. Jeżeli trafisz na dobry egzemplarz to
    > Samyang jest nieporównywalnie niższej klasy.
    > Mam pelenga i nie zamieniłbym na samyanga.

    W tych dobrych egzemplarzach używali prawdziwych powłok przeciwodblaskowych.

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Ilość spamu na niezabezpieczonym Tracu.

  • 15. Data: 2010-03-21 18:37:39
    Od: l...@l...localdomain

  • 16. Data: 2010-03-22 15:04:52
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <ho3dkq$etj$1@atlantis.news.neostrada.pl>, t0p <x...@x...pl>
    wrote:

    >Jeśli nie
    > potrzebujesz koniecznie zooma, to bierz Koreańczyka :).

    E, ja sobie tak teoretyzuje na razie.
    Zastanawiam sie tez, jak czesto to mi sie przyda.
    Bo moze wystarczy filtr fish-eye w Photoshopie...

    TA

  • 17. Data: 2010-03-22 21:42:38
    Od: "Norbert" <...@h...spam>

    http://www.optyczne.pl/2801-nowo%C5%9B%C4%87-Samyang
    _8_mm_f_3.5_dla_pe%C5%82nej_klatki.html

  • 18. Data: 2010-03-23 17:29:40
    Od: nb <n...@n...net>

    at Mon 22 of Mar 2010 22:42, Norbert wrote:

    > http://www.optyczne.pl/2801-nowo%C5%9B%C4%87-Samyang
    _8_mm_f_3.5_dla_pe%C5%82nej_klatki.html

    Dziwne zjawisko. Kiedy na grupie pokazuje się link do optycznych,
    zwłaszcza porównujący jakość produktów dwóch firm, pokazuje się
    strona o treści "Awaria. Przepraszamy".
    Polityka, czy serwer nie wyrabia z powodu najazdu licznych grupowiczów?

    --
    nb