  • 1. Data: 2010-03-20 17:58:19
    Temat: Canon PowerShot SX120 IS - opinie
    Od: ledres <l...@u...op.pl>

    Witam.

    Przymierzam sie do zakupu aparatu Canon PowerShot SX120 IS.

    Chce go uzywac glownie do nauki podstaw fotografii, dlatego wazne sa dla
    mnie opcje manualnego focusa oraz preselekcji przeslony i migawki. Poza
    tym czytalem o nim, ze dobrze odwzorowuje kolory oraz robi ladne zdjecia
    takze w trybie auto, co sie przyda, jako ze jestem laikiem.

    Czy to dobry wybor? Czy jego uzytkownicy mogliby podzielic sie
    wrazeniami z uzytkowania?

    Troche boli mnie waski obiektyw i mala matryca, ale w tej klasie cenowej
    nie znalazlem nic innego spelniajacego ww. warunki.

    pzdr. ledres

  • 2. Data: 2010-03-21 07:28:27
    Temat: Re: Canon PowerShot SX120 IS - opinie
    Od: "Nostradamus" <l...@o...pl>

    Użytkownik "ledres" <l...@u...op.pl> napisał w wiadomości

    > Troche boli mnie waski obiektyw i mala matryca, ale w tej klasie cenowej
    > nie znalazlem nic innego spelniajacego ww. warunki.

    Panasonic ZX 1.

  • 3. Data: 2010-03-22 10:46:55
    Od: ledres <l...@u...op.pl>

    Nostradamus pisze:

    > Panasonic ZX 1.

    Dziekuje za rade, ale on nie ma ręcznego focusa ani żadnego trybu
    preselekcji.

    pzdr. ledres

  • 4. Data: 2010-03-22 15:05:42
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <ho7hqu$hus$1@inews.gazeta.pl>,
    ledres <l...@u...op.pl> wrote:

    > Dziekuje za rade, ale on nie ma ręcznego focusa ani żadnego trybu
    > preselekcji.

    Do nauki podstaw to moze jednak lustrzanka?

    TA