  • 1. Data: 2010-03-20 07:09:54
    Temat: Porownanie filmy z HX5V vs TZ7
    Od: "Adameck" <a...@o...pl>

    Nie bijcie mnie, ze na tym forum mowie o filmikach ale zerknijcie na to ciekawe
    porownanie co do jakosci filmow z kompaktow Sony i Panasa:

    http://www.youtube.com/watch?v=K_gZACyDwwE&hd=1

    Jak dla mnie w Sony zdecydowanie lepiej dziala stabilizacja i kolory tez w nim
    tak bardziej naturalne sie wydaja...

    Adameck

  • 2. Data: 2010-03-20 13:07:52
    Temat: Re: Porownanie filmy z HX5V vs TZ7
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    > Nie bijcie mnie, ze na tym forum mowie o filmikach ale zerknijcie na to
    > ciekawe
    > porownanie co do jakosci filmow z kompaktow Sony i Panasa:

    Loozik.
    Filmy to tez fotki przeciez.

    Polon

  • 3. Data: 2010-03-20 21:43:29
    Od: Piotr <p...@g...com>

    On 20 Mar, 08:09, "Adameck" <a...@o...pl> wrote:
> [...]
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=K_gZACyDwwE&hd=1
    >
    > Jak dla mnie w Sony zdecydowanie lepiej dziala stabilizacja i kolory tez w nim

    Ze stabilizacją to i owszem TZ7 "trzęsie" (w następcy TZ8/TZ10 jest
    POWER OIS zamiast MEGA OIS - stabilzacja taka jak w FZ-38 - filmy jak
    ze statywu).
    Natomiast co do kolorów to bym się nie zgodził - w Lumixie asfalt
    czarny, linie na asfalcie białe, niebo błękitne. W Soniaku już samo
    spojrzenie na szarość nieba "odbiera chęć do uśmiechu" :-)

  • 4. Data: 2010-03-21 01:18:55
    Od: nb <n...@n...net>

    at Sat 20 of Mar 2010 08:09, Adameck wrote:

> [...]
    >
    > Jak dla mnie w Sony zdecydowanie lepiej dziala stabilizacja i kolory
    > tez w nim tak bardziej naturalne sie wydaja...

    Hm... Kolory wyglądają zdecydowanie lepiej w Panasonicu.
    Ale, ciekawostka, nie zawsze.

    --
    nb

  • 5. Data: 2010-03-21 20:46:09
    Od: "Marquez" <j...@e...com>

> [...]
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=K_gZACyDwwE&hd=1
    >
    > Jak dla mnie w Sony zdecydowanie lepiej dziala stabilizacja i kolory tez w

    Porównanie owszem ciekawe ale jeszcze ciekawszy jest efekt
    stereoskopowy,który można uzyskać patrząc zezem na oba nagrania :)

    Pozdr,
    Marquez