    Date: Mon, 06 Dec 2010 09:45:57 +0100
    From: Osadnik <o...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: rozpadły się zegarki

    Nieprawdopodobne ale mi się przytrafiło - na wszystkich 4 RÓŻNYCH (różne
    procki, klasa, wiek) komputerach jednocześnie padł mi zegar systemowy w
    płycie główne - wyłączenie zasilania powoduje reset biosu. Myślałem że
    bateria kiepska - a skąd - po wymianie baterii problem nadal się
    powtarza, wszystkie 4 komputery maja problem po wyłączeniu zasilania a
    awaria wystąpiła niemal równocześnie (w ciągu tygodnia stwierdziłem ze
    jest coś nie tak.

    Zjawisk nadprzyrodzonych nie uznaje więc szukam czegoś innego. Albo to
    przez LAN coś się stało albo przez zasilanie (z tym że komputery stoją w
    oddzielnych sekcjach zasilania). Wiec jakiś pomysł? domyślam się ze już
    tego nie naprawię - tylko mnie zastanawia czy to taki feralny zbieg
    okoliczności czy możliwe jakieś zaniechanie?