  • 371. Data: 2015-06-02 11:05:06
    Temat: Re: rondo
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-06-02 o 08:32, szerszen pisze:

    > Nie inaczej, tylko odpowiedz na pytanie ;)

    W Twoim przykładzie nie ma przecinania się kierunków jazdy. Można sobie
    zmieniać pasy. Teraz Ty odpowiedz na moje pytanie.

    --
    LordBluzg(R)
    Get out of the road if you want to grow old.

  • 372. Data: 2015-06-02 11:26:42
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 02 Jun 2015 11:05:06 +0200
    LordBluzg(R) <s...@o...com> wrote:

    > W Twoim przykładzie nie ma przecinania się kierunków jazdy. Można sobie
    > zmieniać pasy. Teraz Ty odpowiedz na moje pytanie.

    Nie widze przeciwskazań, przy zachowaniu odpowiedniej ostrożności i nie utrudnianiu
    innym ruchu.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 373. Data: 2015-06-02 11:37:40
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-06-02 o 11:26, szerszen pisze:

    > Nie widze przeciwskazań, przy zachowaniu odpowiedniej ostrożności i nie utrudnianiu
    innym ruchu.

    To zacznij jakiś kurs na obrońcę, tych co mieli sprawy w sądzie i
    zostali ukarani za ten manewr. Masz spore szanse zarobienia kasy :)

  • 374. Data: 2015-06-02 12:54:24
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 02 Jun 2015 11:37:40 +0200
    LordBluzg(R) <s...@o...com> wrote:

    > To zacznij jakiś kurs na obrońcę, tych co mieli sprawy w sądzie i
    > zostali ukarani za ten manewr. Masz spore szanse zarobienia kasy :)

    A masz orzeczenia wyroków tych co mieli sprawy i przegrali? Ciągle się tym
    podpierasz, a dowodu nie dajesz. w dodatku na jednych skrzyżowaniach uznajesz, że
    jest ok i można, a na innych nie bo zakładasz, że linia przerywana mimo iż w osi
    mojego pasa, nie jest dla mnie ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 375. Data: 2015-06-02 13:13:32
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-06-02 o 12:54, szerszen pisze:

    > A masz orzeczenia wyroków tych co mieli sprawy i przegrali?

    Mam robić xero?

[...]
    Cały czas odnoszę się TYLKO do miejsc, gdzie przecinają się kierunki
    ruchu ale dla Ciebie jest to nieistotne. Ciekawi mnie zatem jak
    ustosunkujesz się do LINII CIAGŁEJ, która występuje przed i zaraz po
    przerywanej (na skrzyżowaniach kierunków ruchu). Po co ktoś maluje linię
    ciągłą, zaraz za przerywaną aby po paru metrach znów przejść w
    przerywaną? W tych miejscach ani nie ma przejścia dla pieszych ani
    niczego, co wymaga linii ciągłej. Nie zastanowiło Cie to dotąd? :)

  • 376. Data: 2015-06-03 08:29:10
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 02 Jun 2015 13:13:32 +0200
    LordBluzg(R) <s...@o...com> wrote:

    > Mam robić xero?

    podać sygnaturę sprawy

    > Cały czas odnoszę się TYLKO do miejsc, gdzie przecinają się kierunki
    > ruchu ale dla Ciebie jest to nieistotne.

    Cały czas się miotasz. Najpierw był rzekomy nakaz wywołany F10 i/lub P8, udowodniłem
    Ci że nie, potem zacząłeś nawiązywać do skrzyżowania, udowodniłem Ci że nie,
    pokazałem linie na "rondzie" Marsa/Płowiecka to teraz okazuje się że ma to
    zastosowanie tylko jak się krzyżują kirunki ruchu, problem w tym, że na
    Płowieckiej/Marsa ta linia którą zaakcaptowałeś jako możliwą do przejechania, to też
    jest przecięcie kierunków ruchu, tylko jednostronne, choć o ile dobrze pamiętam
    teorie Myjka, to według niego będzie dwustronne ;). Więc zaraz pewnie sie okaże, że
    tylko dwustronne przecięcia kierunków ruchu zabraniają zmiany pasa na skrzyżowaniu.
    ;)

> [...]
    > przerywaną? W tych miejscach ani nie ma przejścia dla pieszych ani
    > niczego, co wymaga linii ciągłej. Nie zastanowiło Cie to dotąd? :)

    Mało mnie to interesuje. Jest linia, jest, według przepisów mogę ją przekroczyć,
    mogę, więc uważam, że jeśli zajdzie taka potrzeba, a ja zachowam uwagę i nie będę
    nikomu utrudniał ruchu, to mogę ją przekroczyć.

    Jeśłi miałbym tego nie robić, to niech w PoRD znajdzie się odpowiedni przpepis
    zakazujący zmiany pasa w obrębie skrzyżowania, z wyłaczeniem tych z C12, albo niech
    wymyślą odpowiednio malowane pasy, bo skoro mamy linię bezwarunkowego zatrzymania, w
    odróżnieniu od lini warunkowego zatrzymania i to w dwóch postaciach, to można
    stworzyć linię ciągłą z mozliwością przejeżdżania dla ruchu poprzecznego, stosowaną
    na skrzyżowaniach.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 377. Data: 2015-06-10 00:19:45
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "szerszen" wydumał(a) w wiadomości ID
> [...]
    > mogę, więc uważam, że jeśli zajdzie taka potrzeba, a ja zachowam uwagę i nie będę
    > nikomu utrudniał ruchu, to mogę ją przekroczyć.

    Nie, nie możesz. To że (teraz trudne słowo): INTERPRETACJA, że ta linia nalezy do
    Twojego pasa/kierunku jest niewłasciwe. Mogę podać przykład z "naszego ronda".

    Proszę: www.ognik.com/zjazd1.1.jpg (zielona "strzałka")...gdzie wcześniej masz znak
    P-8ab, który zobowiązuje Cię do zjazdu z ronda, widząc nagle przerywaną
    linię...objeżdzasz sobie to rondo, zmieniając pasy jak Ci pasuje z wewnetrznego na
    zewnętrzny. NIE, to nie jest dozwolone, pomimo tego że widzisz linię przerywaną a
    wczesniejszy ZNAK poziomy według Twojej teorii to umożliwia :)

> [...]
    > stworzyć linię ciągłą z mozliwością przejeżdżania dla ruchu poprzecznego, stosowaną

    Nie i Nie. Zwyczajnie, INTERPRETUJESZ mylnie zmianę pasa na zasadzie że poruszasz się
    w kierunku wskazanym strzałką. Interpretacja znaku P-8 na skrzyżowaniu, poprzedzona
    znakiem F-10 jest wyznacznią zajęcia i nie opuszczania/zmieniania pasa ruchu w
    obrębie skrzyżowania.

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    Get out of the road if you want to grow old.(EUR(TM))

  • 378. Data: 2015-06-10 09:12:56
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 10 Jun 2015 00:19:45 +0200
    LordBluzg(R) <s...@o...com> wrote:

    > Nie, nie możesz. To że (teraz trudne słowo): INTERPRETACJA, że ta linia nalezy do
    Twojego pasa/kierunku jest niewłasciwe. Mogę podać przykład z "naszego ronda".

    Ale to że nie należy do mojego kierunku ruchu mimo iż jest w osi mojego pasa to Twoja
    interpretacja. Zatem jak to mówią, słowo, przeciw słowu ;)

> [...]
    poprzedzona znakiem F-10 jest wyznacznią zajęcia i nie opuszczania/zmieniania pasa

    Udowodnij że akurat te znaki na skrzyżowaniu zabraniają mi zmieniać pasy jeśłi
    rozgraniczone są linią przerywaną. Jakoś do tej pory nie dałes rady i kręcimy się w
    kółko, co nie ukrywam, zaczyna mnie nudzić.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 379. Data: 2015-06-10 11:08:30
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    W dniu 2015-06-10 o 09:12, szerszen pisze:

> [...]
    >
    > Ale to że nie należy do mojego kierunku ruchu mimo iż jest w osi mojego pasa to
    Twoja interpretacja. Zatem jak to mówią, słowo, przeciw słowu ;)

    Art 22 to jednak opisuje w punkcie 3, który interpretujesz bez odwołania
    do całości. Skoro punkt 1 zawiera informację że MOŻESZ, to punk 3
    wyklucza "MOŻENIE" ze względu na dopuszczalną jazdę w jednym kierunku.
    Dla Ciebie istnieje jak widać tylko słowo "zabrania". Znaki nakazu są
    już nieistotne i wychodzisz z założenia że co nie jest zabronione jest
    dozwolone. Wykazałam Ci na obrazku, który wyciąłeś, ze zgodnie z Twoim
    mysleniem, można sobie kombinować na skrzyżowaniu dowolnie, pomimo że
    założenia co do kierunków ruchu i pasów są zupełnie inne i kłóca się z
    zasadą bezpieczeństwa ruchu. Brakuje jeszcze, żebyś wydusił z art 22 p 4
    że wjeżdżając z prawego pasa na lewy masz bezwzględne pierwszeństwo i
    możesz walić wszystkich co jadą lewym pasem, niezależnie od kierunku w
    którym się poruszają :)

  • 380. Data: 2015-06-10 11:43:48
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Wed, 10 Jun 2015 11:08:30 +0200
    LordBluzg(R) <s...@o...com> wrote:

    > Art 22 to jednak opisuje w punkcie 3, który interpretujesz bez odwołania
    > do całości.

    Ale już Ci udowodniłem, że ty najzwyczajniej w świecie nie rozumiesz tego artykułu.
    Powtórzę jednak, punkt 3 odnosi się tylko i wyłącznie do punktu 2, a punkt 2, jak
    można przeczytać odnosi się do tego, do której krawędzi jezdni trzeba dojechac, jak
    się chce skręcać w określonym kierunku. Ja wiem że czytanie ze zrozumieniem to trudna
    sztuka, ale nie aż tak.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń