  • 1. Data: 2012-02-15 07:28:17
    Temat: Pamiec SRAM 512B przy szynie APB1 w STM32
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    Cześć.

    Przeglądam kartę katalogową układu STM32f103C8 i na stronie 15 jest
    taki rysunek opisany jako Block diagram". Na nim jest pokazane cos
    takiego: Do APB1 dołączona jest pamięć SRAM 512B. Co to jest i z czym
    jest to związane? Nie doszukałem się w nocie żadnego opisu zwiazanego
    z tą pamięcią.
    Ale podejrzewam że nie jest to ta pamięć dla danch bo powyżej jest
    pokazany blok pamięci SRAM 20kB

  • 2. Data: 2012-02-15 11:42:55
    Temat: Re: Pamiec SRAM 512B przy szynie APB1 w STM32
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 15.02.2012 08:28, slawek7 pisze:
> [...]
    > takiego: Do APB1 dołączona jest pamięć SRAM 512B. Co to jest i z czym
    > jest to związane? Nie doszukałem się w nocie żadnego opisu zwiazanego
    Przeczytaj Reference manual

    Naprawdę warto.

    Jako, że znalezienie go jest koszmarne to tu masz linkę:
    www.st.com/internet/com/TECHNICAL_RESOURCES/TECHNICA
    L_LITERATURE/REFERENCE_MANUAL/CD00171190.pdf

    > Ale podejrzewam że nie jest to ta pamięć dla danch bo powyżej jest
    > pokazany blok pamięci SRAM 20kB
    APB(1/2) to szyna peryferiów - ta pamięć to odpowiednie rejestry I/O.
    Strona 47 dokumentacji.

    Michoo

  • 3. Data: 2012-02-15 12:44:24
    Od: slawek7 <s...@w...pl>

    A nie przypadkiem bufor dla USB i CAN???

  • 4. Data: 2012-02-15 14:12:33
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 15.02.2012 13:44, slawek7 pisze:
    > A nie przypadkiem bufor dla USB i CAN???
    USB i CAN nie są podsystemami I/O?

    Nie chce mi się szukać w domumentacji, ale tam gdzieś (przy memory map?)
    były odpowiedzi na takie pytania jak:
    - czy można użyć USB i CAN jednocześnie (i dlaczego nie)
    - czy można wykorzystać tę pamięć (i jak) jak się USB/CAN nie używa
    .. etc.

    Michoo