  • 11. Data: 2011-03-03 08:52:03
    Temat: Re: renault thalia 1.2 16v a 1.4 8v
    Od: Michał Jabłoński <m...@g...com>

    On Mar 3, 6:38 am, "Yogi\(n\)" <y...@t...pl> wrote:
    > U ytkownik "Micha Jab o ski" <m...@g...com> napisa w
    > wiadomo cinews:49ccb056-0e32-4521-aae5-59e1ce26c444@p11g2000
    vbq.googlegroups.com...

    > Chodnikiem idzie szybkim krokiem siedmioleni ch opiec, za nim po jezdni
    > sunie samoch d. Kierowca m wi:
    > -Wsi d , kupi ci lizaka.
    > -Nie!
    > -No nie wyg upiaj si , kupi ci komiks!
    > -Nie!
    > -Nie b d uparty, jak wsi dziesz, to dam ci st wk !
    > -Kupi e thali , to teraz nie zmuszaj mnie do je d enia z tob , tato!

> [...]
    10/wasiukiewicz412010.jpghttp://gazetawyborcza.repub
    lika.pl/PlakatMichnik_72.jpg

    Mogę prosić o konkrety tzn. co jest takiego be w thalii?

  • 12. Data: 2011-03-03 09:13:45
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Michał Jabłoński" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]
    10/wasiukiewicz412010.jpghttp://gazetawyborcza.repub
    lika.pl/PlakatMichnik_72.jpg

    Mogę prosić o konkrety tzn. co jest takiego be w thalii?
    --------------
    Po prostu Thalia jedynka była okropna w większości opini. Dwójka jest już
    ładniejsza ale do ładnego auta tez jej już trochę brakuje. Ale wygląd to
    rzeczy gustu więc u Ciebie zdaje się nie ma tego problemu.

  • 13. Data: 2011-03-03 09:33:05
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    > begin Przemys?aw Czaja

    > I ma taką samą skrzynię. ;)

    golf 200kg lżejszy, a vectra z krótką skrzynią cr

    Jacek

  • 14. Data: 2011-03-03 10:16:24
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>

    Użytkownik "Michał Jabłoński" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Mogę prosić o konkrety tzn. co jest takiego be w thalii?
    Poza wyglądem i legendarną niezawodnością (związana z miejscem produkcji)?
    Nie, nic takiego ;-)
    Ale poważnie mówiąc - jeżeli rzeczywiście Ci się podoba, to kupuj. Do
    miasta 1,2 wystarczy, na trasy weź większy - o ile jest mocniejszy. I
    przygotuj kupkę pieniędzy na naprawy zawieszenia i elektryki, thalia bowiem
    to clio z doklejonym bagażnikiem, a clio miałem przez cztery lata - i to
    takie robione we Francji, w przeciwieństwie do thalii.

  • 15. Data: 2011-03-03 11:43:35
    Od: kamil d <k...@t...pl>

    W dniu 2011-03-02 20:42, Michał Jabłoński pisze:
    > jaka może być różnica między silnikami 1.2 16v a 1.4 8v renault thalia
    > I (mam na myśli spalanie, przyspieszenie 0-100)? Który silnik i
    > dlaczego polecilibyście bardziej?

    8v bo w razie czego tańszy w naprawie. Spalą podobnie, będą jeździć
    podobnie.

    --
    kamil d

  • 16. Data: 2011-03-03 16:07:29
    Od: "Tomek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Michał Jabłoński" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości
    e.googlegroups.com...
    Witam,

    jaka może być różnica między silnikami 1.2 16v a 1.4 8v renault thalia
    I (mam na myśli spalanie, przyspieszenie 0-100)? Który silnik i
    dlaczego polecilibyście bardziej?

    Z góry dzięki za odpowiedź

    W silniku mającym 2 zawory na cylinder jest dobre napełnianie
    silnika przy niskich obrotach. Gdy obroty silnika wzrosną- po
    pewnym czasie napełnienie silnika spada i spada moment obrotowy.
    Powoduje to naturalną elastyczność silnika, zmniejsza
    potrzebę częstej zmiany biegów. Jak zatem ktos
    słusznie napisał bardziej sprawdzi się do miasta.
    Taki silnik lepiej znosi przeciązenia, jeśli zamierzasz jeździć
    z dużymi obciążeniami to istotna zaleta.
    Silnik o większym wysileniu lepiej sprawdza sie na trasie, gdzie
    jest jazda z większą prędkością obrotową silnika- silnik
    majacy 4 zawory na cylinder ma lepsze napełnianie przy większej
    prędkości obortowej. Rozwiązanie to
    skutkuje to spadkiem naturalnej elastyczności silnika
    (rozpiętość pomiędzy obrotami max. momentu i max. mocy).

  • 17. Data: 2011-03-03 17:34:14
    Od: "A.K." <a...@n...secretkey.eu>

    Dnia Wed, 2 Mar 2011 23:52:03 -0800 (PST), Michał Jabłoński napisał(a):

    > Mogę prosić o konkrety tzn. co jest takiego be w thalii?

    Pomijając wygląd bo to kwestia gustu. Zawsze jest dylemat, co do tego
    konkretnie modelu zostało zamontowane (części)? Czy dana część pochodzi z
    Clio I czy II czy jeszcze coś innego. Żeby nie było że Thalia jest taka be,
    dotyczy równierz Sieny/Palio (Albei nie licze bo tego modelu w wielu
    katalogach poprostu nie ma).

    Zdaniem osób które poszukiwały takiego jak Thalia samochodu lepiej wypadał
    Logan - całkiem poważnie.

    A.K. - Ruda Śląska
    Citroen Xantia '93 ; Toyota Corolla '96

  • 18. Data: 2011-03-03 17:41:39
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Agent

    > Mogę prosić o konkrety tzn. co jest takiego be w thalii? --------------

    http://multimedia.autofirmowe.pl/img/galeriazdjec/91
    7/nowa_thalia_1.jpg.

  • 19. Data: 2011-03-04 06:59:20
    Od: Michał Jabłoński <m...@g...com>

    On 3 Mar, 17:41, to <t...@a...xyz> wrote:
    > begin Agent

    > http://multimedia.autofirmowe.pl/img/galeriazdjec/91
    7/nowa_thalia_1.jpg.

    > --
    > "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    >  to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

    A czy zakładał ktoś z Was instalację lpg do silnika 1.2 16V w thalii
    I? Jak się sprawuje?

  • 20. Data: 2011-03-04 07:39:31
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

> [...]
    > skutkuje to spadkiem naturalnej elastyczności silnika
    > (rozpiętość pomiędzy obrotami max. momentu i max. mocy).

    Zapomniałeś o tym że istnieje takie coś jak zmienne fazy rozrządu.